hei, ajeleeko joku työamatkaansa otsikon mukaisesti arkena (siis noin tapiolan keskusta-sturenkatu)..olisin kiinnostunut tietämään, kauanko varata aikaa aamu- ja iltapäivä, mikä on nopein aika/reitti ja mitä ehdottomasti välttää? Kiitos :)
matka-aika tapiolasta vallillaan (hki)
11
108
Vastaukset
- Kesäaikaan
Fillarilla olen ajanut noin 40 minuuttiin.
- BRUMMBRUMMMMMMM
itse oon mennyt kyseisen reitin n. 15minuutissa yleensäkkin..
- pysyisit espoossa
Eikös espoossa ole töitä, kulutat helsinkiläisten veroeuroilla ylläpitämiä katuja.
- idiootti olet.
Muista ite että kun kesää tulee niin pysy siellä Stadissa äläkä tule maalle.
- puzzled-
olen ihan savolainen ja tarkoitus olisi muuttaa espooseen hkin hälystä.. no kiitos kuitenkin avusta brumbrumm, 15min kuulostaa hyvältä, mutta epäilen että olisi enemmänkin. no, riippuu varmaan tilanteesta :)
- dgadgag
The_Rat kirjoitti:
Ruuhkassa 40-60 minuttia.
Muutoin 15 minsaa on aika hyvä arvio."Ruuhkassa 40-60 minuttia.
Muutoin 15 minsaa on aika hyvä arvio"
Mistä sinä muka tiedät tuon, sinä surkea kehyskuntalainen? dgadgag kirjoitti:
"Ruuhkassa 40-60 minuttia.
Mistä sinä muka tiedät tuon, sinä surkea kehyskuntalainen?Aja se muutama sata kertaa, sitten tiedät sinäkin...
- dgadgag
dgadgag kirjoitti:
"Ruuhkassa 40-60 minuttia.
Mistä sinä muka tiedät tuon, sinä surkea kehyskuntalainen?marakatti menee nyt sinne koppiinsa rauhottumaan - veivisetä antaa sitten banaania!
- sfsfsf77
The_Rat kirjoitti:
Aja se muutama sata kertaa, sitten tiedät sinäkin...
Noh, älä poika suutu, väitinkö muuten etten ole ajanut tuota väliä?
Ja väitinkö etten tietäisi paljonko menee aikaa tuohon matkaan?
Niin mistä sinä tuon muka tiesit? ei oikein selvinnyt....
Ai niin, olisi pitänyt tajuta että sinä olet ajanut muutama sata kertaa jonnekkin jostakin...... - BRUMMBRUMM
The_Rat kirjoitti:
Ruuhkassa 40-60 minuttia.
Muutoin 15 minsaa on aika hyvä arvio.niin siis ruuhkassa oon sen mennyt 15 minuutissa.. muuten vähän alle 10min
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854