Johanneksen ilmestys 10
5 Enkeli, jonka näin seisovan meren ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti [1. Moos. 14:22; 2. Moos. 6:8; 5. Moos. 32:40]
6 ja vannoi hänen nimeensä, joka elää aina ja ikuisesti, hänen, joka on luonut taivaan, maan ja meren ja kaiken mitä niissä on. Hän vannoi: "Aika on lopussa. [2. Moos. 20:11; Neh. 9:6; Ps. 146:6 | Dan. 12:7]
kohotti oikean kätensä
6
102
Vastaukset
- MPH:n tunnistaja
Huomenta MPH, oletpa aikaisin ylhäällä näin jouluaamuna
- Suomi Neito.
Hyvää Joulua itse kullekkin.
Olen aamuvirkku.
Minkä minä olen saanut tarjottavaksi se kestää. se on kokemukseni.
Ja vielä, tämä elämäni kokonansa on minulla kuin selvä, kuin sinulla mitä edessäsi näät, ja se kestää.
Ajattele sitäkin kun sain nähdä Israelin maan ilmasta käsin jo -82 ja se toteutui vasta 2010 maaliskuussa, ja silloin -82 en uskonut sen toteutuvan, koska olin ja olen rahaton ja silloin isoperhe ja itsetunto heikko.
Kaikki mitkä minulle on tapahtunut/näytetty toteutuu.
Uskotko että olen se joka olen.
Minulle luvattiin valkoinen kivi ja uusi nimi, sekin on toteutunut, sain 2 valkoista kiveä, molemmat pohjoisen matkallani ja nimet sain silloin -90, ja nuo nimet on kaksi osaisia,
niinkuin kastava pappi on minulle antanut pienenä, ja sekin on mielenkiintoinen tapahtuma. - S F.
5. Moos. 32:4
Hän on turvamme, kalliomme, teoissaan täydellinen. Kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Hän on uskollinen Jumala, ei hän vääryyttä tee. Hän on vanhurskas, tuomioissaan oikea. - M..
S F. kirjoitti:
5. Moos. 32:4
Hän on turvamme, kalliomme, teoissaan täydellinen. Kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Hän on uskollinen Jumala, ei hän vääryyttä tee. Hän on vanhurskas, tuomioissaan oikea.Job 12:13
Jumalan on viisaus, hänen on voima, hän tietää ja päättää.
2. Aik. 20:6
ja sanoi: "Herra, meidän isiemme Jumala! Sinä olet Jumala, joka asut taivaassa ja hallitset kaikkia maan valtakuntia. Sinun on kaikki voima ja valta, kukaan ei voi sinua vastustaa.
Job 27:11
Minä kerron teille, miten mahtava on Jumalan voima, kerron, miten Kaikkivaltias toimii.
Job 28:5
Maasta kasvaa leipä, maan uumenissa myllertää voima kuin tuli.
Ps. 137:5
Jerusalem, jos sinut unohdan, kadotkoon käteni voima!
Ps. 96:7
Maan kaikki kansat, tunnustakaa Herra, tunnustakaa Herran kunnia ja voima,
- on annettu.
Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
Room. 12:3 (KR33/38)- kepok
Toisille antaa toisille ei, ehkä se onkin uskon puute ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802