joku vois selittää blondille mikä on paitsio, kyllä, olen kattonu wikipediasta mutta en vaa ymmärrä sitä joten jos joku voisi selittää, älkäää naurako en oo mikää truelätkälissutrollifani mut oon miettiny tota pitkää
PAITSIO
5
65
Vastaukset
En jääkiekosta tiedä mutta jalkapallossa paitsion on että hyökkääjän jolle joukkuetoverinsa syöttää on pitemmällä kuin vastajoukkueen taaimmainen puolustaja.
Paitsiota ei tule jos hyökkääjä menee pitemmälle kuin taaimmainen puolustaja ja pallo on jo ilmassa.- -----
Frasier selitti mikä se on futikses, nii mä voin sit vaikka selittää jäkiksestä...
Eli jos joku sen joukkueen pelaajista, joilla kiekko on hallussa menee siniviivan (jos et tiedä mis se on, googleta kuvahakuun jääkiekkokenttä ja se on se sininen viiva siinä aika lähel keskiympyrää) yli ennen kuin kiekko, nii se on paitsiossa.
Jooo en tiedä tajusitko, yritin just joku päivä selittää mun yhelle kaverille eikä sekään mun sönkötyksestä ymmärtyäny.- N3rd g1rl 13
Tukeeko siitä rangaistus, vai miksi tuo määritelmä on keksitty?
- tytthhhöööö94
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Tukeeko siitä rangaistus, vai miksi tuo määritelmä on keksitty?
Ei tuu rangaistusta vaan pelin katkais. Alotuspaikka riippuu siitä millanen tilanne oli, joko keskialueelta tai lähimmältä aloituspaikalta. Ja tuossakin on poikkeus että peliä ei katkaista jos vastapuolen joukkue saa kiekon pois hyökkäysalueelta, tai sitten paitsion tapahtuessa hyökkäävä joukkue poistuu hyökkäysalueelta välittömästi.
Kuulostaa ehkä sekavalta.. - N3rd g1rl 13
tytthhhöööö94 kirjoitti:
Ei tuu rangaistusta vaan pelin katkais. Alotuspaikka riippuu siitä millanen tilanne oli, joko keskialueelta tai lähimmältä aloituspaikalta. Ja tuossakin on poikkeus että peliä ei katkaista jos vastapuolen joukkue saa kiekon pois hyökkäysalueelta, tai sitten paitsion tapahtuessa hyökkäävä joukkue poistuu hyökkäysalueelta välittömästi.
Kuulostaa ehkä sekavalta..Ei oikeastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi412107Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718