;-)
Anne
26
918
Vastaukset
- hehehehehehehe
heh heheh
- Kukas
olet? Vinkkejä! :-)
- anne
Kiva ;)
mullakin on ikävä sinua!- .....
Sorry, tuli tuo edellinen vastaus väärään paikkaan. Tuumasin, että tämä Anne 17.12.2011 klo. 11:08 olisi the one. Laitetaan nyt vähän jeesiä, hauskempaa niin.
Anne on brunette, mun nimi ei ala M:llä, omistan puhelimen mutta en numeroa. Tämä brunette vaikuttaa kaupungissa, jonka kunnallisvero on 19 %. Minä en ole nuori, mutta en ole vanhakaan. Anne on pituudeltaan lyhyempi kuin minä, mutta pidempi kuin Prince. Oho... Paljastinko liikaa...:-) En kai.
Mutta juu, ymmärrän kyllä, hakuammuntaa tämä on. Hauskaa sellaista. Elämä jatkukoon. - anne
..... kirjoitti:
Sorry, tuli tuo edellinen vastaus väärään paikkaan. Tuumasin, että tämä Anne 17.12.2011 klo. 11:08 olisi the one. Laitetaan nyt vähän jeesiä, hauskempaa niin.
Anne on brunette, mun nimi ei ala M:llä, omistan puhelimen mutta en numeroa. Tämä brunette vaikuttaa kaupungissa, jonka kunnallisvero on 19 %. Minä en ole nuori, mutta en ole vanhakaan. Anne on pituudeltaan lyhyempi kuin minä, mutta pidempi kuin Prince. Oho... Paljastinko liikaa...:-) En kai.
Mutta juu, ymmärrän kyllä, hakuammuntaa tämä on. Hauskaa sellaista. Elämä jatkukoon.Tuumailin minäkin niin , että oikea olisin ;)
Mutta mutta en vain ole brunette ( kampaajalla käynti kyllä korjaisi asian) , toisaalta blondinakin on niin hyvä.
Niin, hänkään ei ala M:llä ja on pidempi kuin minä, aikuinenkin, ainakin melkein ;)
Se kunnallisvero..... mikähän täällä lienee(bolndi siis)...
On tämä niin hakuista ammuntaa, hauskaa kyllä :)
Hyvää Joulua Sinulle, kuka lienetkin. Hymyillään, eikö vain.
- Anneja
paljon, kuten plussistakin voit jo päätellä... Kerro siis vähän tarkemmin! M:llä alkavalta mieheltä itse toivoisin tämän olevan...
- Tässä
tulee M:llä alkavalta Mieheltä.
Ole hyvä! - Millaista Annea
Tässä kirjoitti:
tulee M:llä alkavalta Mieheltä.
Ole hyvä!kaipaat? Tai mistäpäin?
- Tummasilmää
Millaista Annea kirjoitti:
kaipaat? Tai mistäpäin?
Läntisestä Suomesta;)
- Räpsytiräpsyti
;-) (-;
- .....
Moi Anne! (ja muut Annet)
Nähdäkseni etsimäni Anne löysi linjoille.
Olisin tosi mielissäni jos haluaisit laittaa mulle postia. Mun osoite on etunimisukunimi(at)hotmail.com. Nimen varmaan tiedätkin...:-) Muut voivat arvata ja jos osuu kohdalle niin luvassa palkinto.
Olet todella kaunis.
Hyvää joulua kaikille!
Terveisin,
..... - Räpsytiräpsyti
..... kirjoitti:
Moi Anne! (ja muut Annet)
Nähdäkseni etsimäni Anne löysi linjoille.
Olisin tosi mielissäni jos haluaisit laittaa mulle postia. Mun osoite on etunimisukunimi(at)hotmail.com. Nimen varmaan tiedätkin...:-) Muut voivat arvata ja jos osuu kohdalle niin luvassa palkinto.
Olet todella kaunis.
Hyvää joulua kaikille!
Terveisin,
.....Valitettavasti mulla ei ole sähköpostiosoitetta,enkä meinaa ottaakaan.Mut onhan meillä kännykät,jotes paas soittaa ;)
- Anne
Onko kaunis Annesi (blondi vai Brunette) .Yhden Blondin satun tuntemaan.
- A
Mistä tiedät hänen täällä olevan? Alkaako nimesi sitten M:llä? Täytyy sanoa, että todennäköisyys, että noilla tunnisteilla osuisi oikeaan on kyllä erittäin pieni... Minä ainakin tiedän tämän M:llä alkavan miehen sähköpostiosoitteen, eikä se ole hotmail, ellei hänellä sitten ole useampia posteja.. Anna vähän lisää tunnisteita jos haluat sitä postia! ;-)
- senoloihminen
Ei kannata antaa tunnisteita jos ei ole aivan varma. Nyt en olisi.
- Anne
Täällä yksi hemaiseva Anne, joka tarvitsisi M: alkavaa Miestä.>>(Kaikkeen kivaan, näin joulun kunniaksi ). P.S. Saisi edes vähän Flirttailla.
- Anne
Mikähän palkinto mahtaa olla tiedossa.Voitko kertoa, olen sen verran utelias?
- Rystyset
Se Anne on varattu. Ja sillä on ihan hullu ukko. Anne käskee oman ukon hakata sitten ne lähestyjät lopuksi. Ja se ukkohan hakkaa. Anne tykkää kun sen ukko hakkaa niitä. Ja ukko tykkää hakata.
- hahahahahhahahahhaaa
Rystyset kirjoitti:
Se Anne on varattu. Ja sillä on ihan hullu ukko. Anne käskee oman ukon hakata sitten ne lähestyjät lopuksi. Ja se ukkohan hakkaa. Anne tykkää kun sen ukko hakkaa niitä. Ja ukko tykkää hakata.
Ei taida hakata mitään muuta kuin omaa mulkkuansa :DDD
- Anne
Yksi hemaiseva Anne lähtee huomenna sinkkuristeilylle.Toivottavasti löytyy hemaisevaa seuraa.
- Yksi Anne lisää
Ihanaa, että olet löytänyt ihmisen, jonka koet olevan THE ONE. Itsekin haluaisin olla jollekin THE ONE: haluaisin olla se ihminen, josta joku pitäisi omana itsenä ja olisi yhtä valmis antamaan saman verran suhteeseen kuin itse antaa. Miksi tämä Anne on the ONE?
- the one and only
Ei ole Annen käskystä ketään hakattu. Ukko ei ole tunnustanut mitään. Löysässä hirressä roikkuesa on itsellä ollut aikaa ajatella.
Kysytty on monta, monta kertaa. Muiden hakkausten jälkeen on ollut herne nenässä, toinen sierain vuotanut. Käytössä olleessa nessussa tainnut olla reikiä tai muuten vaan ollut rikkinäinen puhelin. - Yksi Anne lisää
Toivottavasti saat Annesi, jos hän on the one and only
- kaveri
Tunnen yhden Annen ja odotan että saa arvoisensa miehen.En hyväksikäyttäjää missään muodossa.
- Yksi Anne lisää
Kiitos. Annoit meille kaikille Anneille toivoa:=)
- Kauniille Annelle.
Olen itse tosi pahasti ihastunut erääseen Anneen, kumpa keksisin jonkun hyvän tavan kertoa hänelle sen. Pelkään lähinnä, että tämä Anne ei olekaan kiinnostunut, mutta jotain tässä täytyy silti keksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko221170Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906