Ollaan molemmat parikymppisiä ja suhteessa kaikki menee päällisin puolin hienosti, eikä me olla vielä puolen vuoden aikana taidettu riidellä kertaakaan. Mua on vain jo jonkin aikaa alkanut v*tuttamaan aivan suunnattomasti, koska olen huomannut tyttökaverini käyttäytyvän ja olevan aivan erilainen omien kavereidensa kanssa. Siis mitä olen sivusta katsonut, niin kavereidensa kanssa hän kikattaa ja käyttäytyy kuin mikäkin 13-vuotias teini. Minun seurassani on kuitenkin oikeinkin asiallinen ja käyttäytyy juuri kuten haluaisin oman likkakaverini käyttäytyvän. Onhan tuo nyt kuitenkin ihan perseestä, että mun seurassa pitää olla jotenkin erilainen kuin muuten ja tuntuu, että voiko tästä edes tulla mitään, koska ennen pitkäähän hänen todellinen luonteensa tulee esiin myös suhteessamme.
Kaiken lisäksi se tuntuu vielä viihtyvän niin paljon paremmin omien kavereidensa kanssa kuin minun. Ovat aina "kaveriporukalla" milloin missäkin pitämässä hauskaa: baarissa, bileissä, leffassa, syömässä jne., mutta mua ei ikinä kutsuta mihinkään. Hän näkee noita kavereitaan lähes päivittäin, mutta mulle riittää aikaa ehkä kerran viikossa, eikä aina sitäkään. En tarkoita, että omat kaverinsa pitäisi hylätä parisuhteen takia, mutta kai nuo asiat voisi paremminkin yhteen sovittaa - onhan mullakin omat kaverini. Noi kaikki kaverit ovat myös luonteeltaan tuollaisia kikattavia pissiksiä, mutta mun seurassa oma tyttöni on sitten asiallinen ja juuri sellaista "vaimomatskua". perkele!
Kun tyttökaveri alkaa ärsyttämään...
15
549
Vastaukset
- johan on
Teillä ei ole mitään yhteistä. Sun tyttöystävä on aika kakara vielä, ei tiedä miksi seurustellaan, tai seurustelee omista lapsellisista syistään. Ensinnäkin se mitä se on niitten tyttökavereiden seurassa, on häntä itseään, ja se mitä sun seurassa on esittämistä. Juu ei normaalisti jätetä poikaystävää menemisistä pois. Herää ajatus, mitä se yksin siellä baarissa, sun muissa, tyttökavereiden kanssa on, flirttailee ja saa ihailua muilta miehiltä. Sua se ei halua nähdä, koska ei tarvitse sua. Hän viettää aikaa sun luona, kun ei ole parempaa tiedossa. Näin hän korjaa sitä yksinäisyyttä kun ei voi sillä hetkellä olla tyttökaverien kanssa, kun niillä on muita velvollisuuksia hoidettavanaan. Sitten kun tytöt on vapaana, niin sitten taas vietetään kaikki aika niitten kanssa. Tyttöystävän kanssa kuuluu tehdä kaikenlaisia asioita yhdessä, jakaa uusia kokemuksia, olla ihan innoissaan siitä ihanasta typykästä, niin ettei malttaisi olla hetkeäkään erossa siitä. Mutta valitettavasti tämä tyttöystäväsi ei tiedä sitä, eikä myöskään osaa ajatella näin poikaystävästä. Tää on se juttu, hän ei ole sun kanssa tosissaan. Sulla on aika paljon opittavaa naisista. Mutta niin kai sun ikäisenä se pitääkin olla, kokemus tulee useamman naisen kautta.
- HarryRR
Siksi niitä tossa iässä pitää vaan panna eikä mitään muuta. Joskus 30-35 vuotiaana kannattaa kattoa joku 25-30 vuotias jolla on halu tehdä lapsia. Sitte jos se kanna 5-8 vuotta kauempaa koko suhde niin voi vaihtaa vielä.
- kasvajonybvähä
Oletko itse niin lapsellinen ja keskenkasvuinen, ettet tiedä, että ihmiset ovat eri tilanteissa ja ihmisten seurassa erilaisia? Ei se tyttöystäväsi kuule yhtään esitä sinun seurassa, sen enenpää kuin että esittäisi kavereittensa seurassa. Kavereiden kanssa nyt ollaan vähän hupsuja ja 'tyttöjä', kun käydään ulkona, mutta ei se tarkoita sitä, että hän olisi ihan kaikkialla sellainen ja että sinunkin kanssa muuttuisi sellaiseksi.
Ethän sinäkään varmaan omien vanhempiesi edessä nyt käyttäydy samalla tavalla, kuin baari-iltana kavereittesi kanssa?
Voit kuitenkin pyytää tyttöystävältäsi enemmän aikaa, mutta kavereita ei missään nimessä saa syrjäyttää. - koko paketti.
tietysti eri seurassa on erilainen, mut onko hän kiinnostunut siitä ihmisestä, josta löytyy ne tuollaiset erilaiset puolet? Ihmisillä on erilaiset puolet ja ne puolien mix on se ihmisen kokonaisuus, josta voi miettiä kiinnostaako vaiko eikö. Ja niitäkin kokonaisuuksia on erilaisa.
Kieltämättä joku teinihörhötys voi ottaa aivoon, joillakin se ei ole mitään teinihörhötystä vaan sellaista koko elämä. - Juhi321
En ole. Totta kai kaikki ihmiset ovat kaveridensa kanssa erilaisia kuin nyt esimerkissäsi mainitsemien vanhempien kanssa. Mutta kuinka paljon persoonallisuus voi ihmisten välillä sitten vaihdella? Kavereissa ja vanhemmissa on vain se ero, että vanhempien kuullen tulee katsottua vähän enemmän miten puhuu, mutta eihän ihmisellä jumal*uta voi olla eroa kuin yöllä ja päivällä seurasta riippuen! Taidat itse olla keskenkasvuinen idiootti, kun et tuolaista ymmärrä.
- medee
Yleensä kaveruksilla, varsinkin naispuolisilla ystävyksillä on kovin läheiset välit ja puhetapakin voi olla jo sisäpiirijuttua. Tämä ei tarkoita, että se olisi "tyttöystäväsi todellinen luonne". Hän on todennäköisesti juuri sinun seurassasi oma itsensä, niinkuin parisuhteessa tulisikin olla. Oletko miettinyt, että ehkä hän porukassa esittää rooliakin mahdollisesti? Vaadi enemmän yhteistä aikaa, älä jää asiasta hiljaiseksi. Tilanne voi vaivata molempia.
- hghdfghsd
samaan sain kuulla poikaystävältäni, että kaverini ovat hänen mielestään vajaita ja minä tyhmä heidän seurassaan, enkä ollenkaan niinkuin hän ja hänen yliopisto kaverit. Meni mies vaihtoon samon tein, koska hän sanoi nuo asiat minulle todella rumasti. Minä oon nuori ja pelleilen ihan niin paljon kun lystään. Turha on yrittää 20 vuotiaasta tehdä aikuista väkisin. Vastuunsa pitää tuntea ja ei me ny mitään mäkkärissä istuta ja vilkuilla poikia ja tehdä tyhmiä ilmeitä tai jotain mitä 13 vuotiaana teki...ehei. Käyn töissä ja olen asiallinen silloinkun sitä vaaditaan, mutta kyllä sitä pitää nauraakkin välillä.
Se että pelleily ei loukkaa ketään ja on mitä luultavimmin jotain inside juttuja, jotka ovat tulleet jossain hauskassa tilanteessa, ei tarkoita, että ne olisivat lapsellisia. Sinä vain et tiedä mikä siinä on hauskaa. - Juhi321
Aivan käsittämätöntä. Enhän minäkään kikata ja käyttäydy tuolla tavalla omien kavereideni kanssa. Ehkä olen sitten hieman tylsä, mutta tuo juttu pistää v*tuttamaan lähes joka kerta, kun näen niitä sen kavereitaan tai kuulen juttuja, mitä ne yhdessä tuolla "kaveriporukallaan" tekevät, mihin minua ei kertaakaan ole vielä tämän suhteen aikana kutsuttu...
- 123456/12
jos sinä et kutsu jotain ihmistä jonnekin, kertooko se siitä ettet halua häntä mukaan? yleensä.
- böm
Oletko sattunut huomaamaan, että ei siellä ole muidenkaan poikaystäviä? Olisiko mahdollisesti omien tunteidesi takana mustasukkaisuutta, omia alemmuudentuntojasi tai jotakin esim. kouluajoilta jääneitä kammontunteita kikattavia tyttöjä kohtaan? Omia tunteitasi sinulla on velvollisuus tarkkailla ja kehittää parempaan suuntaan. Tyttö eläköön omaa elämäänsä kuten on tähänkin asti elänyt. Kaveripiiri hajaantuu kuitenkin pikkuhiljaa seurustelun, opintojen, muuttojen jne takia olemattomiin. Älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä.
Jos haluat, että tyttö viettää enemmän aikaa kanssasi, opettele juttelemaan asioista rakentavasti. Ja riitelemään sinulle tärkeistä asioista rakentavasti : )
- 15
Aivan liian pitkästä, jopa tyhmyyteen asti menevästä kokemuksesta tiedän että jos nyt tuntuu tuolta niin ei se ajan kanssa parane. Joskus on vain pakko myöntää että aikansa kutakin.
Älä hukkaa elämääsi kuten itse tein, v_tuttaa vieläkin
Good luck - Juhi321
Niin. Niillä muilla tytöillä ei kuuleman mukaan ole poikaystäviä vaan ovat sinkkuja, joten hankala niiden olisi siellä ollakkaan. :) Toisaalta en haluaisi edes joka kerta varmaankaan niiden kanssa siellä olla, mutta varmasti lähtisin silloin tällöin, jos mukaan kysyttäisiin. Olenhan minäkin kutsunut häntä mukaani silloin tällöin kavereiden kesken, joskin ymmärrän, että joka kerta se ei ole hyvä ajatus. En edes tarkalleen tiedä ketä tuohon "kaveriporukkaan" sitten oikein kuuluukaan. Välillä myös saa kuulla noista tekemisistä vasta pari viikkoa tapahtumien jälkeen ja mulla ei ole oikeastaan mitään hajua missä tuo tyttö kulloinkin on, koska se ei kerro menoistaan mulle juuri mitään ellen itse kysele. Tapailee sitten joitain "random kavereitaan", joiden nimet eivät kuulemma kuulu mulle.
Melko ankea tämä suhde on, jos nähdään vaan aina silloin kun ollaan jomman kumman luona, eikä tehdä yhtään mitään. Olen koittanut ehdottaakin kaikenlaista, mutta aina sama vastaus: "ei oikeen jaksais, ois kiva vaan olla". V*ittu.
En kumminkaan oikein usko pettämiseenkään, mutta tätä rataa se tulee väistämättä joskus tapahtumaan. Mutta turhapa sitäkään olisi oikeastaan murehtia, koska jos se pettää niin pettää, enkä minä voi sille yhtään mitään.- 36
Olen sitä mieltä, että molemmilla pitää ehdottomasti olla oma elämä ja sitä myöten omat kaverit, eikä pidä väkisin yrittää tehdä niistä yhteisiä. Kuitenkin koen kohtuulliseksi, että toiselle voi kertoa päällisin puolin mihin mennää ja näin. On mukavempaa kun toinen sanoo menevänsä vaikkapa baarii parin tyttökaverinsa kanssa, eikä salata sitä väkisin. Toisaalta, jos ei voi kertoa mitä tekee, niin täytyy olla jotain salattavaakin?
Miten mielestäsi on, puuttuuko teiltä keskeinen luottamus, sillä minusta se kuullostaa siltä.
- Juhi321
"Kuitenkin koen kohtuulliseksi, että toiselle voi kertoa päällisin puolin mihin mennää ja näin. On mukavempaa kun toinen sanoo menevänsä vaikkapa baarii parin tyttökaverinsa kanssa, eikä salata sitä väkisin. Toisaalta, jos ei voi kertoa mitä tekee, niin täytyy olla jotain salattavaakin?"
Juuri tätä ajoinkin vähän takaa! Tietysti molemmilla tulee olla omat elämät, eikä parisuhteen todellakaan tarvikaan missään tapauksessa olla este kavereiden näkemiselle. Mutta oma tyttökaverini käyttää karkeasti sanottuna 70% ajastaan kavereihin ja 30% minuun, jos näin nyt ylipäätään voi sanoa. Tuntuu vaan niin käsittämättömältä, että se on mun kans jotenkin niin laiska keksimään yhtään mitään, mutta sitten kavereiden kesken niillä on kaikkea mahdollista reissaamista yms.
En oikein osaa sanoa puuttuuko meiltä luottamus toisiimme. Ainakin minä voin sanoa, että en tällä hetkellä pysty yksinkertaisesti luottamaan tyttökaveriini 100-prosenttisesti noiden sen "kaveriporukka" -reissujensa aikana. Minun suhteen ei luulisi tytölläni olevan ongelmaa, sillä en varmasti ikimaailmassa pettäisi häntä ja kaiken lisäksi tykkään kertoa hänelle aina mitä aiotaan kavereideni kanssa tehdä ja mihin mennä.
Tuo käyttäytyminen on myös todella perseestä! Saahan sitä kaveriden kanssa pitää hauskaa ja olla sitä läpän heittoa, mutta jos tyttökaverini olisi ollut tuo samanlainen itsensä minun kanssani kuin kavereidensa kanssa, niin en ikipäivänä olisi alkanut tähän suhteeseen. Ahdistaa. - 12 + 17
Ehkä olet liian kiltti, vähän nössö mieheksi. Jos et piakkoin ryhdistäydy ja näytä kaapinpaikkaa tälle tytönhupakolle, niin erohan teille tulee mm. koska tyttö kyllästyy sopuisaan nössöilyysi. Jos sinulla on valittamista ajankäytön ja tekemisien suhteen, ilmaise oma tahtosi äläkä anna periksi vähällä. Tottahan tuollainen menojalan vipattaminen uuvuttaakin hänet niin, että kainalossa lököily on parasta mitä hän voi keksiä teidän yhteiselle illlallenne.
Ahdistuksen sijaan konkretiaa, dear Watson! Mieti itse hyvin tarkasti, mitä haluat teidän tekevän illalla. Esim. päivää ennen ilmoita varanneesi teille kahdelle pöydän ravintola XX:stä tai hyvissä ajoin ostaneesi konserttiliput bändin ZZ keikalle. Älä ole niin itsestäänselvyys tälle typylle. Jos hän esim. sanoo, ettei pääse tai halua keikalle, heitä ihan pokalla että "kysynpä jotakuta kaverityttöä mukaan siinä tapauksessa". Olette molemmat kovin aloittelevia seurustelijoina, onko tämä ensimmäinen hapuileva yritys seurustella kummallakin? No, vain virheitä tekemällä oppii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?523111Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n522305Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari692211Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa982098Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261868Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh661809Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr791566Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451343Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1401303Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1661129