Tuosta parturi-alv ketjusta tuli mieleen eräs asia. Korostan että kunhan funtsin ja minun päätä ei vaivaa jos joku näin voi menetellä.
Eli alv-vähennysoikeudesta. Jos on kyseessä vaikkapa kilpakehonrakentaja tai ammattimalli, jotka tienaavat leipänsä kyseisillä aloilla. Saako tämä kehonrakentaja vähentää ruokakuluista alvit? Syöminen on yksi erittäin iso osa tuolla alalla/lajissa pärjäämistä.
Entäpä tämä malli. Saako hän alv-vähentää nämä parturi yms. kauneudenhoidolliseen liittyvät asiat?
Tuli nyt mieleen nämä pari esimerkkiä jotka eivät kaiketi ainakaan yleensä ole juuri kenellekkään alv-vähennyskelpoisia. No ruoka on tietty jos myy sitä itse eteenpäin.
Pohdintaa ilman taka-ajatuksia
erge3r
3
52
Vastaukset
- Kiinthoitoyrittäjä
Saahan ruokaa hakea kuka tahansa tukusta alvittomaan hintaan.
Niin minä ainakin teen.- dkgjjdglkjdfkgj
tax-free ruokaa?
- Kiinthoitoyrittäjä
Toisaalta ne pakkaukset on sitä luokkaa, että naapurien kanssa pitää jakaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483