ota se pakkipiipi pois päältä kun öisin auraat,helvata!!
Korvenkylän auraaja
5
214
Vastaukset
- 14+2
Turha tehdä koneesta laitonta. Jos ei auraa yöllä tulee aamulla vittuilut kun väylät eivät ole aurattuja.
Sovita syntisi niin saat puhtaan omantunnon ja nukut hyvin eikä pienet äänet pidä sinua valveilla koko yötä. - yks-kyllästynyt
Sanokaas te viisaat, mitä tehdä kun naapuri pitää autoaan mun portinpielessä, niin kesät kun talvetkin. Aura mennä huristaa keskeltä tietä kun ei pääse
auraamaan kun auto on siinä. Mun pihatien kohdalle jää sellanen 2 metrin
levynen alue jota ei voi aurata.
Joka vuosi olen ite putsannut sen mutta nyt meinaan vaan potkia isommat kökkäreet pois et pääsen kulkemaan pihaan ja pois.
Toinen asia tämä sama naapuri käyttää autoaan tossa että koko kujanpää on sinisenään!!! Nytkin auton ruksuttannu tossa puolitoista tuntii..... Tihtoselle on ihansama soittaa ei ota kantaa, asiasta sanottu joka talvi jo 10v ajan.
Myynkö taloni pois ja muutan?? Neuvokaa mitä tehdä....kiitos - 3+20
Purkki makroflexiä ja pikku töhäys sinne pakoputkeen, loppuu käryytys. Suositeltavaa tehdä se silloin kun kone ei ole käynnissä.
- kyllästynt "
no ei se auraaminen haittaa,vaan se saakeli ääni ku se peruuttaa,ääni kuin herätyskello,kaikuu koko kylän ympäri,eikä täällä ihmisiä liiku pyörätiellä keskel yötä!
- 19+16
Ne on nykyisin vaadittavia turvavarusteita joten päältä pois kytkeminen ei ole laillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352337Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39849