karppaus on nyt kovin muotia mutta mun mieheni pitää skarpata että saa pidettyä saavutetut kilot joka päivä skarpattava että muistaa syödä tarpeeksi ettei lähde paino putoamaan on se niin väärin jos sais vaikka vuodekskin vaihdettua ruokailutottumuksen ja aineenvaihdunnan hänen kanssaan mää en oo kyllä koskaan ennen törmänny ihmiseen joka syö niin paljon ja on niin hoikka yleensä puolesta kilosta jauhelihaa tehdään ateria koko perheelle sama koskee muutakin lihaa ja broileria mää teen aina kaksinkertaisen määrän kerralla joskus saattaa jäädä vähän seuraavaan kertaan ja itse en syö läheskään aina savustettu lähes kiloinen lohifile menee häneltä kerralla on se niin väärin kun missään ei kumminkaan näy pitäsköhän sitä itekkin ruveta skarppaamaan.
pitääkö sinun skarpata
64
253
Vastaukset
- skarppaa vain
Sulatetusta jauhelihastako
- tii-na-...
tuoretta saatavilla joka päivä ei tartte sulatella.
- ......
Täykkäriä juuri meloin naamaani kahvin kera.
Maistuvaa päivää kaikillen!- tii-na-...
täällä syötiin ruisleipää kahvin kera sillä pistetään päivä käyntiin.
- .......
tii-na-... kirjoitti:
täällä syötiin ruisleipää kahvin kera sillä pistetään päivä käyntiin.
Jeps, ruisleipää rakastan, mutta sattuneesta syystä tämä päivä on ruusujen ja täytekakun.
- tii-na-...
....... kirjoitti:
Jeps, ruisleipää rakastan, mutta sattuneesta syystä tämä päivä on ruusujen ja täytekakun.
onnee vaan tän päivän johdosta.
Miksei miehelläsi saa paino pudota? Mulla paino on ruvennut puotoamaan kun siirryin voihin ja täysmaitoon. En siis karppaa kuitenkaan täydellisesti syön mitä mieleen juolahtaa ja silti paino putoaa. Pikkusen huolettaa toi kolestroli, mutta kesällä ainakaan lekurit huomauttaneet mitään.
- tii-na-...
no kun se on normaalipainoinen se sai parikyt vuotta sitten nostettua painonsa kymmenen kiloa ja kauhee syöminen että saa pysyyn sen siinä ennen se ei ollu kun luuta ja nahkaa.
- hunzvot
tii-na-... kirjoitti:
no kun se on normaalipainoinen se sai parikyt vuotta sitten nostettua painonsa kymmenen kiloa ja kauhee syöminen että saa pysyyn sen siinä ennen se ei ollu kun luuta ja nahkaa.
Kyllä sun tii-na täytyy laittaa joku anus tappi siihen sun miehesi pakpputkeen. Kertomasi mukaan miehelläsi on suora putki jolloin ravinteet valuu suoraan pönttöön, hyödyttämättä lainkaan miehesi hupenivia ravinto varastoja. Anemiahan siitä on seurauksena, heikotus ja kyvyttömyys hoitaa esimerkiksi avio velvoitteitakaan...
- tii-na-...
hunzvot kirjoitti:
Kyllä sun tii-na täytyy laittaa joku anus tappi siihen sun miehesi pakpputkeen. Kertomasi mukaan miehelläsi on suora putki jolloin ravinteet valuu suoraan pönttöön, hyödyttämättä lainkaan miehesi hupenivia ravinto varastoja. Anemiahan siitä on seurauksena, heikotus ja kyvyttömyys hoitaa esimerkiksi avio velvoitteitakaan...
kyllä se siellä pysyy imeytymiseen asti mutta sit säännöllisesti kaks kertaa päivässä kumminkin putkahta ulos veriarvot on hyvät ja muutenkin on erinomaisessa kunnossa ilman paineita ja kolesteroleja velvoitteet tulee hoidettua ihan kiitettävästi ei tässä vanhalla ihmisellä enää niin suuria vaatimuksi ole.
- tii-na-...
oot sää joku soneran kauppias vai miks tollasia linkkejä jakelet ei kiinnosta muutenkin inhottaa se soneran ruutu joka väkisin tuppaa koko ajan tohon kirjoitusten päälle mutta eiköhän sen kanssa kumminkin pärjää ja eiks täällä oo oo kiellettyä toi mainostus...
tii-na-... kirjoitti:
oot sää joku soneran kauppias vai miks tollasia linkkejä jakelet ei kiinnosta muutenkin inhottaa se soneran ruutu joka väkisin tuppaa koko ajan tohon kirjoitusten päälle mutta eiköhän sen kanssa kumminkin pärjää ja eiks täällä oo oo kiellettyä toi mainostus...
Samaa ihmettelin minäkin. Mitä tekemistä soneralla on yleensä koko ketjussa.
- tii-na-...
Nittaminax kirjoitti:
joka paikkaan ne mainoksiaan tyrkkii eivät kyllä musta saa tilaajaa.
Lisäyksenä että paino on pudonnut noin kilon kuukausivauhtia eli kohta on 8 kiloa lähtenyt. No kävi tossa loppukesällä tai lähimain et paino pompsahti yks kaks kolmisen kiloa ylös, mutta lähti se aika äkkiäkin. Enkä siis laihduta tarkoituksella. Ylipainoohan mulla on joten olen vain tyytyväinen, kun kilot karisee.
- solakka ukko minulla
hunzvot kirjoitti:
arvoisa "hunzvot"!
Oletkohan ihan oikeasi järkevä kirjoittamaan tänne tai ainakin toivoisin, että kertoisit lisää noista näkemyksistäsi!
Mihin "pakpputkeen" pitäisi laitaa tulppa, jos suolen toiminta on toisilla vilkas ja toisilla taas ummetus?
Mikäs putki sitten asetetaan, kun kakka ei tule??
Kaikesta huolimatta tulee mieleeni se kotimainen elokuva, jossa ukkeli sanoi vaimolleen;"??että mikäs sinä olet paskapylvään vartioija"! - uusi ulottovaisuus?
Nittaminax kirjoitti:
Nyt kyllä pahasit "mättä" näistä vastauksista, koska joitain poistoja on mielestäni aiheettomasti. Ainakaan vastaukset eivät ehdi kirjoituksiin, joihin haluaa kommendoita.
Herää kysymys, onko tämä portaali todellakin tarkoitettu ikäryhmille, jotka voivat keskustella mieltään painavista asioista saman ikäisten kanssa?
Tuleeko tästä nyt riitapalsta, koska tuo "nuoriso" jopa 40 , puhumattakaan näistä 50 siirtyivät tänne 60 palstalle?
On aivan eriasia keskustella eläkeläisten kanssa, kuin työssä olevien ja silloin on helposti ristiriitoja, joita ei aina välttämättä kirjoituksista käy ilmi, mikäli ei satu kurkkaamaan tuone 50 palstalle.
Toiset rohkenee jo nikillään tuonne 70 palstalle johon itsekkin tunnen jo kuuluvani vanhoillisten mielipiteiteni vuoksi. uusi ulottovaisuus? kirjoitti:
Nyt kyllä pahasit "mättä" näistä vastauksista, koska joitain poistoja on mielestäni aiheettomasti. Ainakaan vastaukset eivät ehdi kirjoituksiin, joihin haluaa kommendoita.
Herää kysymys, onko tämä portaali todellakin tarkoitettu ikäryhmille, jotka voivat keskustella mieltään painavista asioista saman ikäisten kanssa?
Tuleeko tästä nyt riitapalsta, koska tuo "nuoriso" jopa 40 , puhumattakaan näistä 50 siirtyivät tänne 60 palstalle?
On aivan eriasia keskustella eläkeläisten kanssa, kuin työssä olevien ja silloin on helposti ristiriitoja, joita ei aina välttämättä kirjoituksista käy ilmi, mikäli ei satu kurkkaamaan tuone 50 palstalle.
Toiset rohkenee jo nikillään tuonne 70 palstalle johon itsekkin tunnen jo kuuluvani vanhoillisten mielipiteiteni vuoksi.Eipä tuosta välistä poistunut kuin jonkun linkittämä soneran mainos.
- meeriamanda
Nittaminax kirjoitti:
Lisäyksenä että paino on pudonnut noin kilon kuukausivauhtia eli kohta on 8 kiloa lähtenyt. No kävi tossa loppukesällä tai lähimain et paino pompsahti yks kaks kolmisen kiloa ylös, mutta lähti se aika äkkiäkin. Enkä siis laihduta tarkoituksella. Ylipainoohan mulla on joten olen vain tyytyväinen, kun kilot karisee.
Näin siinä vaan käy. Oleellisinta on ettei pidä pidempiä taukoja kuin 4 h, jotain pientä taas vaikkapa hedelmä, eli elimistöä ei päästetä paastolle.
Syödä saa kun jättää liialliset hiilarit pois, kuten kakut, vaaleatleivät, pullat, ja sokeriset tuotteet. Järkevä ihminen ei urheile karpatessaankaan, eli nuo ääripäät tulee vastaan joka asiassa.
Hyvää Joulunaikaa sinulle . meeriamanda kirjoitti:
Näin siinä vaan käy. Oleellisinta on ettei pidä pidempiä taukoja kuin 4 h, jotain pientä taas vaikkapa hedelmä, eli elimistöä ei päästetä paastolle.
Syödä saa kun jättää liialliset hiilarit pois, kuten kakut, vaaleatleivät, pullat, ja sokeriset tuotteet. Järkevä ihminen ei urheile karpatessaankaan, eli nuo ääripäät tulee vastaan joka asiassa.
Hyvää Joulunaikaa sinulle .Järkevän ihmisen urheilu?
Sinun karppauksesi on osa järkevästi urheilevan ruokavaliota!
- Pitää karpata
Miehesi on hyväosainen perimänsä ansiosta, ns. läpipasko aineenvaihdunnan suhteen ja voi syödä mitä mieli tekee, kateeksi käy. Minä olen 2 tyypin diabeteksen toteamisen jälkeen rajoittanut hiilihydraattien syöntiä paljon ja mm. paino pudonnut useamman kilon puolen vuoden aikana, sekä veren sokeri pudonnut normaaleihin lukemiin. Järkevä kohtuu-karppaus kannattaa ja suosittelen kaikille joilla on samoja ongelmia. Ennen karppauksen aloittamista kannattaa lukea hiukan taustatietoa mistä oikeasti on kysymys, väärää tietoa puolin ja toisin on paljon liikkeellä. Alla muutamia linkkejä asiasta kiinnostuneille.
http://www.anttiheikkila.com/
http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=10
http://www.fineli.fi/foodlist.php?foodname=K%&lang=fi- tii-na-...
mää oon monesti miettiny omalle kohdalle sit karppausta mutta on jääny toteuttamatta siihen tarttis niin paneutua mutta ainuat oikeestaan hiilaripitoiset mitä syön on leipä ja karkit sekin tietysti auttas jos jättäs karkit pois leipää ei kumminkaa tuu syötyä montaa palaa päivässä pitäsköhän tehdä uudenvuoden lupaus ja jättää karkit ja suklaa koko ensi vuodelta pois ja kattoo miltä tuntuu ja näyttää vuoden päästä.
- Pitää karpata
tii-na-... kirjoitti:
mää oon monesti miettiny omalle kohdalle sit karppausta mutta on jääny toteuttamatta siihen tarttis niin paneutua mutta ainuat oikeestaan hiilaripitoiset mitä syön on leipä ja karkit sekin tietysti auttas jos jättäs karkit pois leipää ei kumminkaa tuu syötyä montaa palaa päivässä pitäsköhän tehdä uudenvuoden lupaus ja jättää karkit ja suklaa koko ensi vuodelta pois ja kattoo miltä tuntuu ja näyttää vuoden päästä.
Tuosta finellin linkistä voit laskea suunnilleen kuinka paljon hiilareita kertyy eri ruokalajeista normipäiväsi syömisistä. Minulla oli myöskin leipä ja valkoiset jauhot ruuissa ne jotka aiheuttivat ylimääräisen energian kertymisen elimistöön. Nyt syön ruisleipää ja täysjyväleipää kohtuudella ja veriarvot pysyvät normaali lukemissa. Sokeria en juurikaan käytä. Valkoista lihaa ja kalaa voi syödä vapaasti, ei tarvitse olla nälässä, se tässä kohtuu-karppauksessa on parasta.
- tii-na-...
Pitää karpata kirjoitti:
Tuosta finellin linkistä voit laskea suunnilleen kuinka paljon hiilareita kertyy eri ruokalajeista normipäiväsi syömisistä. Minulla oli myöskin leipä ja valkoiset jauhot ruuissa ne jotka aiheuttivat ylimääräisen energian kertymisen elimistöön. Nyt syön ruisleipää ja täysjyväleipää kohtuudella ja veriarvot pysyvät normaali lukemissa. Sokeria en juurikaan käytä. Valkoista lihaa ja kalaa voi syödä vapaasti, ei tarvitse olla nälässä, se tässä kohtuu-karppauksessa on parasta.
mää lähden nyt skarppaamaan työpaikalle karjalanpaistit odottaa leikkaajaa lohet savustamista smetanasilliäkin pitäs tehdä huomiseks myyntiin nää on näitä muutamia meidän joulujuttuja yön hiljaisina tunteina palaan mukaan keskusteluun ja noi karppaus vinkit on ihan tervetulleita kunhan ei vaan mennä liiallisuuksiin mukavaa päivää kaikille rakkaille palstalaisille.
- -
tii-na-... kirjoitti:
Minä en usko minkään ääridieetin jumalalliseen voimaan.
On koettu.
- hunzvot
Ketä varten tii-na karppaisit? jos olet terve ja hyvin voipa, ei enää näillä numeroilla ole tarvetta rääkätä itseään.
Yleensä laihduttamiseen vanhemmalla iällä ryhdytään silloin kun leskeksi jäätyää ryhdytään etsiskelemään uutta kumppania.
Tottahan naisen on muutoin pidettävä itsestään huolta. Toki sopivasti lihaa luiden tmpärillä on mukavampaa kuin naisen päällä vaikkapa karppauksen jäljeltä roikkuva nahka tai törröttävät luut.- tii-na-...
jos karppaisin niin itseäni varten karppaisin mutta voi olla että jää tekemättä on liian kurinalaista ei sovi mulle enää joskus on sopinukkin.
- karppaaja 2012
Voi, olisi pitänyt jo aikoja sitten pitää se painonsa aleneminen, jonka sain Atkinsilla.
Muistan sen eka kerran, kun vain kahvi, tupakka ja vesi maistui. Apteekit oli lakossa, joten en saanut edes vitamiinilisiä, mutta olinhan nuori, enkä nykyiseen verrattuna edes "hirveän" ylipainoinen.
Toinenkin kerta onnistui mielestäni hienosti -10kg, mutta se jatko....se ei enää onnistunut, koska olen taas TK:n mielestä, kuten omastakin, ylipainoinen.
Ja mitä noihin "ikuisesti" laihoihin tulee, niin mieheni kuuluu juuri heihin, kuten heidän sukunsa ja sitä ihmettelenkin, että heilläkin on verenpainetta, kolesterolia, diabetes2 ja sydäninfrakti kuolemia?
Olenhan minä usein ihmetellyt eräitä tuttaviani, jotka mässäilevät kakuilla ja muillakin herkuilla lihomatta silti. Työkaverini paljastikin sen, että ulostus toimii "salaman nopeasti", kuten huomasin myös mieheltäni. Jo aamukahvi sai hänet heti potalle, toisin, kuin minä. Ei tuu kakkaa!):)))
Skarpataan ja karpataan, mutta onkohan se oikein viisasta todellakin 60 , koska täällähän "teinit" kirjoittelee sieltä 50 palstalat, jotka ovat jo häädetty sieltä.
Anteeksi vain tii-na, pötkökirjoittaja, joka sait jo "palautetta" sieltä. Toivoisin, että kirjoittaisit ihan aikuisten tavalla, vai etkö mukamas todellakaan osaa? Sitä en usko!
Mutta tuo ei ole todellakaan hauskaa, koska se on mielestäni aliarvostusta meitä toisia kohtaan ja ainakin minun mielestäni peräti irvailua.- :///
Ketään ei ole karkoitettu mistään, edes 50 palstalta.
Tosi moni on sieltä häipynyt, ihan vapaaehtoisest, ihan omasta halustaani. - sieltä ja täältä
:/// kirjoitti:
Ketään ei ole karkoitettu mistään, edes 50 palstalta.
Tosi moni on sieltä häipynyt, ihan vapaaehtoisest, ihan omasta halustaani.Niin uskon minäkin ei täällä kenelläkään ole valtuuksia toisia karkoittaa, jatkuvalla veetuilulla saa tietysti paljon pahaa aikaan ja ehkä jonkun poistumaan.Eikä näillä kymmenillä enää teinejä olla;=)
- tii-na-...
voi karppaaja 2012 oon pahoillani että tunnet minun aliarvostavan toisia kirjoittajia mutta se ei suinkaan ole niin tää nyt on vaan mun tyyli kirjoittaa enkä mää sitä muuta sen takia että kaikki ei tykkää kaikki ei joka tapauksessa tykkää kirjoitan mää millä lailla tahansa toki mää osaan pistää pilkut ja pisteet suurinpiirtein oikeisiin kohtiin jos haluan mutta kun en halua koska en oo koskaan ollu mikään kirjoittaja en kirjeiden en runojen en romaanien tää on niin helppoo ei tartte ajatella muuta kun antaa sormien hyppiä vaan näppäimeltä toiselle tosta häätö jutusta mää en sano mitään muuta kun että kukaan ei pysty täällä häätään ketään mistään palstoilta kyllä se on oma valinta.
- *
@ karppaaja 2012
Ukkoni on paksu, kuin tynnyri. Suolensa toimii, liiankin nopsaan.
Liekö sitten geenit syynä paksumaisuuteen?
Aikoinaan, kun olin yksi 50 palstalta pakenija, tein sen ihan omavalintaisesti, kyllästymisestä.
Kertaakaan en ole ollut ymmärtämättä ainuttakaan tiinan kommenttia. Kukkikoon kaikki kukat, saakoot kukin olla omanlaisensa, olkoon pakko poissa, olkoon hyvyys ja sallivuus tavoitteenamme.
Ihmettelen valtavasti, että täällä on jokin kumma siivilä. Toisille annetaan kaikki, toisilta viedään viimeisetkin.
Sinullekin Ihanaa Joulua! Tuikkikoon Joulun tähti valoa öihimme, pimeisiin!
Koko aikuisikäni olen skarpannut ja, tietämättäni myös karpannut vaikka termiä ei aikaisemmin tunnettukaan.
Päin vastoin kuin ukkosi, minussa näkyy kaikki energiapitoinen, joten skarppina on täytynyt olla.
Viimeisen puolen vuoden aikana skarppaus on häiriintynyt.
Painoni ei ole muuttunut mutta solujen keskinäinen jakauma on muuttunut lihaksista laardiin.
Olen hiljalleen palaamassa lähemmäksi normaalia skarppausta.- tii-na-...
niin mussakin näkyy on se niin väärin...
Pitäisi totisesti.
Minun pitäisi skarpata...- meeriamanda
Skarpata vai karpata? Mikä estää?
- tii-na-...
meeriamanda kirjoitti:
Skarpata vai karpata? Mikä estää?
pistäydyn tänään hyvän joulun toivotus käynnillä ystävieni luona siellä rouva oli ruvennu karppaamaan ja mies kehui ruvenneensa hörppäämään.
- meeriamanda
tii-na-... kirjoitti:
pistäydyn tänään hyvän joulun toivotus käynnillä ystävieni luona siellä rouva oli ruvennu karppaamaan ja mies kehui ruvenneensa hörppäämään.
Niin aina..:/ Toivottavasti hörppii vettä? Epäilempä et vihjaisit toisenlaiseen juomaan.
Siinä sitä on taas iloa vaimolle... voi saakeli etten katteleisi.
Katoin noita telkun ohjelmia , muista miltä kanavalta... nainen halusi todella päästä läskeistään ja mies sitä kiukkuisemmaksi muuttui. Osteli kotiin kaikenlaisia houkutuksia vaimolleen, mut ei sortunut vaimo moiseen.
Sit valmentaja joka vaimoa ohjaili otti miehen ´kirkkoon´ niin sieltähän se syy paljastui, vaimo jättää hänet jne...ja hän ei halua laihaa muijaa jne.
Loppujen lopuksi vaimo muutti siskonsa perheeseen, heillä kun ei ollut lapsia ja jatkoi treenejään. Mies uhkasi erolla, johon vaimo tokaisi et jo oli aikakin.
Hyvää Joulua sinulle Tiina ja perhekunnallesi :) - tii-na-...
meeriamanda kirjoitti:
Niin aina..:/ Toivottavasti hörppii vettä? Epäilempä et vihjaisit toisenlaiseen juomaan.
Siinä sitä on taas iloa vaimolle... voi saakeli etten katteleisi.
Katoin noita telkun ohjelmia , muista miltä kanavalta... nainen halusi todella päästä läskeistään ja mies sitä kiukkuisemmaksi muuttui. Osteli kotiin kaikenlaisia houkutuksia vaimolleen, mut ei sortunut vaimo moiseen.
Sit valmentaja joka vaimoa ohjaili otti miehen ´kirkkoon´ niin sieltähän se syy paljastui, vaimo jättää hänet jne...ja hän ei halua laihaa muijaa jne.
Loppujen lopuksi vaimo muutti siskonsa perheeseen, heillä kun ei ollut lapsia ja jatkoi treenejään. Mies uhkasi erolla, johon vaimo tokaisi et jo oli aikakin.
Hyvää Joulua sinulle Tiina ja perhekunnallesi :)se oli onneks vaan vitsi tän miehen kohdalta se hörppääminen kuuluu siihen porukkaan jotka joutuu työnsä puolesta juomaan ihan tarpeeksi ei tartte vapaa aikaa siihen kuluttaa kiitoksia ja niin myös hyvää joulua sinulle ja läheisillesi.
- Pirre*
Vain joulun ajan olen karppaaja..
- *:))
Syötkö vain kinkkua, kanssa voin ja kananmunien?
Kauaa ei sillä dieetillä jaksa.
*kokemustaomaava* - tii-na-...
mää taas yritän skarpata joulun ajan etten söis paljoo...
- meeriamanda
*:)) kirjoitti:
Syötkö vain kinkkua, kanssa voin ja kananmunien?
Kauaa ei sillä dieetillä jaksa.
*kokemustaomaava*Ompahan sinulla käsitys hiilarittomasta ruokavaliosta? Kauhistuttaa ajatuskin.
Hedelmiä, marjoja, vihanneksia mielinmäärin voi syödä.
Kalaa, kanaa , kalkkunaa ja lihaa miten vain jakssaa. Perunat ei kuulu joukkoon, ei sokeripitoiset tuotteet, vaaleat jauhoista tehdyt pois, täysjyvätuotteet käy.
Aamiainen pekonilla ja munilla riittää pitämään nälkää sen 4 tuntia, sitten vaikka viili marjoilla. Seuraavan 4 tunnin jälkeen kukkakaalimuusia ja ihana viipale kinkusta.
Ottakaa nyt selvää ennenkuin vaahtoatte, tuntuu et läskit vastustaa karppausta eniten! - :)
meeriamanda kirjoitti:
Ompahan sinulla käsitys hiilarittomasta ruokavaliosta? Kauhistuttaa ajatuskin.
Hedelmiä, marjoja, vihanneksia mielinmäärin voi syödä.
Kalaa, kanaa , kalkkunaa ja lihaa miten vain jakssaa. Perunat ei kuulu joukkoon, ei sokeripitoiset tuotteet, vaaleat jauhoista tehdyt pois, täysjyvätuotteet käy.
Aamiainen pekonilla ja munilla riittää pitämään nälkää sen 4 tuntia, sitten vaikka viili marjoilla. Seuraavan 4 tunnin jälkeen kukkakaalimuusia ja ihana viipale kinkusta.
Ottakaa nyt selvää ennenkuin vaahtoatte, tuntuu et läskit vastustaa karppausta eniten!Elähän sie älähdä, tutkittu on, ja huonoksi havaittu. :))
Ikinä en usko, että pelkkä proteiini on ihmiselle terveellistä. - meeriamanda
:) kirjoitti:
Elähän sie älähdä, tutkittu on, ja huonoksi havaittu. :))
Ikinä en usko, että pelkkä proteiini on ihmiselle terveellistä.Kyllä minä voisin jopa älähtää (sanontasi) Tutkittu niin, mut tiedätkö MIKSI? Puska puhuu pashaa et hävettää, katsos kun nää on sidoksissa lääkeyhtiöiden kanssa ja sitä rataa. Joskus kannattaisi alkaa ajatella, itse kunkin.
Olen oiva esimerkki, minuun puri ...ensin lähti 16 kiloa ...sitten en tajunnut ettei paluuta ole ja lihosin takaisin jotain 5 -6 kiloa.
Ostin Heikkilän kirjat ja luin niitä niin et osaan melki ulkoa. Aiemmin olin Atkinksin opeilla.
Sopusuhta täytyy itsestä löytää hiilareista, miten pysyt pitämään painosi saavutetussa.
Sortua saa mut vain kerranviikossa.
Minulla oli jääkaapinovessa lista, et mieskin tiesi mitä siellä pitää olla itse tein pitkää päivää silloin duunissa. Silti väsään hälle muusit ja murukastikkeet, vaikken ite syö.
Soon päänsisälle pantava , muuten ei tuu mitään. - :)
meeriamanda kirjoitti:
Kyllä minä voisin jopa älähtää (sanontasi) Tutkittu niin, mut tiedätkö MIKSI? Puska puhuu pashaa et hävettää, katsos kun nää on sidoksissa lääkeyhtiöiden kanssa ja sitä rataa. Joskus kannattaisi alkaa ajatella, itse kunkin.
Olen oiva esimerkki, minuun puri ...ensin lähti 16 kiloa ...sitten en tajunnut ettei paluuta ole ja lihosin takaisin jotain 5 -6 kiloa.
Ostin Heikkilän kirjat ja luin niitä niin et osaan melki ulkoa. Aiemmin olin Atkinksin opeilla.
Sopusuhta täytyy itsestä löytää hiilareista, miten pysyt pitämään painosi saavutetussa.
Sortua saa mut vain kerranviikossa.
Minulla oli jääkaapinovessa lista, et mieskin tiesi mitä siellä pitää olla itse tein pitkää päivää silloin duunissa. Silti väsään hälle muusit ja murukastikkeet, vaikken ite syö.
Soon päänsisälle pantava , muuten ei tuu mitään.Kukin kukkikoon omilla opeillaan, nyt pakko kuukahtaa kuorsaajan kainaloon.
Kiva olet, ja Mukavaa Joulua toivotan!
Pakko tunnustaa, vain Atkinsia minäkin kokeilin.
- Pirre*
Niin Sie skarppaat, mie en taas halua, haluan nauttia joulun herkuista..sitten on talavee skarpata ja kitkuttaa..huonoilla evväillä :)
- meeriamanda
Eikä Pirre, syö et naparyskää... kuhan vain joitain tuotteita pienesti.
No, mitäpä minä ...harmittaa vaan kun ei monellekaan mene oikeasti asiat perille. Ei miksikään yltiöpäiseksi pidäkään ryhtyä, vältellä vain tiettyjä elintarvikkeita.
Sinulle iloisia mummulin Jouluja perheesi ja pienten parissa. :)
- eikarppaaja
25.10.2011 14:21
Karppaajia alkaa putoilla 3-5 vuoden päästä, Sydänliiton puheenjohtaja Matti Uusitupa ennusti Savon sanomissa.
"Suomalaiset ovat vain niin hitaita etteivät tajua", Uusitupa sanoo.
Ehkäpä suomalaisten karppien porskuttaminen johtuukin hitaudesta. Kerro kuinka monta vuotta olet saanut jatkoaikaa, eli kuinka kauan olet vielä porskuttanut 5 vuotta karpattuasi.- meeriamanda
Niin...jatkoaikaa... kuka meistä tietää päivämme lopun siellä isossa kirjassa?
Minä karppaan maltilliseti, myöskin päivittäin otan vitamiineja, useitakin.
Nämä ovat pelotteluja koska lääkefirmat romahtavaisivat kun kauppa hiipuisi.
Minun omalääkärini oli pudottanut 17 kiloa, kun kävin ennen aloitusta kysymässä voinko aloittaa? Minusta otettiin useita verikokeita ja luvan sain.
Nollatoleranssiin ei pidä mennä tässäkään, niinkuin ei missään asiassa. - eikarppaaja
meeriamanda kirjoitti:
Niin...jatkoaikaa... kuka meistä tietää päivämme lopun siellä isossa kirjassa?
Minä karppaan maltilliseti, myöskin päivittäin otan vitamiineja, useitakin.
Nämä ovat pelotteluja koska lääkefirmat romahtavaisivat kun kauppa hiipuisi.
Minun omalääkärini oli pudottanut 17 kiloa, kun kävin ennen aloitusta kysymässä voinko aloittaa? Minusta otettiin useita verikokeita ja luvan sain.
Nollatoleranssiin ei pidä mennä tässäkään, niinkuin ei missään asiassa.Olen lukenut, että karppaus on kehä kolmosen sisällä vellova liike, joka kuulostaa meille mehtäläisille perin huvittavalta höynäytekseltä.
- peräkylästä muuttanu
eikarppaaja kirjoitti:
Olen lukenut, että karppaus on kehä kolmosen sisällä vellova liike, joka kuulostaa meille mehtäläisille perin huvittavalta höynäytekseltä.
Älä sinäkään uso ihan kaikkea kuulemaasi. Peräkyliin tulee viiveellä, niin se vain on.
Ja minä olen alkuperäisesti kyllä pikkupaikkakunnalta, ei me nyt mettäläisiä oltu mut ei pal´puutukkaa.
Asun edelleen kehä3 ulkopuolella. Lukekaa kun kerta netti on! Ottakaa selvää.
- Läskisoossi
Hoono soomi. Mitä on karppaus?
Uusi puolue, uskonto vai höynäys?- O
Karppaus, larppaus, ja skarppaus, valitse niistä!
- Läskisoossi
...siis tarkentaen...
skärpa sig? suomeksi karpata? - hipsutakipsutaahiiha
Läskisoossi kirjoitti:
...siis tarkentaen...
skärpa sig? suomeksi karpata?Karpata, välttää hiilareita, hih, hei!
- Läskisoossi
hipsutakipsutaahiiha kirjoitti:
Karpata, välttää hiilareita, hih, hei!
Hiilari lienee kolhydraatti? Lienekö kyse vähähiilihydraattidieetistä?
GI?
En ole kemisti enkä ravitsemusekspertti joten en jymmärrä mistä on kyse. Onneksi tulen toimeen elopainoni kanssa kun syön tasapainoitetusti ja kohtuulla.
Elinvuosiani tuskin lisään dieetillä? Siihen auttaa tabletit. - hipsutakipsutaahiiha
Läskisoossi kirjoitti:
Hiilari lienee kolhydraatti? Lienekö kyse vähähiilihydraattidieetistä?
GI?
En ole kemisti enkä ravitsemusekspertti joten en jymmärrä mistä on kyse. Onneksi tulen toimeen elopainoni kanssa kun syön tasapainoitetusti ja kohtuulla.
Elinvuosiani tuskin lisään dieetillä? Siihen auttaa tabletit.Samma här, olkoon elomme ja syömämme monipuolista, ja maistuvaa.
Elinvuosia tuskin tabletit lisäävät? - Läskisoossi
hipsutakipsutaahiiha kirjoitti:
Samma här, olkoon elomme ja syömämme monipuolista, ja maistuvaa.
Elinvuosia tuskin tabletit lisäävät?Jos on lääkäriini luottamista, niin verenpaine- ja kolesterolilääke lisää mahdollista elinikääni muutamalla vuodella.
Tiiä häntä.
- Hyvinvointisyndrooma
Oletteko tulleet hulluiksi tuo syömisen kanssa?
Missä terve järki?- lurps.
Terve järki?
Ruokani ei ollut särki, vaan suolattu lohi.
maiskis. - Slurps!
lurps. kirjoitti:
Terve järki?
Ruokani ei ollut särki, vaan suolattu lohi.
maiskis.Terve järki = maalaisjärki.
Miten on mahdollista että ikäluokkamme menee mukaan kaikkeen hömppään.
Savustettu ahven on hyvää.
- hurps.
Samoin aattein, ajattelen kuin sinäkin.
- skarppaa vain
Läskit karppaa
yli satakiloiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151420Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675