Minä luulin olevani vakavassakin suhteessa miehen kanssa ja sain kuulla olleeni vaan ongelmien kanssa painineen parisuhteen virkistäjä. Mulla ei ole tapana tehä tallaista hyväntekeväisyyttä varsinkin kun omat tunteet mukana. Saatoin olla myös nainen jonka kanssa mies tasoitti "tilit" exään liittyen. Sen jälkeen kun mies oli päättänyt minut jättää kävi hän muina miehinä vielä sukulaisteni luona lomailemassa esittäen minusta välittävää miestä. Kysyin häneltä, miksi hän vielä näki vaivaa ja kehtasi tulla sukulaisiin? Vastasi vaan, että ei kehdannut peruakaan kun oli kerran reissu sovittu!! Itse olin hänen kanssaan tosissaan ja juttelimme jopa yhteen muuttamisesta ja sitten saan kuulla, että hän on palannut avokkinsa luokse. Mieluummin oisin kuullut, että löysi uuden naisen kun palannut exän luokse jota minulle haukkui.
Onko kukaan ollu tietämättään vanhan suhteen piristäjänä?
11
538
Vastaukset
- edcrfvtgb
Paskamainen temppu, Ei muuta kun otat yhteyttä siihen avokkiin ja kerrot mitä mies teki.
- ringring
Ottaisin kyllä yhteyttä tuohon avokkiin ja kertoisin mitä mies on puuhaillut ja mitä on puhunut tuosta avokista. Varmasti on puhunut sinusta pahaa avokille tai tietääkö tuo avokki edes sinun olemassaolostasi. Tietojen vertailu voisi olla hyödyllistä ja ainakin tulisi kaikille selväksi milläinen nilviäinen tuo mies on.
- Piristäjä
Temppu oli tosiaan ilkeä ja jokseenkin suunnitelmallinen. Mulla ei ole mitään tietoja avokista, voi olla ettei tiedä musta mitään. Valehtelihan mies mullekin loppuun asti hyvin taidokkaasti. On mahdollista, että hän myös tietää ja ehkä ruvennut kokemaan miehensä haluttavammaksi kun mies oli kanssani vähän aikaa. Tiedä noista. Kokemus on jättänyt itseeni kyllä arvet niin, etten oikeen osaa aloittaa tervettä uutta parisuhdetta. Enkä uskallakaan.
- Just niin tätä...
Kyllä ihmiset osaavat olla ilkeitä toisiaan kohtaan. Todella sikamainen temppu.
- dthfghfhfgh
Saman olen kokenut! Yhteen muuttamisesta puhuttiin ja vaikka mistä suunnitelmista, että voitaisiin käydä laivalla ja matkustaa vaikka viikonloppureissu johonkin. Sitten selvisi että mies oli pitäny koko ajan yhteyttä entiseensä, ja palasikin sitten tämän luokse. Olin ilmeisesti vain laastari paikkaamaan jotain heidän riitaansa.
- Raksut on hyviä :)
Oletteko ajatelleet,että pelkkä rakastaja/rakastajatar olisi kaikkein paras ratkaisu?
Itselläni oli kiireisinä ruuhkavuosina rakastaja,joka "hoiti minua" muutaman kerran kuussa.Ei ollut minkäänlaista valehtelua puolin eikä toisin.Oli paljon lämpöä ja tunnelmaa myös mukana sen muutaman vuoden ajan.Kumpikin sai mitä halusi eikä tarvinnut sotkea omaa elämää mitenkään,saati tunteitaan siksi että toisella olisi erilainen ajatus suhteesta.Olemme edelleen lämpimissä väleissä,vaikka molemmilla on jo omat perheet olleet yli 10 vuotta.Kutsun häntä edelleen rakkaaksi kun puhutaan pari kertaa vuodessa puhelimessa.Samoin hän.
Suosittelen lämpimästi tätä kaikille - Piristäjä
Raksut on hyviä :) kirjoitti:
Oletteko ajatelleet,että pelkkä rakastaja/rakastajatar olisi kaikkein paras ratkaisu?
Itselläni oli kiireisinä ruuhkavuosina rakastaja,joka "hoiti minua" muutaman kerran kuussa.Ei ollut minkäänlaista valehtelua puolin eikä toisin.Oli paljon lämpöä ja tunnelmaa myös mukana sen muutaman vuoden ajan.Kumpikin sai mitä halusi eikä tarvinnut sotkea omaa elämää mitenkään,saati tunteitaan siksi että toisella olisi erilainen ajatus suhteesta.Olemme edelleen lämpimissä väleissä,vaikka molemmilla on jo omat perheet olleet yli 10 vuotta.Kutsun häntä edelleen rakkaaksi kun puhutaan pari kertaa vuodessa puhelimessa.Samoin hän.
Suosittelen lämpimästi tätä kaikilleOon kuullu, että joillakin on ns. ystäviä joiden kans harrastetaan vain seksiä. Mistä tällainen on löytynyt? Baarissa harvoin käyn ja luulen, että sieltä löytyis vaan yhdeksi illaksi seuraa. Enkä tosiaan haluaa enää toista kertaa toimia väljähtäneen parisuhteen uudelleen sytyttäjänä. Kerran yritin jatkaa seksi suhteena sen jälkeen kun seurustelu päättyi, muttei siitä tullu mitään kun toisella meistä tuli tunteita takas mukaan. Nimenomaan vain toisella. Kaverit mulla on vakisuhteissa tai uskonnollisia joten ei löydy silläkään rintamalla. Sopiva tyyppi voisi olla samanlainen kuin minä, eli ei usko pärjäävänsä oikeassa parisuhteessa, on vapaa, siipensä polttanut ja yksinäinen.
- anna sen mennä
Paskamainen temppu, mutta minä en olisi enää yhteyksissä yhtään minnekään (avokkiin, mitä jotkut neuvoo) enkä jatkaisi ajan antamista ihmiselle joka sitä ei ansaitse. Ehkäpä he ansaitsevat toisensa, ei kai kukaan noin sokeakaan ole. Miksi haastaa itselleen riitaa ja roikkua miehessä, ketä ei edes halua, vai etkai sinä tuota luuseria enää ottaisi? Se avokkikin pitää miestä joka pettää ja ihan takuulla tietää sen. Ei ne usko ketkä ei usko, ja mitä se juoruaminen auttaisi muutenkaan.
Ajattele näin: hän on heikko ja tarvitsi vahvan naisen pitämään itsensä kasassa. Hänhän lähti sukulaisiinkin, joten hän tuntee kyllä häpeää ja katumusta, mutta ei vaan osaa toimia. Hänelle rangaistukset satavat itsestään, luuletko että hän nyt kehitti sosiaaliset taidot ja suhteen kasassa pitävät voimat itselleen ja kaikki menee ihanasti? Ajattele nyt edes vähän. Tuollainen ihminen pilaa aikaa myöten kaiken, tavalla tai toisella, eikä tuollainen ihminen osaa koskaan oikeasti suhteeseen antaa tai siitä saada. Jos hänen mielensä taso on tuota luokkaa että haetaan "tasoituksia" niin ehkäpä pidät häntä kivana seikkailuna, yhtenä panona ja muuten sellaisena kun hän on: tyhjäpäänä jonka perään ei kannata paljon itkeskellä. Hän kyllä hoitaa itse suhteensa retuperälle, aivan takuulla. Ei tuo muuhun voi johtaa.
Mitä arpia sinä nyt muka kannat? Nyt sitten asiat suhteutukseen. Kauanko olitte yhdessä? Ette suoraan sanottuna niin kauan, koska hän ei ole eronnut kauaa aikaa sitten, vai? Älä muuta noin nopeasti yhteen, älä heti usko romantiikkaan: se on ihanaa mutta valheellista. Nyt tiedät sen. Ei sinulla mitään kaikkinaista kokemusta ole yhden miehen jäljiltä. Kuten tiedät, ihmiset pettää, valehtelee ja suhteet epäonnistuu. Vai oletko niin viaton, että luulit, ettei niin koskaan käy? Olen pahoillani, mutta ihminen on täysin epäluotettava eläin, sinä odotat liikoja, joten katsot vääriä asioita. Älä liikaa sure, se kuuluu asiaan. Sinä et yhdestä suhteesta pilalle kulu ja särkynyt sydän kyllä korjaantuu: montakin kertaa. Nolous on joskus hyvä pitämään nöyränä ja tässähän häpeä ei ole sinun: hänhän valehteli, et sinä.
Mielummin olisit antanut miehesi uudelle kuin vanhalle? Mitä väliä, ihan oikeasti, mitä väliä? Niin, ylpeys, ei muuta. Mutta unohda se, pettäminen on pettämistä ei se kauniimmaksi muutu. Ja kun tulee turpaan, se pitää vaan kestää: ja palata entistä vahvempana.
Joten, anna olla, päästä irti, totea itsellesi, että olispas paska mäihä, itke itkusi ja jatka eteenpäin. Lopeta kaikki lapselliset "en ikinä enää uskalla" kun et kaikkea ole kokenut etkä nähnyt ja kuitenkin uskallat. Jos odotat jotain ulkoista voimaa korjaamaan itsesi, et ota opiksesi etkä nää selvemmin ensi kerralla. Kasva siis vahvemmaksi, ja muista että tästäkin olet selvinnyt.
Olen tosi pahoillani, että noin on käynyt, väärinhän tuo on siltä mieheltä. Täysi pas**han se on. Mutta älä itseäsi sulje pulloon sen takia. Kipu sattuu, mutta sellaista elämä vaan on, sinä kyllä kestät sen.
Muista, kyllä kaatua saa (ja jopa pitää) kunhan sieltä vaan nousee takaisin jaloilleen. Ei se elämä tuohon pääty :)- Piristäjä
Enää minua ei kiinnosta tämän miehen kuviot milläänlailla, ihmettelen vaan kuinka avokki on ottanut tuollaisen rentun takas. Se, että hän tuli sukulaisteni luokse lomailemaan vaik ei enää pätkääkään välitä on todella julmaa. Hävettää oikein kuinka sukulaisille kerroin kuinka mukava mies mulla on. Yksi sukulaiseni kertoi jälkikäteen, että hän kuuli kun mies soitti toiselle naiselle. On röyhkeää! Jos minä en välittäisi miehestä ja olisin oikeasti yhdessä toisen kans en vois ikinä mennä toisen miehen sukulaisiin. Ei terve ihminen tee tuollaista. Kyllä sydämmmeni ehkä vielä korjaantuu, mutta kuinka paljon aikaa siihen menee on eri asia.
- unohda p...skakasa
Piristäjä kirjoitti:
Enää minua ei kiinnosta tämän miehen kuviot milläänlailla, ihmettelen vaan kuinka avokki on ottanut tuollaisen rentun takas. Se, että hän tuli sukulaisteni luokse lomailemaan vaik ei enää pätkääkään välitä on todella julmaa. Hävettää oikein kuinka sukulaisille kerroin kuinka mukava mies mulla on. Yksi sukulaiseni kertoi jälkikäteen, että hän kuuli kun mies soitti toiselle naiselle. On röyhkeää! Jos minä en välittäisi miehestä ja olisin oikeasti yhdessä toisen kans en vois ikinä mennä toisen miehen sukulaisiin. Ei terve ihminen tee tuollaista. Kyllä sydämmmeni ehkä vielä korjaantuu, mutta kuinka paljon aikaa siihen menee on eri asia.
Samaa mieltä sun kanssa että terve ihminen ei tuollaista tee. Aika sairas parisuhde taitaa olla sen "exänkin" kanssa. Löydät vielä miehen jonka fiksu nainen ansaitsee.
- Tiedän miestyypin
Sinun mukava miehesi oli MIELISTELIJÄ (ei kehdannut perua sovittua reissua sukulaisiin).Mielistelijä paljastuu siinäkin, että Sinulle hän haukkui avokkia. Yhteenmuuttamistoivettasi hänen myös kannatti ylläpitää, jos avokki ei olisikaan ottanut häntä takaisin. Mielistelijä on aina sitä mieltä, mikä hänelle kulloinkin on edullisinta!!! Tämä mielistelevä mies on todellisuudessa kavala mies!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792598On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512570Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682523Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742433Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl391947Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271287Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve121283Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r81069Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065