SRK turvautui painostukseen jo 80-luvulla

Uutta tietoa!

19

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivämiestä lukeva

      Elettiin hoitokokousaikaa

      • vapaus on rehellistä

        Elettiin rikollista aikaa. Olette kuin mafia yhtä perhettä. Sama kuka johtaa vaikka harhaanjohtaja. Mikä on SRK joka saa pitää rikollisia vapaana ja uhreja kahlittuna?Nää harmaahiiri rukot tusinoine lapsineen antaa näköjään tehdä miesten mitä vaan. Onneksi olen vapaa ja tasa-arvoinen ihminen.


      • SRK on rikollisia.
        vapaus on rehellistä kirjoitti:

        Elettiin rikollista aikaa. Olette kuin mafia yhtä perhettä. Sama kuka johtaa vaikka harhaanjohtaja. Mikä on SRK joka saa pitää rikollisia vapaana ja uhreja kahlittuna?Nää harmaahiiri rukot tusinoine lapsineen antaa näköjään tehdä miesten mitä vaan. Onneksi olen vapaa ja tasa-arvoinen ihminen.

        SRK:N johtokunta ei suonut aivan varmasti ajatustakaan Voittosen salaaman vl-pedofiliavyyhdin uhreille tehdessään päätöksensä lähteä mukaan Voittosen kanssa salaamaan rikokset!

        SRK:n opissa ja ojennuksessa ovat juuri uhrit -rikolliset saavat mellastaa ihan vapaaasti.


      • Rohkeutta tarvittiin
        vapaus on rehellistä kirjoitti:

        Elettiin rikollista aikaa. Olette kuin mafia yhtä perhettä. Sama kuka johtaa vaikka harhaanjohtaja. Mikä on SRK joka saa pitää rikollisia vapaana ja uhreja kahlittuna?Nää harmaahiiri rukot tusinoine lapsineen antaa näköjään tehdä miesten mitä vaan. Onneksi olen vapaa ja tasa-arvoinen ihminen.

        Siihen aikaan 80-luvulla eivät lehdet uskaltaneet julkistaa lestadiolaisten rikoksia.

        Pirkka-lehti ja K-kaupat joutuivat painostuksen ja uhkailujen kohteeksi.

        Myös Kaleva-lehti joutui 2011 SRK:n johtokunnan jäsenten ja satojen lestadiolaisen liikkeen muiden jäsenten taholta uhkailujen kohteeksi.

        Mutta päätomittaja Mantila ei taipunut painostuksen alla. Tässä hän kertoo mitä viime keväänä tapahtui:

        http://yle.fi/radio1/asia/julkinen_sana/kalevan_paatoimittaja_markku_mantila_33415.html


      • Loppu uhkailuille
        Rohkeutta tarvittiin kirjoitti:

        Siihen aikaan 80-luvulla eivät lehdet uskaltaneet julkistaa lestadiolaisten rikoksia.

        Pirkka-lehti ja K-kaupat joutuivat painostuksen ja uhkailujen kohteeksi.

        Myös Kaleva-lehti joutui 2011 SRK:n johtokunnan jäsenten ja satojen lestadiolaisen liikkeen muiden jäsenten taholta uhkailujen kohteeksi.

        Mutta päätomittaja Mantila ei taipunut painostuksen alla. Tässä hän kertoo mitä viime keväänä tapahtui:

        http://yle.fi/radio1/asia/julkinen_sana/kalevan_paatoimittaja_markku_mantila_33415.html

        Lestadiolaisjohtajat on uhkailleet kaikkina aikoina. He ovat ottaneet mafia-käsittelyyn monia yrityksiä ja varsinkin paikallisia sanomalehtiä.

        http://freepathways.wordpress.com/2010/05/25/lehdistonvapaus/

        Nykyään yhteiskunnassa on avoimempaa ja uhkailutkin joutuvat julkisuuteen,. Hyvä niin.


      • SRK on dinosaurus
        Loppu uhkailuille kirjoitti:

        Lestadiolaisjohtajat on uhkailleet kaikkina aikoina. He ovat ottaneet mafia-käsittelyyn monia yrityksiä ja varsinkin paikallisia sanomalehtiä.

        http://freepathways.wordpress.com/2010/05/25/lehdistonvapaus/

        Nykyään yhteiskunnassa on avoimempaa ja uhkailutkin joutuvat julkisuuteen,. Hyvä niin.

        SRK elää edelleen suuruutensa aikaa, eli 1970-lukua, jolloin se heitteli alamaisiaan saa-tanalle pienimmästäkin syystä ja jopa ilman syytä. Ei ole meno muuttunut -nykyään syyllistetään vl-pedofilian uhreja...


      • Niiin siis miksi?

        Niin juuri, ja miksi hoitokookuksia ruvettiin pitämään?????


    • Olli salaa aina.

      Olavi Voittonen oli jo silloin SRK:n johtokunnassa. Istunut siellä rikoksia salaamassa jo vuodesta 1980 saakka. Avainsana vl-pedofiliarikosten salaamisessa näyttää olevan Olavi Voittonen -vuosikymmenestä toiseen!

    • oulun seutu

      Viime Kesänä vl-porukat boikotaivat Kalevaa, kun Kaleva uutisoi vl-pedofiliasta, jossa selvitysmiehenä oli ollut itse SRK:n pj Olavi Voittonen.

      Voittonen ei ollut tiennyt pedofiilin tekemisistä, "kuin hippusen", vaikka hänen tekemisisään oli puitu suvun voimin tuntikausia.

      SRK:n entinen pj Matti Lääkkö, jopa kimpaantui medialle pedofilian uutisoinnista, ettei vl-liikkeessä ole pedofiliaa, kuin promillen luokkaa muihin nähden.

      Vl-liikkeessä on paljon enemmän pedofiiliejä kuin valtaväestössä ja raiskaukset ovat julmempia ja niitä tehdään pienemmille lapsille kuin muussa väestössä keskimäärin.

      • Boigobongari

        Ei tehonnut uho.
        Kohta tehoaa, kun vl pullautetaan ulos ev. lut seurakunnasta.
        Merkit on nähtävissä. VL-pappistoa ei hyväksytty "jäsenjärjestelyehdokaslistoille"
        vääränlaisen oppien takia. Rahat loppuu.
        Lue lisää lehdistä ja mediasta.


      • Varma tulo!
        Boigobongari kirjoitti:

        Ei tehonnut uho.
        Kohta tehoaa, kun vl pullautetaan ulos ev. lut seurakunnasta.
        Merkit on nähtävissä. VL-pappistoa ei hyväksytty "jäsenjärjestelyehdokaslistoille"
        vääränlaisen oppien takia. Rahat loppuu.
        Lue lisää lehdistä ja mediasta.

        Ei kait kirkko luovu sadan tuhannen hengen jäsenmaksuista? Ja lestadiolaiset kasvattaa lapsensa kirkon jäsenyyteen. Varma tulo kirkolle näinä aikoina... kun tuhannet ovat jättäneet kirkon.


      • erosin kirkosta
        Varma tulo! kirjoitti:

        Ei kait kirkko luovu sadan tuhannen hengen jäsenmaksuista? Ja lestadiolaiset kasvattaa lapsensa kirkon jäsenyyteen. Varma tulo kirkolle näinä aikoina... kun tuhannet ovat jättäneet kirkon.

        ".. kun tuhannet ovat jättäneet kirkon."

        Minä erosin ev.lut. kirkosta, koska en voi kuulua samaan kirkkoon, johon kuuluu vanhoillislestadiolainen lahko, jolla on täysin eri seurakutakäsitys kuin ev.lut. kirkolla.


    • ohhohh

      Nyt tarttis saada perustelut väitteelle vai joudutko perumaan?

      "Vl-liikkeessä on paljon enemmän pedofiiliejä kuin valtaväestössä ja raiskaukset ovat julmempia ja niitä tehdään pienemmille lapsille kuin muussa väestössä keskimäärin."

      • paljon miettinyt

        Ehkä pitäisi tehdä ero insestin ja pedofilian välillä. Pedofiilisia taipumuksia on ihmisillä nähdäkseni kaikkialla maailmassa suhteessa saman verran. Vain olosuhteet ja edellytykset taipumusten toteuttamiselle vaihtelevat. Insestin uskoisin olevan leimallisesti vanhoillislestadiolaisuuden ongelma johtuen uskonlikkeessä omaksutuista syntikäsityksistä. Esimerkiksi masturbaatio- ja ehkäisysynti sekä kielteinen suhtautuminen esiaviollisiin suhteisiin seurausvaikutuksineen lisäävät insestistä käyttäytymistä.


      • minäkin mietin
        paljon miettinyt kirjoitti:

        Ehkä pitäisi tehdä ero insestin ja pedofilian välillä. Pedofiilisia taipumuksia on ihmisillä nähdäkseni kaikkialla maailmassa suhteessa saman verran. Vain olosuhteet ja edellytykset taipumusten toteuttamiselle vaihtelevat. Insestin uskoisin olevan leimallisesti vanhoillislestadiolaisuuden ongelma johtuen uskonlikkeessä omaksutuista syntikäsityksistä. Esimerkiksi masturbaatio- ja ehkäisysynti sekä kielteinen suhtautuminen esiaviollisiin suhteisiin seurausvaikutuksineen lisäävät insestistä käyttäytymistä.

        Paljon olet miettinyt mutta et tarpeeksi. Ihmisellä on oikeus päätää ruumiistaan oli se mies tai nainen tai vaikka lapsi.
        Lapset eivät osaa puolustautua eikä ymmärrä
        Nämä suuren talon ihmiset ovat menneet uskossaan ja vallahalussaan liian pitkälle. Virkavallan ja yleisen mielipiteen takia myös politiikkojen tulee puuttua näiden hirmujen tekoihin. Oma väki siihen ei halua ruveta tai sitten on liikaa ojassa omia lehmiä:


      • Poliitikot mukaan!
        minäkin mietin kirjoitti:

        Paljon olet miettinyt mutta et tarpeeksi. Ihmisellä on oikeus päätää ruumiistaan oli se mies tai nainen tai vaikka lapsi.
        Lapset eivät osaa puolustautua eikä ymmärrä
        Nämä suuren talon ihmiset ovat menneet uskossaan ja vallahalussaan liian pitkälle. Virkavallan ja yleisen mielipiteen takia myös politiikkojen tulee puuttua näiden hirmujen tekoihin. Oma väki siihen ei halua ruveta tai sitten on liikaa ojassa omia lehmiä:

        Kirjeitä kansanedustajille, niin alkaa tapahtumaan. Päivi Räsänen ainakin pitää uhrien puolta. Kati Tolvanen on julkisesti arvostellut vl-lastenraiskaamista. Aloitetaan heistä!


      • Pakko loppua!
        Poliitikot mukaan! kirjoitti:

        Kirjeitä kansanedustajille, niin alkaa tapahtumaan. Päivi Räsänen ainakin pitää uhrien puolta. Kati Tolvanen on julkisesti arvostellut vl-lastenraiskaamista. Aloitetaan heistä!

        Otin yhteyttä. Laittakaa muutkin sähköpostia poliitikoille, niin laitetaan vl-pedofiilit ja vl-rikostensalaajat ahtaalle!


    • SRK sairaalavanhus

      SRK muutama vaikuttaja tuli vl kuolevan vanhuksen luokse,
      testamenttia tekemään SRK hyväksi, tilille.
      Kun kuoleva vanhus ei ymmärtänyt valmiiksikirjoitettua testamenttia,
      "auttoivat kynää käsipitäen allekirjoitusta" .
      Ja rahat siirtyivät saarnamiehille, Insestien tekijöille ja heidän matkoihin
      siis jo 80 luvulla. Tietoa on.

      • Minä olen viinipuu

        Näin ne cyrvät tekivät. Kylmänviileästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe