BMW 535 Automaatti 280 000 km?

eka bmw mieles

Osaattekos antaa yhtään arviota mikä on keskimäärin tuollaisen vaihteiston kesto siis kilometreissä. Onko ylipäätään järkeä ostaa noin paljon ajettua automaattia, jos hinnassa ei huomioida vaihteisto remppaa?

17

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egegegg

      Pyynti on noissa yleensä jotain 7000 € iästä riippuen, mutta en maksais yli 5000 €, varsinkaan yksityiselle liikkeestähän saat sen puolen vuoden "takuun". Sama kun ostat sian säkissä jos ostat yksityiseltä...

    • eggwgwg

      Nettiautossa roikkuu samat ilmoitukset vaikka kuinka kauan, joten se on sikäli huono vertailupaikka... liikkeet sen sijan pyrkii oikeasti myymään auton, joten katso samanlaisen hinta liikkeestä ja tarjoa yksityiselle 20 % vähemmän....

      • paapo persu..,..

        Jos sama ilmoitus ollut nettiautossa esim 5 kk ja auto on myymättä niin siinä on joko liikaa hintaa tai vikaa. Katso aina myös myydyistä autoista onko sama auto ollut usein myynnissä. Ainakin yksi 535 oli ollut viisi kertaa myynnissä!!! Ei oikein herätä luottamusta ja myyjä kehui auto luotettavaksi ja hinnassakaan ei ollut joustoa kuin muutama satanen...


    • Bemmi..

      Kysyjän kannattais kertoa, onko kyseessä E34 vai E39? E34:ssä on ko. mallissa 3,5 l suora-6 ja E39:ssä V8. Moottorit ovat erilaisia niinkuin vaihteistotkin..

    • eeege4441

      E39 vuosimalli 98...

    • hemmo .,,,,,,

      Suomessa aika kova pyynti noissa 535. Hyviä autoja ne on, mutta en mäkään sellaisesta maksais 7000-8000 € jos mittaris 280 000... Nokka kohti saksaa.. lasket verot ym kulut niin saat sieltä kunnon pelin tuohon rahaan. Seitsemällä tonnilla saat valita alle 120 000 km ajetuista.

    • Viisas mies HKI

      Nokka kohti Ankkalinnaa ja sieltä 313 suoraan kotiinkuljetettuna postiluukusta joka keskiviikko... Kiihtyminen nollasta sataan sivuun tunnissa riippuu lukunopeudesta. Sitten kun olet nokitteluun kyllästynyt voit tilata lentoliput ja SUUNNATA kohti Saksaa ja ostaa sieltä ihan oikean auton... Nokat on vaan ankoilla ja auton nokka-akselissa pellet

    • rede78

      Kysy toki isältäsi mitä mieltä hän on 280 000 km ajetusta, automaattilaatikolla olevasta 3,5 litraisesta bensa-autosta, jolla on 8000 € hintaa.... niin ja yksityiseltä vielä.... Hän todennäköisesti osaa antaa hyvän vastauksen...

    • Miehekäs bi-Mies

      Tuossa hinta/laatusuhde enemmän kuin kohdallaan:

      http://www.nettiauto.com/bmw/535/4459839

      Laatikko rempattu, just katsastettu, hulppeat varusteet yms.
      Myydään vain tosimiehelle, ei teroille eikä muille uikuille.

    • isi- liisinki

      Mitä se haittaa jos tollane 535 bemmi hajoo oston jälkeen, iskä kuitenki kustantaa uudet palikat koneeseen/ laatikkoon ja maksaa vielä merkkiliikkeelle töistä.

    • 550i TwinPower Turbo

      On säälittävää ostaa vanha iso bemari ja esitää sitten että ollaan niin porvarii.... Kyllähän se kertoo jotain jos käyt ostaan uuden 2011 mallin bemarin, mutta se että kinnaat 15 vuotta vanhalla kaaralla jota pidät oikein elintason merkkinä on jo säälittävää.. Kattoo noita vanhoi bemareita niin siellä on yleensä kuskina alle 30 v mies talvellakin pleksit päällä.... niin bisnes mies, mutta puolet tuloista menee sen auton ylläpitoon ja töissä jossain varastossa....

      Pilaatte BMW miehen maineen senkin siivestäjät...

      Kaikki alle 10 000 € bmw pitäis murskata ettei ne päätyisi näiden amis junttien käsiin..

      Terveisin vuoden 2011 550i TwinPower Turbo A xDrive F10 Sedan omistaja

      • Tosi Bmw mies...

        Oikein

        BMW:tä pidetään näiden nulkkien takia teini autona. Oikein amis pelinä vielä.. Tosi BMW ei edes katso alle 50 000 € autoa. Oikean BMW miehn tunnistaa uudesta autosta tyylikkäästä pukeutumisesta ja oravastavasta kaljusta.

        Feikki BMW mies ajaa ylii kymmenenvuotta vanhaa autoa. Pukeutuu kuin juntti ja omaa rasvaisen takatukan ja polttaa tupakkaa. Hyi että oikein koskee kun välillä näkee uljaan vanhan bmw:n, joka on ollut 15 vuotta sitten jonkun todellisen BMW Miehen ratsu. Olevan jollain parikympiselle juntilla joka kävelee lenkkarit jalassa huoltoasemmalle ostamaan sätkäpaperia...

        Hävetkää!!!


      • mjrga
        Tosi Bmw mies... kirjoitti:

        Oikein

        BMW:tä pidetään näiden nulkkien takia teini autona. Oikein amis pelinä vielä.. Tosi BMW ei edes katso alle 50 000 € autoa. Oikean BMW miehn tunnistaa uudesta autosta tyylikkäästä pukeutumisesta ja oravastavasta kaljusta.

        Feikki BMW mies ajaa ylii kymmenenvuotta vanhaa autoa. Pukeutuu kuin juntti ja omaa rasvaisen takatukan ja polttaa tupakkaa. Hyi että oikein koskee kun välillä näkee uljaan vanhan bmw:n, joka on ollut 15 vuotta sitten jonkun todellisen BMW Miehen ratsu. Olevan jollain parikympiselle juntilla joka kävelee lenkkarit jalassa huoltoasemmalle ostamaan sätkäpaperia...

        Hävetkää!!!

        Onko sinulla oravastava kalju etkä osaa sen takia kirjoittaa oikein? No olet tietenkin Oravakalju ja ajat mönkijällä


      • ...

        Milloin aioit herätä todellisuuteen?


      • wweew
        Tosi Bmw mies... kirjoitti:

        Oikein

        BMW:tä pidetään näiden nulkkien takia teini autona. Oikein amis pelinä vielä.. Tosi BMW ei edes katso alle 50 000 € autoa. Oikean BMW miehn tunnistaa uudesta autosta tyylikkäästä pukeutumisesta ja oravastavasta kaljusta.

        Feikki BMW mies ajaa ylii kymmenenvuotta vanhaa autoa. Pukeutuu kuin juntti ja omaa rasvaisen takatukan ja polttaa tupakkaa. Hyi että oikein koskee kun välillä näkee uljaan vanhan bmw:n, joka on ollut 15 vuotta sitten jonkun todellisen BMW Miehen ratsu. Olevan jollain parikympiselle juntilla joka kävelee lenkkarit jalassa huoltoasemmalle ostamaan sätkäpaperia...

        Hävetkää!!!

        Tämä Bmw kuski taitaa mennä kotiin Volvon taksilla... Taitaa olla promillet jo 1,5 !


      • ollisko

        Bemarit kuutioiksi 10 vuoden iässä! Niin köyhillä ei ole niihin varaa!!!

        Hävettää kun köyhät ajaa bemarilla.


    • wille5

      miljoona kilometriä jos siin on tip-tronik sportti asentoo on luultavasti on käytetty et se kelaa ykkös pykälää myös kehiin. kyl siit nappaa äkkiä lootan irti jos tulee vikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe