Raittiina, eikä anneta ketujun katketa. Päivistä kertyy viikkoja, viikoista kuukausia, jne
Sunnuntai 11.12.2011
32
71
Vastaukset
- laihtunut pässi
Hah, tätä ei lasketa, hyvähän se edellisenä päivänä on uhota että tänäänkin raittiina lässyn lässyn ketä kiinnostaa.
- Ei narahtanut
Luulen, että se kiinnostaa eniten sitä, joka on ollut raittiina, eikä kärsi turhasta itse hankitusta pahasta olotilasta, krapulasta. Uskon kyllä, että olet kateellinen krapulattomille ja kiukuttelet täällä, kun et itse pystynyt raittiuteen.
Kyllä se korkki on helppo narauttaa auki, joillekkin on ylitsepääsemättömän vaikeata olla narauttamatta;) - laihtunut pässi
Ei narahtanut kirjoitti:
Luulen, että se kiinnostaa eniten sitä, joka on ollut raittiina, eikä kärsi turhasta itse hankitusta pahasta olotilasta, krapulasta. Uskon kyllä, että olet kateellinen krapulattomille ja kiukuttelet täällä, kun et itse pystynyt raittiuteen.
Kyllä se korkki on helppo narauttaa auki, joillekkin on ylitsepääsemättömän vaikeata olla narauttamatta;)Ei minulla ole krapulaa ollut aikoihin. Tiedän rajani.
Noille ex-alkoholisteillen EN VOI OLLA KATEELLINEN, itse olen iloinen siitä etten kärsi samasta ongelmasta kuin he, eli en joudu hokemaan joka päivä että tänään raittiina, vaan voin olla juomatta pitkään ja sittenkin kun juon, pysyy maltti mukana.
Se oletkin SINÄ joka tässä kade on. - Laihtunut pässi
laihtunut pässi kirjoitti:
Ei minulla ole krapulaa ollut aikoihin. Tiedän rajani.
Noille ex-alkoholisteillen EN VOI OLLA KATEELLINEN, itse olen iloinen siitä etten kärsi samasta ongelmasta kuin he, eli en joudu hokemaan joka päivä että tänään raittiina, vaan voin olla juomatta pitkään ja sittenkin kun juon, pysyy maltti mukana.
Se oletkin SINÄ joka tässä kade on.Jatkoksi, raittiina minäkin olin eilen ja olen tänäänkin, en juo edes kahvia, mutten tee sitä numeroa.
- Hymypoika
Laihtunut pässi kirjoitti:
Jatkoksi, raittiina minäkin olin eilen ja olen tänäänkin, en juo edes kahvia, mutten tee sitä numeroa.
Laihtuneelle pässille:
Onnea valitsemallesi tielle;) - laihtunut pässi
Hymypoika kirjoitti:
Laihtuneelle pässille:
Onnea valitsemallesi tielle;)Hymypojalle;
Paljon kiitoksia ja kaada ittelles vaan. - Hymypoika...
Hymypojalle;
Paljon kiitoksia ja kaada ittelles vaan.Kaatamaton linja jatkuu täällä. Kiitos vaan toivotuksista.
Ihn mielenkiinnosta kun et ole mielestäsi alkoholisti: Mitä ihmettä teet alkoholistien ja alkoholismista kärsivien palstalla? - laihtunut pässi
Hymypoika... kirjoitti:
Kaatamaton linja jatkuu täällä. Kiitos vaan toivotuksista.
Ihn mielenkiinnosta kun et ole mielestäsi alkoholisti: Mitä ihmettä teet alkoholistien ja alkoholismista kärsivien palstalla?Ai, en tiennyt ettei täällä saa kirjoitella kuin alkoholistit tai ex-alkoholistit.
Minusta ei kukaan saa tekemälläkään kumpaakaan. Määrät on pysynyt vuosia samoina, eli hyvin pieninä. Minusta on vaan hauskaa seurata kun ex-juopot hokee mantraansa ja kännikalat kirjoittelevat kirjoituksiaan kännipäissään.
Miksi määrittelet itsesi? - paksu poika
Miten laiduit?
Itseltä ei tahdo kilot lähteä millään. - laihtunut pässi
paksu poika kirjoitti:
Miten laiduit?
Itseltä ei tahdo kilot lähteä millään.Olen aina ollut laiha, kunnes intissä pääsin liian helpolla (aivan) ja lihoin 5kg, siitä olen laihtunut normaalimittoihin jatkamalla entistä liikunnallista elämää.
Nimimerkkini on enemmänkin sanaleikkiä. - alkkoholisti
Ai, en tiennyt ettei täällä saa kirjoitella kuin alkoholistit tai ex-alkoholistit.
Minusta ei kukaan saa tekemälläkään kumpaakaan. Määrät on pysynyt vuosia samoina, eli hyvin pieninä. Minusta on vaan hauskaa seurata kun ex-juopot hokee mantraansa ja kännikalat kirjoittelevat kirjoituksiaan kännipäissään.
Miksi määrittelet itsesi?Miten määrittelet ex-alkoholistin ja alkoholistin eron?
Onko se sama kuin juopon ja ex-juopon? - Hymypoika
Ai, en tiennyt ettei täällä saa kirjoitella kuin alkoholistit tai ex-alkoholistit.
Miksi määrittelet itsesi?"Ai, en tiennyt ettei täällä saa kirjoitella kuin alkoholistit tai ex-alkoholistit."
Tottakai saa kirjoittaa. Ihmettelen, miksi se sinua kiinnostaa? Heitänpä tähän vastauksesi aloittajalle:
"Hah, tätä ei lasketa, hyvähän se edellisenä päivänä on uhota että tänäänkin raittiina lässyn lässyn ketä kiinnostaa."
Sinua se tuntuu kiinnostavan, miksi ihmeessä?
" Miksi määrittelet itsesi?"
Alkoholistiksi, joka ei juo enää. Kuten eräs tunnettu valtiomies sanoi neuvostoliittoon rauhanneuvotteluihin lähtiessään: Kaiken viisauden alku on tosiasioitten myöntäminen. Minäkin yritin aikani tolkuttaa itsellenei, ettei minulla mitään hätää ole, en ole alkoholisti, en ole alkoholisti, en ole alkoholisti.... Tästä seurasi se, että otin taas ja menin perse edellä puuhun. Minulle ei tuota tuskaa sanoa olevani alkoholisti. Katsos, juttu on niin, jollei ole ongelmaa, ei mitään ongelmaa sitten tarvitse hoitaakkaan.
"Minusta on vaan hauskaa seurata kun ex-juopot hokee mantraansa ja kännikalat kirjoittelevat kirjoituksiaan kännipäissään. "
Hauskuutensa kullakin. Mitä ihmeen hauskaa näet siinä, että ihmiset kertovat aivan säälittäviä, raastavia, perheitä erottaneita, kuolemaan johtaneita yms. juttuja täällä?
"Se oletkin SINÄ joka tässä kade on."
Mille ihmeelle olisin kade? Olisinko sille kade, että jotkut juo? E-hei, jokainen saa tehdä niin kuin parhaakseen näkee. Kuten olen kirjoittanut; on mukavaa herätä tähän päivään levänneenä ja krapulatta. Miksi ihmeessä olisin kade ihmisille, joilla on paha krapula?
Mutta.... lopetetaan jaarittelu, nautitaan elämästä tänään kuka milläkin lailla. - laihtunut pässi
Hymypoika kirjoitti:
"Ai, en tiennyt ettei täällä saa kirjoitella kuin alkoholistit tai ex-alkoholistit."
Tottakai saa kirjoittaa. Ihmettelen, miksi se sinua kiinnostaa? Heitänpä tähän vastauksesi aloittajalle:
"Hah, tätä ei lasketa, hyvähän se edellisenä päivänä on uhota että tänäänkin raittiina lässyn lässyn ketä kiinnostaa."
Alkoholistiksi, joka ei juo enää. Kuten eräs tunnettu valtiomies sanoi neuvostoliittoon rauhanneuvotteluihin lähtiessään: Kaiken viisauden alku on tosiasioitten myöntäminen. Minäkin yritin aikani tolkuttaa itsellenei, ettei minulla mitään hätää ole, en ole alkoholisti, en ole alkoholisti, en ole alkoholisti.... Tästä seurasi se, että otin taas ja menin perse edellä puuhun. Minulle ei tuota tuskaa sanoa olevani alkoholisti. Katsos, juttu on niin, jollei ole ongelmaa, ei mitään ongelmaa sitten tarvitse hoitaakkaan.
"Minusta on vaan hauskaa seurata kun ex-juopot hokee mantraansa ja kännikalat kirjoittelevat kirjoituksiaan kännipäissään. "
Hauskuutensa kullakin. Mitä ihmeen hauskaa näet siinä, että ihmiset kertovat aivan säälittäviä, raastavia, perheitä erottaneita, kuolemaan johtaneita yms. juttuja täällä?
Mille ihmeelle olisin kade? Olisinko sille kade, että jotkut juo? E-hei, jokainen saa tehdä niin kuin parhaakseen näkee. Kuten olen kirjoittanut; on mukavaa herätä tähän päivään levänneenä ja krapulatta. Miksi ihmeessä olisin kade ihmisille, joilla on paha krapula?
Mutta.... lopetetaan jaarittelu, nautitaan elämästä tänään kuka milläkin lailla.Hei, äläs nyt jaksa noita ylipitkiä romaaneja, kerroin jo kaikki perustelut siihen miksi olen täällä, tämä on sitä kanssakäymistä.
Sallinet siis jatkossakin ilmaista mielipiteeni. Olen sitä vastaan että jo edeltävänä päivänä julistetaan myöhäistuneilla olevansa selvä seuraavana päivänä, aika eriskummallinen pakkomielle. Ei ilman sitä vissiin pysy korkki kiinni? - laihtunut pässi
alkkoholisti kirjoitti:
Miten määrittelet ex-alkoholistin ja alkoholistin eron?
Onko se sama kuin juopon ja ex-juopon?Juurikin sama.
- Olen alkoholisti
Miksi määrittelet itsesi?> Minusta on vaan hauskaa seurata kun ex-juopot hokee mantraansa ja kännikalat kirjoittelevat kirjoituksiaan kännipäissään. <
Itse löydän miljoonan hauskempaa sivustoa netistä, kuin tämä suomi24:n alkoholipalsta.
Olen alkoholisti. - Hymypoika
Hei, äläs nyt jaksa noita ylipitkiä romaaneja, kerroin jo kaikki perustelut siihen miksi olen täällä, tämä on sitä kanssakäymistä.
Sallinet siis jatkossakin ilmaista mielipiteeni. Olen sitä vastaan että jo edeltävänä päivänä julistetaan myöhäistuneilla olevansa selvä seuraavana päivänä, aika eriskummallinen pakkomielle. Ei ilman sitä vissiin pysy korkki kiinni?En minä mitään ylipitkiä juttuja kirjoita. Lainaan vain noita omia erikoisia ja ristiriitaisia juttujasi, ei tässä sen kummempaa.
Joo, lue vaan näitä tarinoita, jos saat oloosi helpotusta. Jätä kirjoittamatta.
Onko tuo mielestäsi asiallinen kirjoitus?
Tulehan toimeen oman "mantrasi" kanssa;) - laihtunut pässi
Hymypoika kirjoitti:
"Ai, en tiennyt ettei täällä saa kirjoitella kuin alkoholistit tai ex-alkoholistit."
Mutta.... lopetetaan jaarittelu, nautitaan elämästä tänään kuka milläkin lailla.Ja miksi SINÄ aloit heittelemään ilmiselviä piilowittuilu onnentoivotuksiasi minulle?
Aika ilmiselvää itsensä ylentämistä, tuttua kaltaisiltasi. - laihtunut pässi
Hymypoika kirjoitti:
En minä mitään ylipitkiä juttuja kirjoita. Lainaan vain noita omia erikoisia ja ristiriitaisia juttujasi, ei tässä sen kummempaa.
Joo, lue vaan näitä tarinoita, jos saat oloosi helpotusta. Jätä kirjoittamatta.
Onko tuo mielestäsi asiallinen kirjoitus?
Tulehan toimeen oman "mantrasi" kanssa;)Että aika ristiriitaista tuo sinun kirjoittelusi, en itse yritäkään olla mikään asiallinen teeskentelijä täällä, vaan ilmaisen rehellisen mielipiteeni. Tämähän on juuri sitä varten.
Ei tuollainen piilowittuilu mitä sinä harrastat, ole sen asiallisempaa.
Että ;) vaan sulle. - mantraavaan
Hei, äläs nyt jaksa noita ylipitkiä romaaneja, kerroin jo kaikki perustelut siihen miksi olen täällä, tämä on sitä kanssakäymistä.
Sallinet siis jatkossakin ilmaista mielipiteeni. Olen sitä vastaan että jo edeltävänä päivänä julistetaan myöhäistuneilla olevansa selvä seuraavana päivänä, aika eriskummallinen pakkomielle. Ei ilman sitä vissiin pysy korkki kiinni?"Ei minulla ole krapulaa ollut aikoihin. Tiedän rajani.
Se oletkin SINÄ joka tässä kade on."
Tässä oli SINUN MANTRASI: Olen parempi, kuin te muut. - Hymypoika
Ja miksi SINÄ aloit heittelemään ilmiselviä piilowittuilu onnentoivotuksiasi minulle?
Aika ilmiselvää itsensä ylentämistä, tuttua kaltaisiltasi.Siksi, että olen piilov ittuilija.
- Hymypoika
Hymypoika kirjoitti:
Siksi, että olen piilov ittuilija.
Usein v ittuilen ihan piilottelemattakin.
Jos vastaisit, oliko tuo kirjoitus ihan viisas? Tämä on julkista v ittuilua;) - laihtunut pässi
mantraavaan kirjoitti:
"Ei minulla ole krapulaa ollut aikoihin. Tiedän rajani.
Se oletkin SINÄ joka tässä kade on."
Tässä oli SINUN MANTRASI: Olen parempi, kuin te muut.En suinkaan, kerroin vaan mielipiteeni miksi en ole kade ex-juopoille, kun sitä tuo eräs sellainen väitti. Saa kai totuutta puolustaa?
En sitäpaitsi hoe tuota täällä joka päivä. Mutta silloin jos kysytään, tai muta väitetään. - laihtunut pässi
Hymypoika kirjoitti:
Siksi, että olen piilov ittuilija.
Kiva kun tunnustit tosiasian. Nyt voit alkaa työstämään ongelmaasi ;)
- laihtunut pässi
Hymypoika kirjoitti:
Usein v ittuilen ihan piilottelemattakin.
Jos vastaisit, oliko tuo kirjoitus ihan viisas? Tämä on julkista v ittuilua;)Sitäpä sitä, aivan kuten nuo raittiusjulistuksetkin tahallisine kirjoitusvirheineen ovat ;)
- Hymypoika
Kiva kun tunnustit tosiasian. Nyt voit alkaa työstämään ongelmaasi ;)
Kiitos, kun ymmärsit tosiasian kohdallani. Vielä kun ymmärtäisit tosiasiat omalla kohdallasi, säästyisi palsta taas yhdeltä epäasialliselta kirjoittelijalta. Juu, ongelmaa työstetään ihan joka päivä. Tänäänkin oikein nautin tästä työstämisestä, sain herätä levänneenä ja krapulattomana. Joskus on ollut ihan toisin, enkä sitä aikaa kaipaa.
Pidä toi linja, joskus saatat ymmärtää miksi;) - mantraavaan
Sitäpä sitä, aivan kuten nuo raittiusjulistuksetkin tahallisine kirjoitusvirheineen ovat ;)
"Jatkoksi, raittiina minäkin olin eilen ja olen tänäänkin, en juo edes kahvia, mutten tee sitä numeroa."
Eikös tämäkin ole mantraa? - Alkkoholisti
Juurikin sama.
Minä oon ymmärtänyt hiukan toisin eli ex-alkoholisti voisi ruveta juomaan tulematta juopoksi tai alkoholistiksi.
Alkoholisti taas voi olla raitis tai juova.
Ex-juoppo voisi siis olla ollut juoppo tai alkoholisti. - laihtunut pässi
mantraavaan kirjoitti:
"Jatkoksi, raittiina minäkin olin eilen ja olen tänäänkin, en juo edes kahvia, mutten tee sitä numeroa."
Eikös tämäkin ole mantraa?Ei, sillä en toista sitä päivästä toiseen.
Kyllä on tyhmää porukkaa täällä kun kaikki pitää vääntää rautalangasta. - laihtunut pässi
Alkkoholisti kirjoitti:
Minä oon ymmärtänyt hiukan toisin eli ex-alkoholisti voisi ruveta juomaan tulematta juopoksi tai alkoholistiksi.
Alkoholisti taas voi olla raitis tai juova.
Ex-juoppo voisi siis olla ollut juoppo tai alkoholisti.En oikein seuraa sinua, jos näin hienotunteisesti sanotaan ;)
Mutta mikäli ymmärsin alkoholisti voisi sinun mukaasi pystyä kohtuukäyttöön, taitaa vaan olla melko harvinaista. Mutta mikäli näin on, silloin määrittelisin hänet ex-alkkikseksi, riippumatta siitä kohtuukäyttääkö vai onko raittiina nykyään.
Toisaalta, ei sillä kauheasti ole väliä mitä termejä käyttää. - laihtunut pässi
Hymypoika kirjoitti:
Kiitos, kun ymmärsit tosiasian kohdallani. Vielä kun ymmärtäisit tosiasiat omalla kohdallasi, säästyisi palsta taas yhdeltä epäasialliselta kirjoittelijalta. Juu, ongelmaa työstetään ihan joka päivä. Tänäänkin oikein nautin tästä työstämisestä, sain herätä levänneenä ja krapulattomana. Joskus on ollut ihan toisin, enkä sitä aikaa kaipaa.
Pidä toi linja, joskus saatat ymmärtää miksi;)Mielestäni olen erittäin asiallinen kirjoittaja, toisin kuin kaltaisesi hiljaa mököttäjät jotka tulee silloin tällöin tänne kiusaamaan meitä ASIOISTA KESKUSTELEVIA.
Ja edelleen, turhaan vihjailet että minulla tulee olemaan alkoholiongelmaa, toistan jälleen että minulla on käyttö pysynyt vuosia samanlaisena, eli vähäisenä ja yhtään en himoitse lisätä määriä. Kohtuus kaikessa niin hyvin menee.
Mutta hyvä että sinä olet pystynyt viinan jättämään, kun et kohtuudessa pystynyt pysymään. - mantraavaan
Ei, sillä en toista sitä päivästä toiseen.
Kyllä on tyhmää porukkaa täällä kun kaikki pitää vääntää rautalangasta.Miten sinä, viisas ihminen viitsitkin olla tyhmien idioottien palstalla? Etkö löydä viisaampien ihmisten keskustelupalstaa?
Et edes omien sanojesi mukaan ole alkoholiongelmainenkaan, mitä siis ylipäätään teet täällä? - Suu mutrulla :(
Mielestäni olen erittäin asiallinen kirjoittaja, toisin kuin kaltaisesi hiljaa mököttäjät jotka tulee silloin tällöin tänne kiusaamaan meitä ASIOISTA KESKUSTELEVIA.
Ja edelleen, turhaan vihjailet että minulla tulee olemaan alkoholiongelmaa, toistan jälleen että minulla on käyttö pysynyt vuosia samanlaisena, eli vähäisenä ja yhtään en himoitse lisätä määriä. Kohtuus kaikessa niin hyvin menee.
Mutta hyvä että sinä olet pystynyt viinan jättämään, kun et kohtuudessa pystynyt pysymään."Mielestäni olen erittäin asiallinen kirjoittaja, toisin kuin kaltaisesi hiljaa mököttäjät jotka tulee silloin tällöin tänne kiusaamaan meitä ASIOISTA KESKUSTELEVIA."
Olet MIELESTÄSI asiallinen. Onko tämä asiallinen kirjoitus?:
" Hah, tätä ei lasketa, hyvähän se edellisenä päivänä on uhota että tänäänkin raittiina lässyn lässyn ketä kiinnostaa."
MIELESTÄNI tuossa on asiallisuus kaukana, HYVIN kaukana :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462