Kk-tulot 400e luokkaa, kun työharjottelussa oon tällä hetkellä. Omalta paikkakunnalta nihkeesti irtoo duunii ja hyvä että saa ees vuokraa maksettua. Monta kertaa kelaillu pikavippiä milloin mihinkin (normaalisti bussilippu/ruoka) tarkoitukseen, mut sitten taas ei uskalla - pelottaa ja stressaa että velat kasaantuis nopeeta tahtia ja sitten sitä ui paskameressä muutaman vuoden ajan taas eteenpäin.
Mietiskelin sitä, että minkänäköiset kk-tulot on ihmisellä, joka ottaa pikavippiä (ei kauheen suuria summia, ehkä satasen, pari) kerran pari kuussa?
Alle 20v. tsirbu pienestä kylästä - mun ei vissiin kannata lähteä vippailemaan?
Kannattaako?
4
133
Vastaukset
- kokenutjo
älä vaan tee sitä virhettä!! jos laskusi kerääntyy ja pääsisit niistä eroon, on taloutesi epävakaa vielä kauan jälkeenkin
- -
Ei vippien ottamisen määrä liity ansiotulojen määrään juuri mitenkään, paitsi että ne kenellä ei juurikaan ole tuloja ottavat pikavelkaa kuvitellessaan, että kuset lämmittää lahkeessa sittenkin.
Ne, kenellä on tulot tavallisella tasolla eivät vippiä ota.
Jos ottaa vippiä kerran pari kuussa, niin joutuu maksamaan vuositasolla kuukauden palkan lainakuluina.
Vippailu köyhdyttää nopeasti. - Muumibuumi
Jos otan 100 euron vipin kerran kuussa ja maksan sen takaisin eräpäivänä niin vuodessa kuluja tulee 300 euroa. En tiedä missä duunissa olet mutta mun palkka on kyllä paljon suurempi. Ehkä sun kannattaa vaihtaa duunia ja lakata inisemästä tyhmiä.
- Yritä jotain muuta
Ei mitään järkeä. Kannattaa miettiä onko riskit sen arvoisia: http://www.squidoo.com/pikavippi-ja-vippaus jos vaan koittaisit säästää ne rahat kasaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463