Kampanja-ajankohdat.

jonesno

Onko arvauksia aikaisempien vuosien perusteella, että tuleeko lippukampanjoita tammi-helmikuu-maaliskuu, vai olenko auttamattomasti myöhässä? Tre-Malaga tässä olisi tähtäimessä huhti/2012.

3

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PK

      Kampanjoitahan on koko ajan. Suurin kysymys on vain se, tulevatko juuri Tre-Málaga -lennot koskaan mihinkään huipputarjoukseen. Itse asiaa tutkineena voin sanoa, etteivät ketkään muut kuin Raikulla töissä olevat tiedä, miten lipujen hinnat määräytyvät (liikesalaisuus nimittäin). Asiaa on kuitenkin spekuloitu netin keskustelupalstoilla. Voi olla, että jos hankit liput nyt, saat ne halvemmalla kuin kuukautta ennen lähtöä. Voi myös olla niin, että jos koneen täyttöaste on 20 % kuukautta ennen lähtöä, voit saada liput silloin sikahalvalla. Suurin syy lippujen laittamiseen huipputarjoukseen Raikulla on todennäköisesti juuri koneen täyttöaste, mutta myös useat muut seikat vaikuttavat varmastikin. Ongelma on vaan siinä, etteivät asiakkaat koneen täyttöastetta näe.

      Joten yksinkertainen vastaus kysymykseesi: Täysin mahdotonta sanoa.

    • cheapest fare

      "How can I get the cheapest fare?

      Our cheapest fares are available, on www.ryanair.com, for passengers who travel at off peak times (after 12.00 Monday to 12.00 Thursday and after 12.00 on a Saturday). Our lowest fares generally require an advance purchase of 14 days; however this can vary up to 28 days. Passengers can search for our lowest fares by checking the flexible search option box when selecting your departure and destination airport."

      http://www.ryanair.com/ie/questions/how-can-i-get-the-cheapest-fare

    • jonesno

      Ilmeisesti tämä yhteysväli on niin suosittu, ettei halvalla tarvitse myydä ainakaan niin pitkälle kuin lentoja on nyt tarjolla buukattavaksi. Katseltiin tuossa, että ajamalla Helsinkiin 4 -6 hengen porukka säästää (viikon) asunnon ja/tai auton vuokran käyttämällä esim. valmismatkojen äkkilähtöjen lentoja. Lisäksi näillä lennoilla saa halutessaan sen matkapakaasin ruumaan mukaan maksamatta ekstraa 30-40e. Menopaluita Ryanair varaussivustolta (onkohan ollut joku suurhyökkäys sivustoa vastaan, koska käyttäminen ihan tositarkoituksella oli bottiharavan takia perin työlästä?) tre-mga selailin 200 - 350 per nöö ajankohdasta riippumatta. Yksin ja kevyesti matkustavalle 200-300e hinta on kyllä ihan ok vaivattomamman liitäntäliikenteen johdosta. Muutoin pitää vaan odotella kampanjaa. Samoin kuin niitä äkkilähtölentoja ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe