Syyllinen on löytynyt!!!!!!
Tämä pikku-Hitler on saanut liikaa valtaa! Ja Katainen ja Urpolainen tottelevat häntä kuin pässit narussa. Suomeen on tulossa sensuurilaki, ehkä jopa tekstiviesteistäkin sensuroidaan vihasanat!
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Sarkozy Hallitusten on säädeltävä internetiä/1135266380650
Sarkozy: Hallitusten on säädeltävä internetiä
24.5.2011 12:20 | Kommentit
A A AP
Nicolas Sarkozy
PARIISI. Ranskan presidentti Nicolas Sarkozy vaatii hallituksia puuttumaan digitaaliseen maailmaan lainsäädännöllä ja valvonnalla. Sarkozyn mukaan internetmaailman luovuutta tulee vaalia, mutta hallitukset "ovat demokratioissamme ainoita legitiimejä yleisen tahdon edustajia".
Sarkozy puhui Ranskan Deauvillessa torstaina ja perjantaina kokoontuvan G8-maiden kokouksen yhteydessä järjestetyssä seminaarissa.
Levittäkää tätä viestiä kaikkialle!
44
543
Vastaukset
- Tämä selvä
Tuo on vaarallinen merkki totalitarismin esilletulosta. Nähtävästi Sarkozy pelkää todellista demokratiaa, jonka perusedellytys on täydellinen sananvapaus.
Poliitikot suostunevat mielellään rajoittamiseen, jotta saisivat kähmiä rauhassa ilman kiinni jäämisen pelkoa. Järjestiväthän he jo oman propagandakanavansa rahoituksenkin, kuten Pohjois-Koreakin on tehnyt.- kyttä kaikkialla
Ennen seinilläkin oli korvat..mutta nykyään silmät
http://www.tietokone.fi/uutiset/wikileaks_paljastus_kansalaisten_vakoilu_on_miljardibisnesta
- AK-47 kills
Ranskalaisethan keksivät demokratian, samalla myös giljotiinin jolla saatiin vastustajat hiljaiseksi. Tämä on nyt modernimpi versio. Nykyaikaa.
Mitä se taas olikaan nimeltään mitä muinaiset kreikkalaiset kokoontuivat toreillaan harrastamaan?
- Äänet Arhinmäelle
Onneksi meillä on Vasemmisto, joka puolustaa työväestön, eli kansan etuja, äärioikeiston loiseliittiä vastaan.
Suomessa oikeudenmukaisuuden ja työväestön asioitten puolustajana tunnetuksi tullut presidenttiehdokas Paavo Arhinmäki on nyt vahva ja varma valinta presidentiksi.- Arhinmäki pressaksi
EI Natolle, EI äärioikeistolle, EI ydin- ym luonnonkatastrofeille, EI loiseliitin etujen ajajille, EI fasisteille.
Nyt on korkein aika kostaa äärioikeiston kahden Kokoomuksen=Persut=Kokoomus -Petosjytkylle. Kansaa petettiin raskaasti, loiseliitin etujen ajajien keksimällä valevastustupuolueella, valeprotestilla, nyt on kansan vuoro kostaa. Unohtakaa Arhinmäki ja tutustukaa itse filosofiaan.
http://www.tiedonantaja.fi/kirjakauppa- zundap
Arhinmäki pressaksi kirjoitti:
EI Natolle, EI äärioikeistolle, EI ydin- ym luonnonkatastrofeille, EI loiseliitin etujen ajajille, EI fasisteille.
Nyt on korkein aika kostaa äärioikeiston kahden Kokoomuksen=Persut=Kokoomus -Petosjytkylle. Kansaa petettiin raskaasti, loiseliitin etujen ajajien keksimällä valevastustupuolueella, valeprotestilla, nyt on kansan vuoro kostaa.Mitä enemmän te heitätte tollaista typerää skeidaa Perussuomalaisten päälle sitä voimakkaamman inhoreaktion te herätätte kansalaisissa Arhinmäkeä kohtaan. Ja silloinhan luonnollisinta on äänestää Soinia jotta hän pääsee tokalle ja voittoon.
- hyvin tajuttu!
zundap kirjoitti:
Mitä enemmän te heitätte tollaista typerää skeidaa Perussuomalaisten päälle sitä voimakkaamman inhoreaktion te herätätte kansalaisissa Arhinmäkeä kohtaan. Ja silloinhan luonnollisinta on äänestää Soinia jotta hän pääsee tokalle ja voittoon.
Nämä tätä toistelevat ovat itse petosjytkyn jäseniä.
"Onneksi meillä on Vasemmisto, joka puolustaa työväestön, eli kansan etuja, äärioikeiston loiseliittiä vastaan."
anteeksi, jos en aivan ymmärtänyt, mutta tarkoittaako työttömyyskorvausten, opintotukien ja -lainojen, asumislisien ja kaikkien tukien korottamista kansan etujen ajatteluna?
Entäpä työllistävien ja vielä toistaiseksi laillisten turkistarhojen vastustaminen ja vandalisointi työväen puolustamista?
Paavossa olisi potentiaalia jalkapalloliiton johtoon, mutta valtiolliseen johtoon hän ei valitettavasti ole vielä vuosiin valmis, jos koskaan.
Jo vertaus vaippojen ja valtion aseiden tärkeellisyydestä paljasti hänen naiivin näkemyksensä vasemmistolaisittain yli-innokkaasti. (mtv3:n presidenttitentti)
- Voittaja Arhinmäki
ARHINMÄKI VOITTA PRESIDENTINVAALIT, sinä "temppuilijanarsisti" voit unohtaa itsesi.
- Presidentti Arhinmäk
Näin on, Äärioikeiston Petosjytkyn=2 kokoomusta=pers ja kok halveksi Suomen kansaa, yhtään vaalilupausta ei pidetty, päinvastoin, Soini-Katainen on tehnyt 14 miljardia velkaa, tähän mennessä, Suomen kansan selkänahoista.
Nyt on Vasemmiston aika ja uuden upean, oikeudenmukaisen ja viisaan presidentin, Paavo Arhinmäen valinnan aika.
- Lipposen demokratia.
Sananvapauden rajoittamistahan Lipponenkin itseasiassa ajaa. Hän naamioi puheissaan asian niin, että hän itse on median uhri ja euro-vastaisuus suomessa on median syy. Samoin vihapuheista jankuttaminen on vain keppihevonen tuon brobagandan syötössä. Eurohan on ollut suomessa sellainen kultainen vasikka, että sitä pitäisi kaikkien palvoa, kuten pohjoiskorean presidenttiään.
Siis, jos olet erimieltä, olet väärässä.- Petosjytky haisee
Lipponen=Soini=Katainen=Niinistö=Sasi=Väyrynen=Pekkarinen=Äärioikeisto=fasistit.
Äärioikeiston Petosjytky valehtelee kansalle olevansa EU-vastainen, vaikka käytännössä peesaa Kokoomusta kaikessa ja on pelkkä loiseliitin etujen ajamispuolue.Soini=Niinistö, sama henkilö. - hmh....,,,.
Vihapuheista ei kukaan täysipäinen "jankuta", koska se on ihan selvää, että sitä on. Mä ainakaan ikinä olis arvannut, että suomalaiset ihmiset on niin tyhmiä, kuin ovat, ennen kuin tulin lukemaan näitä Suomi24- keskusteluja. Mun mielestä nykyinen nuoriso on kuraperseistä, vaikkei omastakaan nuoruudestani niin kauhean kauan ole - uikuttaa, että kuinka niitä häiritsee kun itsellä ei ole töitä ja jollakin maahanmuuttajalla on ja ei syytä synnyttäjiään, että mitäs synnytti ne sellaisiin loukkuihin, että ovat jo kymmenenvuotiaasta syrjäytyneet ainakin sivistykseltä. Tosin normaali- ihmiset ei livessä vihapuheita jauhakaan, tällasten palstojen ajattelijoihin ei juuri missän törmää, eli siten epäsosiaalisia on vähän ja netti on ainoastaan epäsosiaalisten ja ihmisvihamielisten kanava, näemmä.
Kaiken maailman tyhmät koneidensa kanssa kasvaneet sotapelejä pelaavat pizzanmukeltajat nörtit, joilla ei ole alkeellisiakaan sosiaalisia taitoja, niin sellaset leikkii netissä jotakin maailman omistajaa. Ja lisänä vielä narsistit, jotka yrittää ujuttaa itseään julkkiksiksi pitämällä tyhmiä vihablogeja, joita ei kukaan edes lue.
Mun mielestä Lipponenkaan ei aja sananvapauden rajoittamista, vaan varmaankin tahtoo vaan, että ne jotka ei mitään vastuuta nettikäytöksestään ota, että niiden toimintaan puututtaisiin, kun ne itse narsistit ei halua tai osaa. Ei netissä tarvis olla poliittinen ja onneks on vielä tosi paljon sakkia, jotka ei ole edes höynähtäneet mihinkään tampioihin Facebookeihin tai nettielämään. Säälittävää sekin, että jos jonkun ihmissuhteet on vaan netissä, kuten monilla "nuoooorilla" - sellainen vieraantuu arjesta. Mun nuoruudessa ja siitä tosiaan ei ole kovin kauaa, ei mitään molotettu koneiden kanssa ja leikitty "virtuaalisosiaalielämää virtuaalien kanssa", vaan harrastettiin oikeita harrastuksia, kuten musiikkia, urheilua ja muuta. Siks mulla on laajempi yleissivistyskin ja parempi sanavarasto, kuin monilla lössynyky-kakskymppisillä ja onneks maalaisjärkeäkin, toisin kuin näiden palstojen vihajuttuja pakkomieteisesti suoltavilla nettihäirikköturhakkeilla.
Mitäs jos tietokoneille annettaisiin vain se arvo mikä niillä on, eli koneiden arvo? Koneet ei korvaa ajattelua tai opeta ihmisiksi. Mua ainakaan ei edes haittaisi, jos mun sananvapautta rajoitettaisiin eettisellä lailla - en harrasta nettiyhteisöjä tai nettiystävyyksiä, enkä omaa mielipiteitä, jotka olisivat vaarallisia yleiselle yhteiskuntarauhalle ja Suomi ei ole esimerkiksi mikään Venäjä, jossa siellä kai jossakin määrin taas sitten ihan oikeasti on sananvapauden kanssa kansalaisilla ongelmia.
Miks pitäisi olla esimerkiksi vaikka eurovastainen tai mitään? Eiks se ole ihan sama, että onko jossakin setelissä Sibeliuksen kuva vai joku muu ja eniten se typerysten markkaa vaativien esim. asuntovelallisten nilkkaan kolahtaisi, jos suomalaisparat joutuisivat palaamaan markkaan nyt. Ja miks pitäisi vastustaa sitä, että maassa on monia kieliä puhuvia - mua ainakaan haittais, vaikka tänne tulis kymmenen miljoonaa maahanmuuttajaa, eikä Suomeen edes juuri kukaan halua. Maa- Suomi on kallis, aika p*ska ja rasistinen ja kylmä. - dssdööäååå
Petosjytky haisee kirjoitti:
Lipponen=Soini=Katainen=Niinistö=Sasi=Väyrynen=Pekkarinen=Äärioikeisto=fasistit.
Äärioikeiston Petosjytky valehtelee kansalle olevansa EU-vastainen, vaikka käytännössä peesaa Kokoomusta kaikessa ja on pelkkä loiseliitin etujen ajamispuolue.Soini=Niinistö, sama henkilö.tolta petosjytkyltä pitäis kyllä viedä sananvapaus tai ees saunan taakse
- 1412312343
hmh....,,,. kirjoitti:
Vihapuheista ei kukaan täysipäinen "jankuta", koska se on ihan selvää, että sitä on. Mä ainakaan ikinä olis arvannut, että suomalaiset ihmiset on niin tyhmiä, kuin ovat, ennen kuin tulin lukemaan näitä Suomi24- keskusteluja. Mun mielestä nykyinen nuoriso on kuraperseistä, vaikkei omastakaan nuoruudestani niin kauhean kauan ole - uikuttaa, että kuinka niitä häiritsee kun itsellä ei ole töitä ja jollakin maahanmuuttajalla on ja ei syytä synnyttäjiään, että mitäs synnytti ne sellaisiin loukkuihin, että ovat jo kymmenenvuotiaasta syrjäytyneet ainakin sivistykseltä. Tosin normaali- ihmiset ei livessä vihapuheita jauhakaan, tällasten palstojen ajattelijoihin ei juuri missän törmää, eli siten epäsosiaalisia on vähän ja netti on ainoastaan epäsosiaalisten ja ihmisvihamielisten kanava, näemmä.
Kaiken maailman tyhmät koneidensa kanssa kasvaneet sotapelejä pelaavat pizzanmukeltajat nörtit, joilla ei ole alkeellisiakaan sosiaalisia taitoja, niin sellaset leikkii netissä jotakin maailman omistajaa. Ja lisänä vielä narsistit, jotka yrittää ujuttaa itseään julkkiksiksi pitämällä tyhmiä vihablogeja, joita ei kukaan edes lue.
Mun mielestä Lipponenkaan ei aja sananvapauden rajoittamista, vaan varmaankin tahtoo vaan, että ne jotka ei mitään vastuuta nettikäytöksestään ota, että niiden toimintaan puututtaisiin, kun ne itse narsistit ei halua tai osaa. Ei netissä tarvis olla poliittinen ja onneks on vielä tosi paljon sakkia, jotka ei ole edes höynähtäneet mihinkään tampioihin Facebookeihin tai nettielämään. Säälittävää sekin, että jos jonkun ihmissuhteet on vaan netissä, kuten monilla "nuoooorilla" - sellainen vieraantuu arjesta. Mun nuoruudessa ja siitä tosiaan ei ole kovin kauaa, ei mitään molotettu koneiden kanssa ja leikitty "virtuaalisosiaalielämää virtuaalien kanssa", vaan harrastettiin oikeita harrastuksia, kuten musiikkia, urheilua ja muuta. Siks mulla on laajempi yleissivistyskin ja parempi sanavarasto, kuin monilla lössynyky-kakskymppisillä ja onneks maalaisjärkeäkin, toisin kuin näiden palstojen vihajuttuja pakkomieteisesti suoltavilla nettihäirikköturhakkeilla.
Mitäs jos tietokoneille annettaisiin vain se arvo mikä niillä on, eli koneiden arvo? Koneet ei korvaa ajattelua tai opeta ihmisiksi. Mua ainakaan ei edes haittaisi, jos mun sananvapautta rajoitettaisiin eettisellä lailla - en harrasta nettiyhteisöjä tai nettiystävyyksiä, enkä omaa mielipiteitä, jotka olisivat vaarallisia yleiselle yhteiskuntarauhalle ja Suomi ei ole esimerkiksi mikään Venäjä, jossa siellä kai jossakin määrin taas sitten ihan oikeasti on sananvapauden kanssa kansalaisilla ongelmia.
Miks pitäisi olla esimerkiksi vaikka eurovastainen tai mitään? Eiks se ole ihan sama, että onko jossakin setelissä Sibeliuksen kuva vai joku muu ja eniten se typerysten markkaa vaativien esim. asuntovelallisten nilkkaan kolahtaisi, jos suomalaisparat joutuisivat palaamaan markkaan nyt. Ja miks pitäisi vastustaa sitä, että maassa on monia kieliä puhuvia - mua ainakaan haittais, vaikka tänne tulis kymmenen miljoonaa maahanmuuttajaa, eikä Suomeen edes juuri kukaan halua. Maa- Suomi on kallis, aika p*ska ja rasistinen ja kylmä.Loisivat maahanmuuttajat ne vasta kuraperseitä ovatkin!
...
Anteeksi, tämä taisikin nyt olla vihapuhetta, kun sen kohteena ei ollutkaan suomalainen nuoriso, vaan vieraan kulttuurin edustajat. - Kulta, mennäänkö nai
hmh....,,,. kirjoitti:
Miks pitäisi olla esimerkiksi vaikka eurovastainen tai mitään? Eiks se ole ihan sama, että onko jossakin setelissä Sibeliuksen kuva vai joku muu ja eniten se typerysten markkaa vaativien esim. asuntovelallisten nilkkaan kolahtaisi, jos suomalaisparat joutuisivat palaamaan markkaan nyt. Ja miks pitäisi vastustaa sitä, että maassa on monia kieliä puhuvia - mua ainakaan haittais, vaikka tänne tulis kymmenen miljoonaa maahanmuuttajaa, eikä Suomeen edes juuri kukaan halua. Maa- Suomi on kallis, aika p*ska ja rasistinen ja kylmä.Oi rakas hmh....,,,. olen kanssasi aivan samaa mieltä!
Mennään naimisiin ja muutetaan jonnekin autiolle saarelle ja tehdään paljon lapsia.
Ajattele, vain palmut ja me kaksi samoin ajattelevaa.
Tiedän, että Sinua rakas, tökkii tämä foorumi, mutta minä en anna periksi ennen kuin olen tavannut Sinut enkelini ja esittänyt kosintani romanttisesti polvillani, vaikka lumisohjossa, sillä et muuten taida laskea minua sisään?
Kunnioittavin ja kaipaavin terveisin ikuisesti Sinun oma Ryömäläisesi.
- asd.kfsd
Käsittämätöntä suvaitsemattomuutta. Ja sita samaa suvaitsemattomuutta harrastaa oma presidenttimme.
- Lisää ääniä
Siksi onkin aika vaihtaa fossiilit uuteen aikaan, jota edustaa viisas Arhinmäki.
- Arhinmäki työväestön
Minä ainakin äänestän Arhinmäkeä, kaikki muut ovat kansan- ja maanpettureita, erityisesti äärioikeiston Petosjytkyt=Soini=Niinistö.
- kakkonen on ykkönen
Äänet Haaviston laariin!
Kopissa lipukkeeseen Numero 2- EI KUKAAN
ÄLÄ UNTA näe ! Yksikään ei äänestä harhaanjohtajaa, kun sen tietää !
- ABC.321
kansa on puhunut ...
ansaitsee noston ...
ABC
ABC
BCA
CBA
123
231
321
(3x3)x3
nousee ...
SINÄ!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10079151
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10189309 - Kyllä se tiedetään !
ELIKKÄ SIIS, ottavat kiinasta mallia, kun nyt kiinan ulkomaan kauppa vie hyvin !
Ja siellä kiinassa on aina harrastettu kommunismin perus sääntöä num. 1. -ESTÄ KAIKKI JÄRKEVÄ VAPAUS, joka PALJASTAA VALTAAPITÄVIEN TYHMYYDEN, ja KONNUUDET !
Ja Sarkozy-kin pelkää oman nahkansa puolesta aivan taatusti, siksi se on kieltämässä luonnollisen vapauden. - Voittaja Arhinmäki
EU oli ja on Suomen Perustuslain vastainen, eli laiton, eli mitätön. EU:sta erotaan Valtakunnanoikeuden kautta. Sitä eivät tee Äärioikeiston Petosjytkyt eli Persut=KOkoomus, vaan
Vasemmiston , työväestön ihmisten on aika ottaa valta haltuunsa. Aloitamme äänestämällä Arhinmäen presidentiksi. On oikeudenmukaisuuden ja Suomen kansannousun aika.- Täältä ääniä
Kyllä äänestän Paavo Arhinmäkeä, hän on ainut älykäs valinta.
- ....
Täältä ääniä kirjoitti:
Kyllä äänestän Paavo Arhinmäkeä, hän on ainut älykäs valinta.
Sinä se jaksat jauhaa tuosta Paavostasi...
- no,
Mä en ole mikään ääliö, joka "levittäisin" mitään nettiviestejä - en harrasta netissä minkäänlaista yhteisötoimintaa, kosken ole friikki.
Mitäs se haittaisi, jos vaikka tekstiviesteistäkin sensuroitaisiin vihasanat? Jos ei harrasta vihakirjoittelua, ei paljoa häiritse vaikka tulis minkälainen laki. Mä esimerkiksi toivoisin sellaista nettiä, jossa olisi VAIN ammattitoimittajien palstoja - vertaispalstoja ei oikeastaan tarvittais jatkossa, koska esim. Suomi24 on osoittanut, ettei suomalaiset osaa keskustella, että näistä palstoista olisi mitään iloa. Ja kaikki Facebookit v*ttuun: niitäkään ei tarvita mihinkään. Ja kaikenlainen bisnes pois netistä - yrityksiä ei tarvita nettiin. Netistä vois tehdä paikan, missä valvojina olisi poliisit ja toimittajat ja siten, että sanktioista ja väärinkäytöksistä ei pääsisi foorumit lipeämään. Ja jokaisella kansalaisella saisi olla max yksi henkilökohtainen tietokone ja v*tun puhelimista ei pitäisi voida lähetellä viestejä vaikka tällaisille palstoille. Lisäksi pre paid- puhelinliittymien hankkijoiden tulisi todistaa henkilöllisyytensä passillaan. Se olis just hyvä.
Ja mitä nää äärioikestolaiset nimettömät taas pelleilee tässäkin ketjussa ja yrittää naamioitua vasemmistolaisiksi? Mä en ainakaan äänestä mitään Soinia tai Halla-ahoa, vaikka kuinka mainostaisivat niitä! Mä oikeastaan melkein toivoisin, että perussuomalaisista kakskymmentä edustajaa lentää seuraavissa vaaleissa ja ne loput jotka on fiksuja, saakin sitten jäädä eduskuntaan. Kukaan ei minusta voi kiistää, etteivätkö perussuomalaiset olisi vastuussa vihapuheen yleistymisestä: ennen niitä ei koskaan kukaan poliitikko käyttänyt sitä kieltä, mitä osa niistä nyt. Mitä enemmän mainostatte näillä palstoilla perussuomalaisia, sitä enemmän mä alan tuntea antipatiaa perussuomalaisten puoluetta kohtaan, vaikken haluaisi, enkä suhtaudu edes mitenkään intohimoisesti politiikkaan.
Sensuuri ainakin Suomi24-palstoilla olis ihan ok.: ihmisille on kyllä annettu aikaa opetella käyttäytymään netissä itseään ilmaistakseen. Tai sitten pitää laittaa koko kansa apukouluun opettelemaan mielipidekirjoittamista, kun yhdeksän kymmenestä ei osaa. - 098rjlkf3fk3å4prfåpf
Sarkotsi voi suksi V ittuun...
Tää oli vaan positiivista syrjintää... - Nro 9 Arhinmäki
Äärioikeiston Petosjytky on, tähän mennessä, maksanut Suomen kansan selkänahoista sen 14 miljardia euroa, kun Soini=Kataiset pitivät sen salaisen Bilderberg-kokouksensa ennen hallituksen muodostusta, missä sopivat, kumpi menee esittämään eu-vastustajaa oppositioon ja kumpi saa siten vietyä läpi monikansallisten pankkien edut. Sama puolue, kaksi eri nimeä, kyllä veropakolaiset ovat sitten ovelia.
Kansaa vietiin "protesti"valheella, kuin litran mittaa, Petosjytkyn yksikään vaalilupaus ei ole pitänyt. Edelleen EU:n kansan- ja maanpetturit viemättä Valtakunnanoikeuteen, edelleen 2 miljoonaa syrjäytettyä, edelleen yli miljoona suomalaista köyhyysrajan alapuolella, suurtyöttömyys.
Äärioikeisto on maahanmuuton aloittaja, ylläpitäjä ja kulttuurien pakkosekoittamisen takana. Persu=Kokoomuksen "työperäisen maahanmuuton" katolinen virsi tekee suomalaisista ilmaista orjatyövoimaa. Petosjytky haisee.
Nyt on aika nousta vastarintaan. Kostakaa Petosjytky, äänestäkää Arhinmäki presidentiksi. Hän on työväestön, eli kansan asialla. Viisas valinta.- oles nyt Persu
Kampanjoisit mieluummin Niinistöä vastaan, sillä Arhis ei tule olemaan uhka Soinille...
- 10+12
Sarkozy...Hän ajaa maata, joka toimii kuten Pohjois-Korea tai Kiina. Jokainen varmasti haluaisi olla johtajana maassa, jossa sinulla on kyselemätön yksinvalta ja muut maat eivät voi kuin piipittää kiltisti, että jos nyt harkitsisit vaikka edes joka kolmannelle kansalaisille ei kuolemantuomion.
Haluaisiko kukaan elää kansalaisena näissä maissa? En ainakaan itse. - selkäkatkee
Mielipiteeni :
Sarkotsi on sirkuspellen näköinen klovni. Miten tuollainen on päässyt valtaan Ranskassa ( ihmettelyni)?
Meidänkin maassa on hallituksessa kommareita ja muita homppeleita.
Kaikkialla maailmassa erilainen laiskuus kansalaisaktiivisuudessa tuottaa vain ja ainoastaan ongelmia.
Ei ole yhdentekevää, että kuka tekee päätöksiä !
-Ylevero
-Euron romahdus ongelmat
- Polttoaineverotus nousee runsaasti
- Sähkö nousee
-Viinat nousee
- ym ym.
Tässä kävi niin, että kun vähän vaurastuimme, olimme lomalla ja tällä välin maata alkoi hallita seksuaalisia sekopäitä, kansankyykyttäjiä yms.
Pohdin, että tuleeko meidän vaatia uutta hallitusta ja eduskuntaa, jotta joku edustaisi kansalaisiakin ja kansalaisten oikeuksia?
Demokratian sairaat ilmiöt poistoon ja ahkeruus ja rehtiys kunniaan.- kaikkien hinta
laskisi, mikäli energiateknologiaa ei jemmattaisi. Katso tämä dokumentti niin saat vastauksia:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10270389
- AK-47 kills
Miten tuollainen on päässyt valtaan Ranskassa ( ihmettelyni)?
Mitä ihmettelemistä tuossa on. Syöhän ranskalaiset sammakoitakin ;o)- Euroopan
mahtisukujen nukkehallitsija, joka selittänee sinulle sen miksi hän on vallassa.
http://indepth.news.sky.com/InDepth/topic/Lazard_LTD._And_Nicolas_Sarkozy
- Valtaa ilman loistoa
Pressavaalienkien osalta kannattaa tutkailla puolueiden toimintaa ja henkilön toimintaa ja tuloksia tehtävissään. Katso www.nra.fi uusimmat haastattelut. Tulossa jytky, joka pudottaa Suomen häpeällisesti törkeimmin ihmisoikeuksia polkevien maiden joukkoon. Verovarojamme haaskataan tuhotoimiin ja tuhoporukalta puuttuu muka resursseja...
- HyvääJoulua.
ihansama! jos isot päättäjät haluaa rajoittaa, tms, kansalaisilta nettiä ni ne sen vaan yksinkertaisesti tekevät!.. ei meillä oo siihen mitään sanomista.
eli ihan turha vaikeroida ja ressata asioista mille ei mitään mahda :D - ja joulukin tul.
Voiko enää epäsuomalaisempaa henkilöä ollakaan, kuin J. Katainen.
Minulle tulee aina sanomattoman paha olo, kun hän esiintyy julkisuudessa.
Urpilaisen nyt jotenkin ymmärtää, kun hän on mukana menossa vastoin parempaa tietoa toisten yllytyksestä. - (-)
Nicolas Sarkozy:tä pitäisi kieltää korkokengät.
- Muista Rakastaa
Vastavetona me voidaan aina Rakastaa kaikkea. Myös sitä mikä tuntuu pahalta.
Kontrolloijat ovat voimattomia Rakkautta vastaan. - Valtaa ilan loistoa
Katso www.nra.fi uusimmat haastattelut. Kuka tekee ja on tehnyt ja mitä saaden maamme törkeimmin ihmisoikeuksia polkevien maiden joukkoon. Verovaroilamme tuhotaan yrittäjiä ja perheitä.
- tuholaisasiamies
arkosy on MIKKI-HIIRI ulkkonäköään myöten,,,ei aiheuta toimenpiteitä,, uusi hiiripyydys v iritetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527