pleikka on kyllä kätevä. Sain siihen yhdistettyä langattoman logitech näppiksen (siis tietokoneen) ja toimii perfecto. Miksi siis ostaa pientä näppäimistöä ohjaimeen kiinni? Ja sitten sain kaksi tietokoneen peliohjainta liitettyä ps3 toimii yhtähyvin kuin oikea ohjain vaikka ovatkin langallisia. Miksi siis maksaa 50e ps3 ohjaimesta jos 10e normaali ohjainkin jo toimii?
ps3 ohjaimet
9
71
Vastaukset
- somebody6
voi vittu mikä nörtti
- ipana½!½½½½!!!!
totta hanki vittu elämä pentu!
Kätevää!
- N3rd g1rl 13
Kuulostaa hyvin käytännölliseltä, mutta mikä ihmeen tietokoneohjain? Onko se sellainen, jossa on keskellä iso tappi?
- N3rd g1rl 13.
mulla on iso tappi persuksissa hihihi tuntuu todella mukavalta
- N3rd g1rl 13
Ei ole! Tuo on trolli!
- n3rd g1rl 13.
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Ei ole! Tuo on trolli!
oletko jotenkin itserakas kun kohdistat kaikki itseesi? Kuten huomaat tuo on aivan yleinen nimimerkki jota ei ole rekisteröity. Ja siinä on piste lopussa sinulla ei. Joten jätä normaalit kansalaiset rauhaan!
- N3d g1rl 13
n3rd g1rl 13. kirjoitti:
oletko jotenkin itserakas kun kohdistat kaikki itseesi? Kuten huomaat tuo on aivan yleinen nimimerkki jota ei ole rekisteröity. Ja siinä on piste lopussa sinulla ei. Joten jätä normaalit kansalaiset rauhaan!
no hemmetin ipana etkö nyt huomaa että meillä on myös iso alkukirjain eroa. Ja tuossa "sinulla ei. joten jätä.." kohdassa kuuluisi olla pilkku hemmetin dille! nyt kuule olen kiltti ihminen en harrasta seksiä aamen
- asdfghdsd
Nonono.. Eipäs ruveta nussimaan pilkkua tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701