Työvoimatoimiston "lääkäri" teki kuntotarkastuksen, lähetti kuntoutuskeskukseen, siellä jouduin psykologille, kävelytyyli videoitiin, tehtiin kuntotestejä ja psykologisia testejä. Leimattiin alkoholistiksi ja pistettiin kahdeksi kuukaudeksi kuntouttavaan työtoimintaan suurkeittiölle viisi tuntia päivässä. Tämä kaikki katkenneen jalan takia. Eikä tämä ole paskapuhetta. Hyvää joulua.
Näin kohteli TYP minua:
6
296
Vastaukset
- onko totta?
No mitä teit sitten?
Kai valitit asiallisesti kirjeellä?
Ketään ei voida laittaa ilmaistöihin, jos sellainen ei lue työnhakusuunnitelmassasi. Älä allekirjoita sellaista lappua.
Onko sinulla lääkärintodistus siitä jalasta? Mitä omalääkärisi on asiasta mieltä?
Jos juttu on totta, laita toimisto ja nimet reippaasti esiin ja vaadi oikaisua asiaan!- Typpikiusattu
Mitä olisin voinut tehdä? Karenssilla uhkaamalla patistettiin huuhaakuntoutusjakson kautta orjaksi. Kyllä löytyy lääkärinlausunnot ja röntgenkuvatkin. Aikaa on kulunut tarpeeksi ottaa asia esille.
- dd
yrittääköhän työvoima toimisto saada työttömiä joille ei ole onnistunut hankkimaan työpaikkaa pois kortistosta esim eläkkeelle kontoutusrahoille että ei tarvitsisi maksaa sakkoja työttömistä. Minulle nimittäin kävi työkkärin kursilla niin että tuntui kuin he väkisin olisivat etsineet jotain vikaa minusta.
Siellä oikein jonkinlainen psykologi jututti minua oikein urakalla ja jossain vaiheessa ehdotti oikein psykoterapiaa vaikka en tuntenut itseäni sairaaksi. Tilasin myöhemmin itseäni koskevat paperit jossa todetaan että minulla saattaisi olla ehkä masennusta mutta en itse tiedosta sitä tai halua myöntää ja on ehdotettu psykoterapiaa mutta olen kieltäytynyt. On se kumma että sellaiset jotka todella haluavat ja tarvitsevat sitä he eivät saa ja minua on yritetty siihen vaikka en ole koskaan sanonut tarvitsevani sitä.
TÄSSÄ OMA KOKEMUKSENI KUNTOUTUSTUKKIMUKSESTA- Kokemus kertoo
Itsellä oli vain psykiatrin juttutuokio. Kyseli perusjuttuja 10 minsaa ja sitten oli kiire lounaalle. Tämä kyseinen kaveri taitaa olla tällä hetkellä tai ollut satakunnan sairaanhoitopiirin ylilääkäri. Kirjankin on kirjoittanut. On se pätevä kaveri :D
- Tri. Kaikkonen
Miksi et hakenut sairaslomaa? Katkenneella jalalla sitä luulisi saavan.
- Typpikiusattu
Kyllä sitä tuli haettua. Se orjuuttajia vitutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435