On hyvin todennäköistä, että Raisa on joko jossakin vesistössä tai haudattuna johonkin...ja helpoin vaihtoehtohan se ruumis on hävittää nimenomaan veteen lokakuussa kun maakin voi olla jo jäinen...
Hyvin mielenkiintoinen juttu tämä, että joskus 2000-luvun alulla kalastajan virveliin jäi näsijärvellä nippu vaaleita pitkiä hiuksia. Onko järvestä löytynyt sen jälkeen naisen ruumis? Kyllähän siellä melko varmasti joku ruumis on tai oli ainakin silloin...vaikea kuvitella mistä muustakaan ne hiukset olisi peräisin...
Tästä tulikin sitten mieleen miksi hiuksia ei otettu talteen...käsittääkseni niistä olisi aika helppo selvittää kuuluivatko Raisalle ja toisekseen miksi tämä juttu on lööpeissä vasta nyt kun tapaus on sattunut jo 2000-luvun alkupuolella?
Paikalla on käynyt sukeltajat ruumiskoirineen, mutta kyllä se on silti kuin etsisi neulaa heinäsuovasta...paikka on 40 metriä syvä ja ruumis on uiskennellut silloin 7-8 metrin syvyydessä eli eiköhän se ole ajautunut virran matkassa ties minne....ja se ettei sieltä silloin mitään löytynyt ei tarkoita sitä etteikö Raisa silti voisi siellä olla...eipä löydetty Karoliina Kestiäkään matalasta lammikosta sukeltajien eikä ruumiskoirien avulla...mutta siellä se vaan oli...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/raisan-etsinta-poliisi-tutki-epailyttavan-kohdan-nasijarvessa/art-1288434478623.html
Onko Raisa näsijärvessä?
7
2841
Vastaukset
- Raisa Näsijärvessä
Itse uskon, että Raisa on Näsijärvessä, koska sieltä löytyi vaaleita hiuksia. Mutta, koska Näsijärvi on niin syvä, NIIN EHKÄ KAIKULUOTAIN EI PYSTY MITTAAMAAN NIIN SYVÄLLE TAI RUUMISKOIRA EI HAISTA SYVÄLLÄ OLEVAA RUUMISTA, MUTTA LUULISI RUUMIIN OLEVAN JO MAATUNUT, ETTÄ RUUMISKOIRA EI HAISTA RAISAN LUURANKOA syvällä vedessä. Raisan katoamisiltana oli tuulinen ja kylmä pakkasilta, joten ruumiin hävittäminen kätevästi käy vesistöön, maakin oli varmasti jäinen silloin. Iltasanomien mukaan Raisa oli kävellyt haparoivasti ravintolassa, että olisikohan ollut kauhean päissään ja kävellyt vahingossa Näsijärveen? Silminnäkijän mukaan Raisa olisi työnnetty mustaan Cadillaciin ja Cadillacissa olleet eivät ole ILMOITTAUTUNEET POLIISILLE SEKÄ CADILLACISSA OLI VÄÄRENNETTY REKISTERIKILPI! Varmaankin Raisan LUURANKO lepää siellä Näsijärven POHJASSA, EIHÄN LUUT KELLU JÄRVEN PINNALLA, TAPAUKSESTA ON SEN VERRAN JO AIKAA!!
- räisä raisanen
täällä infoa!
http://shokkitutkimus.blogspot.com/search/label/Raisa Räisänen - Selvä Näkijä
Kun ajattelen Raisaa, minulle tulee tunne ettei hänen ruumiinsa ole vedessä tai maalla vaan jossain sellaisessa paikassa joka ei ole ihmisruumiille sopiva paikka. Hän ei lepää rauhassa. Paikka on rauhaton ja sopimaton.
- Selvä Näkijä
Ajattelin taas Raisaa ja minulle tuli tunne, että hänet on paloiteltu ja sijoitettu matkalaukkuihin. Laukut ovat liian ahtaita joten hänellä ei ole niissä hyvä olla.
- Mikko82 (Minfo)
Poliisi tutkii hyvin laiskasti näitä katoamismysteereitä (ehkä se tuntuu ainakin minusta poliisien laiskana tapahtuneeksi toiminaksi/asennoitumisena näihin juttuihin, koska media ei niistä paljonkaan kerro ja mediahan kertoisi takuulla jos näissä tapahtuisi jokin ratkaiseva käänne), varsinkin kun mahdollisena katoamispaikkana on vesistö tai jokin syrjäinen paikka jossa saattaa olla tarvetta esim. lumessa kahlaamisesta (Kimmo Ojalan katoaminen) jne. Itse olen ainakin kiinnostunut tästä Raisan katoamisesta. On hyvin mahdollista että ko. "hiustupsu" on ollut hius, mutta minusta on hyvin vaikeata yhdistää tätä hiustupsua juuri Raisaan vaikkakin se on saattanut olla hyvin mahdollista, että se hiustupsu on ollut hänestä peräisin. Järven pohjassa on kaikenlaista veden alaista kasvillisuutta, mutta ilmeisesti se on voinut olla ihmisen hiusta tai sitten ei! On olemassa kalastajia, jotka saattavat erehtyä hiuksesta, siimasta ja järven alaisesta kasvillisuudesta, mutta toivotaan parasta että Raisa löytyy vaikka sitten sieltä Näsijärvestä! Tämän kesän aikana poliisi lupasi tutkia tarkemmin Näsijärven!! Kannattaa katsella Tampereen paikallislehtiä lähiaikoina!
- Morjens........
Aloittaja ja muutkin: Raisan katoamisesta on kulunut jo niin kauan, että noin kauan aikaa sitten kuolleen henkilön ruumiista ei ole tässä vaiheessa juuri mitään enää jäljellä, joitakin luita tai hampaita enää korkeintaan. Ilman erittäin painavia painoja ruumis nousee vedessä pintaan muutenkin hyvin pian, joten järvestä olisi noussut. Jos te spekuloijat kuvittelette, että jostain nousee jonakin päivänä esiin sen näköinen ruumis kuin henkilö on ollut heti mahdollisen surmatyön jälkeen, niin te ette kyllä ymmärrä ihmisruumiin lahoamisesta yhtään mitään.
- Näsijärvessäköhän
15 vuotta kateissa ollut apuhoitajakin löytyi järvestä eikä ollut maatunut, Raisa Räisänen on ollut kateissa 13 vuotta.
Apuhoitajasta juttu Iltalehdessä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012080815931752_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483