Onko se aivan mahdoton meidän autoilijoiden ymmärtää invapaikkojen tarkoitus. Kemissäkin parkataan autoja jatkuvasti invapaikoille,ilman asianomaista lupaa. Pahin paikka on Kemin City-Marketin invapaikat.
Olisiko Kemin parkki Pirkkojen ja Poliisin tehtävä kunnon seuranta päälle ja sakkolappu joka kerta, yleensä se on kaikkein tehokkain keino.
Ymmärrä invapaikkojen todellisten tarvitsioiden kiukun tästä asiasta.
En ole itse vielä invapaikkoje tarvitsia, mutta ymmärrän sen merkin tarkoittuksen.
Vai onko sulla ehdotus jolla sais autoilijat ymmärtämään asian.
Kemin invapaikkojen käyttö
6
197
Vastaukset
- Triathlonisti
Voihan niitä tilapäisesti lainata ku ovat niin vähällä käytöllä.
- suuurkaupunni
voi voi vo!!!!i montakohan invaa sinne parkkiin ajaa??? kemissä vissiin 1 joka ajaa autolla.
- w46tjetytmu
Kyllä aloittaja on ihan oikeassa.
Ei näitä asioita tule kovinkaan monelle mieleen ennen kuin itselle sattuu kohdalle jonkin sortin invaliditeetti.
...ja kukaan ei voi tietää kuinka monta invalidia Kemissä ajelee autolla, eikä voi laskea pois muualta käyviä. - Ai minä vai ???????
Niin...invapaikat ovat invaliideille.
Ilmeisesti nämä,jotka jättävät autonsa invapaikoille,ovat aivoinvalideja,kun saavat pysäköidä minne vain.Pää tyhjää täynnä,mutta jalat kantaa. - raksamiess
invapaikkoja käyttävät invalidit kerran päivässä, mannet 5 kertaa päivässä ja venäläiset 8 kertaa päivässä, olen nimittäin laskenut asian Prismassa, kun kolme päivää postasin muissa asioissa autossani kesähelteellä.
- citymarket
Voisi tuosta päätellä, että vietät kaikki päivät citymarketin parkkipaikalla kyttäämässä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701