Näin kohteli TYP minua:

Anonyymitypkiusattu

Työvoimatoimiston "lääkäri" teki kuntotarkastuksen, lähetti kuntoutuskeskukseen, siellä jouduin psykologille, kävelytyyli videoitiin, tehtiin kuntotestejä ja psykologisia testejä. Leimattiin alkoholistiksi ja pistettiin kahdeksi kuukaudeksi kuntouttavaan työtoimintaan suurkeittiölle viisi tuntia päivässä. Tämä kaikki katkenneen jalan takia. Eikä tämä ole paskapuhetta. Hyvää joulua.

6

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko totta?

      No mitä teit sitten?
      Kai valitit asiallisesti kirjeellä?
      Ketään ei voida laittaa ilmaistöihin, jos sellainen ei lue työnhakusuunnitelmassasi. Älä allekirjoita sellaista lappua.
      Onko sinulla lääkärintodistus siitä jalasta? Mitä omalääkärisi on asiasta mieltä?
      Jos juttu on totta, laita toimisto ja nimet reippaasti esiin ja vaadi oikaisua asiaan!

      • Typpikiusattu

        Mitä olisin voinut tehdä? Karenssilla uhkaamalla patistettiin huuhaakuntoutusjakson kautta orjaksi. Kyllä löytyy lääkärinlausunnot ja röntgenkuvatkin. Aikaa on kulunut tarpeeksi ottaa asia esille.


    • dd

      yrittääköhän työvoima toimisto saada työttömiä joille ei ole onnistunut hankkimaan työpaikkaa pois kortistosta esim eläkkeelle kontoutusrahoille että ei tarvitsisi maksaa sakkoja työttömistä. Minulle nimittäin kävi työkkärin kursilla niin että tuntui kuin he väkisin olisivat etsineet jotain vikaa minusta.

      Siellä oikein jonkinlainen psykologi jututti minua oikein urakalla ja jossain vaiheessa ehdotti oikein psykoterapiaa vaikka en tuntenut itseäni sairaaksi. Tilasin myöhemmin itseäni koskevat paperit jossa todetaan että minulla saattaisi olla ehkä masennusta mutta en itse tiedosta sitä tai halua myöntää ja on ehdotettu psykoterapiaa mutta olen kieltäytynyt. On se kumma että sellaiset jotka todella haluavat ja tarvitsevat sitä he eivät saa ja minua on yritetty siihen vaikka en ole koskaan sanonut tarvitsevani sitä.

      TÄSSÄ OMA KOKEMUKSENI KUNTOUTUSTUKKIMUKSESTA

      • Kokemus kertoo

        Itsellä oli vain psykiatrin juttutuokio. Kyseli perusjuttuja 10 minsaa ja sitten oli kiire lounaalle. Tämä kyseinen kaveri taitaa olla tällä hetkellä tai ollut satakunnan sairaanhoitopiirin ylilääkäri. Kirjankin on kirjoittanut. On se pätevä kaveri :D


    • Tri. Kaikkonen

      Miksi et hakenut sairaslomaa? Katkenneella jalalla sitä luulisi saavan.

      • Typpikiusattu

        Kyllä sitä tuli haettua. Se orjuuttajia vitutti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe