SARASTAVA UUSI AAMU

.

http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11625/normal_20110104-_MG_8823JV.jpg

.

o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0

Eilen –
niin jo väsynyt olit
Kellojen soidessa
hiljaa polvillesi vaivuit
Vaikeroimatta periksi annoit

Kuolemaa odotit –
Vaieten pyysit vain vapauttajaa


Vaan tänään jo niin täytenä sinut nään
syntynyt olet uudestaan
näitä päiviä elämään

Kätesi täynnä jo valoa
Silmissä odotuksen onnea

Ja vaikka askeleesi vielä arkana
kuin lapsen - askeltaa
horjumaan ei kuitenkaan mikään sua saa


Sarastava uusi aamu
kun kutsuu luo

Aika uuden on -

sen Aika - meille nyt suo

o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0


~ Onnellista Uutta Wuotta 2012 runokansalle ~ t. Murukulta :o)

8

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Upeaa Uutta Vuotta 2012 myös sinulle, murukulta! Joku asia on paremmin kuin viime vuonna. Minulla on se vene :) ja mietin täyttä häkää sen kunnostamista mieleisekseni.

      Päädyin jo uusien verhoilujen repimiseen (edellinen omistaja uusi) ja mieleisemmän materiaalien valitsemiseen. Tietysti unohtamatta panelointeja, jonne saa valot ja johdot kauniisti upotettua ja piiloon. Kunhan aloitan pohjan käsittelystä ja kannen maalaamisesta sekä vessan asentamisesta sekä...

      Hmm.. kuinkakohan moni miespuolinen purjehtija ajattelee ensimmäisten asioiden joukossa sisustamista ja sen toimivuutta?

      Eli ajatukset edelleenkin veneilyssä :).

      • Ihana! :)))

        Sinä olet kyllä mainio tuon venees kassa! ;)))

        Totta mooses, sisustaminen on numba 1 !

        Voin jo nähdä sieluni silmin....http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1195434370852&ssbinary=true kuinka nostat merirosvolippusi lämpimänä kesäkuun iltana ja veneesi lipuu äänettömästi kohti auringonlaskua ja kohti salaperäisiä Karibian meriä...seikkailuineen.... http://wallhits.com/data/media/5/age_of_pirates_caribbean_tales_01_1600x1200.jpg

        ps. mie kortteeraan sit siinä kolmas saari oikealla, joten teretulemas teq...brasil-kahville. ja Joni Tiippiin et sitten koske, ok! ;o)
        http://www.youtube.com/watch?v=ZWA3WS01gP8&feature=related


    • Sarastava uusi aamu : Uudenvuoden valolla kertoo olennaisimman Elämän kauneudesta sen synkimmänkin varjon takaa.

      Hyvää Uutta Vuotta 2012 !


    • Kiitos samoin!
      Runoasi oli ilo lukea.

      • Hei Viivi ja kiitos kommentistasi ! :)

        Mietin näitä jouluja ja uusia vuosia ym. juhlia entä jos ne otettaisiin pois, olisi vain ,,niin,,,, päivä... sillä niinhän se oikeasti vain on, aivan kuin maapallokin on yhtä ja samaa ..niin...maata!
        Kuitenkin... kaikki joulut ja uudetvuodet ym. luo loppusessaan toivoa ihmisille.. paremmasta, ilosta, elämästä...
        mutta toisaalta... elämää voisi ehkä elää ilman jouluja ja uusiavuosia ym. elää kuin päiviä eletään ja - pyrkiä vain joka aamu parempaan.

        Hyvää tätä pvää Viivi, käyntisi oli ilo! :•)


        http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/large-image/65/65073/aamu merell%E4 65073.jpg


    • Ei mutta......tähän runoon olet laittanut sitä
      parasta osaamistasi!

      Sivumennen sanoen kun siinä uudessa talossa
      tupareja vietettiin niin aamun koittaessa oli
      pojilla kovin horjuvat askeleet.....ne hyvän makuiset
      boolit joita Erik von tarjoili.....

      • Tuulista iltaa mamok! :o)

        Vähän kait olen otettu kommentistasi runoon! Kiitos! :•)

        Niin kyllähän minä kuulin niistä tupareista....
        Mutta kovasti sitä on ihmetelty osuuskaupan naisparlamentissa
        että pitäisikö sitä jo huolestua, meinaan kun kutsuvieraslistalla kuulemma
        ei ole ollut kuin miehiä ja kuitenkin tanssit olivat kestäneet aamuuna asti...

        Topitla saatiin kuulla että viimevuotinen joulukuusikin oli haettu aitasta ja sen ympärillä oltiin sitten tanssittu.. http://www.oh2abb.fi/LEIRIT&RETKET/2009hamiwaara/E9170400.jpg
        Kyllähän sen nyt sitten jo ymmärtää jos askel hiiiiieman horuu kotio mennessä..


        http://itsmyviews.com/wp-content/uploads/2011/12/Happy-new-year-2012-Wallpapers1.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe