Mun mielestä tätä voi kuvata vain yhdellä ainoalla sanalla ja eleellä: trilleri-eleviittoma.
1. Baptismia on saanut pitää seksuaali- ja seksioloja, aikaa ja reaalikykyisyyttä kuvaavilla, mutta yksityisyyttä loukkaavalla Combact Diskeillä.
2.Siis eettisyyden osalta, jos se tukee yksityisyyden ja florismia.
3. Sellaiset asiat on katsottu hyviksi asioiksi, sellaiset omat hormonitoiminnot, kuten:
a. inhimillisyys, yksityisyys ja coping-keino ja
b. defenssi, kuten kolmiulotteisuus, tai
c. intimiteetti, kuten kauneus ja sosiaalinen ympäristö.
1. Niin, se reaali on ihan ajallista ja sillä ei saa painostaa, panetella tai paritella esim. tavoitellakseen kolmiulotteisuutta. (kts. lestadiolaisuus)
2. Kolmiulotteisuus on siis reaaliaikaista käytöksen arvioimista, joka on loukkaavaa ja siksi Amnestysta nykyään kielletty. (kts. Helluntailaisuus)
3. Reaaliaikaisuus, käytöksesi tai kolmiulotteisuuden luomat tavat ja arvot eivät kuulu kenellekään. (kts. valtion kirkko)
Uskonnollinen väkivaltaisuus
5
<50
Vastaukset
- Joulua!Sinde vm-82
- Vain helluntailaiset saavat mennä kirkossa naimisiin.
Tämä ei pidä paikkaansa, mutta käytäntö ja heidän persoonansa ovat sanelleet niin.
Tämä ei ole uskonto, mutta miten muuten helluntailaisuus liittyy valtion kirkkoon, muuten kuin jatkuvalla avuntarpeella, jota he esim. avioituessan ehkä, jos, ja, koska, kun saavat.
Mun mieiestä tämä uskonto ja tapa harjoittaa sitä on kielletty.
Miten muuten helluntailaisuus liittyy kirkkoon, kuin esim. sukupuolen ja sairaanhoidon ja kristillisen diakonian osalta?
Tarkoittaa kuitenkin ihan koko aivoja, anatomian ja kehon eri osineen.
Jotenkin tämä on mulle fokusaation takia ihan laitonta.
Mä en heti ymmärtänyt, että he hakevat suurennuslasilla, ja usein aivan manioissa, apua.
Mä taisin ymmärtää tämän heidän manioistaan ja painostavasta, alistavasta sekäa ahdistavat avunhakemisestaan v. 1991 tai 1992. ¨
He halusivat hakea itselleen apua kehollaan, mielellään ja sielullaan esim. minulta n.8-9-vuotiaalta tytöltä.
Valitettavasti he epäonnistuivat.
- Joku lääkäri oli ihan ihastuksissaan ja innoissaan.
Heiltä oli unohtunut sellainen VALVIRA, kuin lääkäri inhimillisyydelle, empatialle ja loogisuudelle. Sitä on aivan mahdoton hallita ja järjestää, Jumalaa ja Hänen maailmaansa, myös turvallisuus-syistä.
- Älä vain mene, oli ohje.- Sinde vm-82
He halusivat hakea itselleen apua 8-9-vuotiaan tytön keholla, mielellä ja sielulla.
Valitettavasti heitä ei voi enää patentti- ja rekisterihallituksen takia onnistuneesti auttaa.
Te olitte hakeneet viimeksi patentti- ja rekisterihallituksesta kehoa, mieltä ja sielua.
Teille ei ole ilmeisesti opetettu vielä tarpeeksi nuorena mielikuvitusleikkejä ja Kaksplussan lukemisesta.
- Joo, sitä voi lukea inhimillisyyteen, empatiaan ja loogisuuteen.
- Se on täältä oikeudesta sallittu mielikuvitushahmoilla ja mielikuvitusystävillä kohdasta seksuaalinen väkivalta, seksi ja seksuaalinen vuorovaikuttaminen ja kanssakäyminen.
Ymmärrättekö sekä Jumalan mielikuvitushahmoksi ja mielikuvitusystäväksi, että Jeesuksen eli Jumalan maailman, myös Jumalan maailman on sekä mielikuvitushahmo, että mielikuvitusystävä. Jumalan maailma voi ilmestyä buddhalaisella valaistumisella mielikuvitusystävän omaisesti hetkellisesti luoden Jumalasta inhimillisen mielikuvitushahmon, jonka mieli psykologian mukaan aina sisältää. - Merkonomi:Sinde82
Sinde vm-82 kirjoitti:
He halusivat hakea itselleen apua 8-9-vuotiaan tytön keholla, mielellä ja sielulla.
Valitettavasti heitä ei voi enää patentti- ja rekisterihallituksen takia onnistuneesti auttaa.
Te olitte hakeneet viimeksi patentti- ja rekisterihallituksesta kehoa, mieltä ja sielua.
Teille ei ole ilmeisesti opetettu vielä tarpeeksi nuorena mielikuvitusleikkejä ja Kaksplussan lukemisesta.
- Joo, sitä voi lukea inhimillisyyteen, empatiaan ja loogisuuteen.
- Se on täältä oikeudesta sallittu mielikuvitushahmoilla ja mielikuvitusystävillä kohdasta seksuaalinen väkivalta, seksi ja seksuaalinen vuorovaikuttaminen ja kanssakäyminen.
Ymmärrättekö sekä Jumalan mielikuvitushahmoksi ja mielikuvitusystäväksi, että Jeesuksen eli Jumalan maailman, myös Jumalan maailman on sekä mielikuvitushahmo, että mielikuvitusystävä. Jumalan maailma voi ilmestyä buddhalaisella valaistumisella mielikuvitusystävän omaisesti hetkellisesti luoden Jumalasta inhimillisen mielikuvitushahmon, jonka mieli psykologian mukaan aina sisältää.Eli sun psykologian pitää sisältää sekä mielikuvitushahmo, että mielikuvitusystävä. Ei mitään psykologista ja seksuaalisesti väkivaltaista rasismia tai trilleri-elettä tai -viittomaa.
Amorinkaarelliset viittomat ovat turvallisia ja niillä saa apua ja ne ovat aivan eri asia kuin pantomiimiviittomat ja mielikuvitusystävätön ja empatiaton keho tai inhimillitön mielikuvitushahmoton julkinen keho, sielu ja mieli..
- Sinde vm-82
Mikään ei innosta niin paljon, kuin lyhyt vaalea LSD-hahmo autossa, joka syrjii ja hylkää, kun nojaan viileään oveen ja sähköikkunoihin. Hän istuu sellaisella lasten autoilu tukialustalla ja yrittää ohjata tunteita. Sekä saada ihmisiä, erityisesti eristettyjä lapsia, innostumaan elämästä ja takaisin amorinkaarelle. Hän on ajatusten kasaamisen mestari, hän yrittää saada fiktion ja fokusaation takaisin omille paikoileen ja aikaa arjelle, tielle ja elämälle. LSD-hahmo on paljon isompi, mitä olen itse. Hän lahjoo ihmisiä ja ihmiskuntaa fiktiolla ja fokusaatiolla, mutta tämä ei ole kovinkaan yleistä, hyvin yleistä. Hänellä ja lapsella on riita.
- Älä laita, jos et tiedä.
Siis olin aikaisemmin kokenut, ehkä psyykkistä väkivaltaa, ja hän teki fiktiolla ja fokusaatiolla ihmeitä, ihan kuten kemiantunnit tai laboratorio. Ohjatessaan tunteita, hän ohjaa ihan vain yleisesti ajatusta omalla olemuksellaan.- saarnio, aarniometsä
Mä en viihdy eristettyjen ihmisten seurassa, esim .ryhmänä, kun mulla on Duran Durani. Mutta ei ollut tämäkään asia ja kohtalokas syy tai seuraus kaukana. Onnettomuus kun seuraa toinen toistaan.
Äiti sanoi taikasanat partio.
Tai joku muu mun suojelusenkeli.
Kiristätkö ihmisiä mielestäsi tällä LSD-hahmolla, joka muokkaa lapsen ikää, näköä, kokoa ja sisintä, sukupuolta. Rauhoittaa pään sukukypsäksi, vähän samanlainen kokemus, kuin valaistuminen, mutta vain pään sisäinen, psykologinen, aivojen osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955