Skylimit on uuden WinCapitan nimi, yhtiö on rekisteröyty Englantiin ja Poliisi on jo kohdistanut pakkokeinoja uuden yhtiön johtomiehiin. Syynä lienevät kuitenkin heidän osallisuutensa vanhaan Wincapitaan. Ei ihme, että firma on painunut maan alle ja ulkomaille. Nimi on muuttunut Skylimitiksi ja alkuperäisestä kvartetista on jäljellä vain Jukka Lusenius. Vuosi sitten Espoon Areenalla medialle suuren maailman tyyliin esitelty uusi WISH Wincapita sen sijaan on vaikeuksissa.
SKYLIMIT"WINCAPITA"
8
294
Vastaukset
- NÄSSJÖNNÖSSÖHANNU
- ....................
Etusivu | WishSkylimit
Pojat kivasti numeroi nämä kusetuksensa, nyt menossa w3, pysyyvät paremmin selvillä mistä tulee linnaa..... - tässä näkyy paremmin
.................... kirjoitti:
Etusivu | WishSkylimit
Pojat kivasti numeroi nämä kusetuksensa, nyt menossa w3, pysyyvät paremmin selvillä mistä tulee linnaa.....X
X
X
X
XEtusivu | WishSkylimit - eiku................
tässä näkyy paremmin kirjoitti:
X
X
X
X
XEtusivu | WishSkylimitDOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="fi_FI" lang="fi_FI">
head>
link rel="canonical" href="http://www.wishskylimit.com/cms/" />
title>Etusivu | WishSkylimit
- .........
Kivat, pelkistetyt sivut joista saa huomattavan selkeästi informaatiota kyseisestä firmasta...
- skyywitsi
Hannu jatkaa samaa vanhaa osaamistaan. Vanha koira ei keksi uusia temppuja.
Eivaluuttakauppa toimii, mutta kukaan ei halua ostaa lisenssejä toisiltaan.
Valuuttakauppa ei onnistu, Hannu treidaa pelkkää persnettoa !!
( Vai onko tämäkin sitä "koeajoa" ?)- NYTLOPPUUSELITY
Myyrät saagaan! selville!!!!!!!!!!!!
- ONKS VILLEE NÄKYNYT
columbo=VILLE,VILLE SIELLÄHÄN SE VILLE ON:DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497