Hyvää joulua kaikille.
Ei kinkkua eikä muutakaan joulu herkkuja.
ruti köyhä.
3
169
Vastaukset
- yksjasama mullekkin
Mitäpä tuosta yhdestä joulusta, samanlainen päivä kuin muutkin.
Mene jonnekin tutulle syömään kinkkua, jouluhan on tunnetusti jakamisen aikaa. - Hyvää joululualua
Miksi?
Minä ostin valmiskinkkusiivuja 1kg/8e ja laatikot tein itse (yhteensä 25e).Sos.huolto maksaa sähkölaskut ja astiat tiskaan käsin.Vielä leivon leipää ja haen tarjousjuustoa ja pakan voita,litran maitoa.
Miten sinulla ei raha riitä?Omat tulot 419e/kk kaiken pakollisen (vuokra,sähkö,lääkkeet ym) jälkeen. - kkkjuii
Jättää ison kossun ostamatta.
Tanskalainen kinkku 6kg 18€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463