Kailajärven puolustus: Valuuttakauppa jäi "työuupumuksen takia"

0000000000000000

7

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+5

      Olihan sitä kauppaa jonnekin:

      Kailajärven toiminnasta on aiheutunut lukuisille henkilöille taloudellisen vahingon vaara sekä taloudellista vahinkoa yhteensä ainakin 57 miljoonaa euroa.

      • 13+5

        Onneksi Hannun tuomiota kohtuullisestiin :

        Perinteisesti Suomen rikosoikeudessa on pidetty pääsääntönä, että rikoksia
        on yhtä monta kuin asianomistajia. Jos tässä asiassa Kailajärven
        menettelyä pidettäisiin jokaisen yksittäisen asianomistajan osalta
        omana rikoksenaan, Kailajärvi olisi syyllistynyt useisiin tuhansiin petoksiin,
        joista valtaosaa olisi pidettävä myös yksittäin tarkasteltuina törkeinä
        petoksina. Kailajärven menettelyn arvioiminen yhtenä törkeänä petoksena
        on näin ollen hänen kannaltaan erittäin kohtuullinen ratkaisu.


    • Mr Toppila

      Jo vähempikin uuvuttaisi. Hande sentään jakeli tuottoja valuuttakaupasta, jota ei käyty, kuukausien ajan vaivojaan säästelemättä.

      .

      • Pispsi jako

        Onhan se kovaa hommaa vedellä tuottorosenteja hatusta.

        Työ olisi normaalille ihmiselle hankalaa koska omatunto kolkuttaisi...
        Syköpaateille se on vain yksi hailee..

        Osais edes katua !


    • ___C-mies täälä_____

      Tässä minä mietiskelen vaan sitä, että eikös tuo Hanski tuomittu törkeästä petoksesta. Kun törkeästä petoksesta syytetty valittää työuupumustaan, niin mitenkä se voisi olla lieventävä seikka? Pitäisin sitä pikemmin raskauttavana asianhaarana. Pettäisit vähemmän, niin väsyttäisikin vähemmän.

      Mutta olihan tässä vanhassa uutisessa näpsäkkä ennustus: " Puolustuksen mukaan klubin ansaintamahdollisuudet olisivat voineet olla tulevaisuudessa moninaiset."

      Olihan ne moninaiset. Ensin oli Wishwush ja sen laulujuhlat, sekin nettosi parisataa tonnia. Nyt on menossa Graaliat ja mitä sitten tuleekin vastaisuudessa.

      Moninaisia ovat nämä huijareiden ansaintamahdollisuudet, totta se Hanski törisi.

      • lehtori forex

        "Mutta olihan tässä vanhassa uutisessa näpsäkkä ennustus: " Puolustuksen mukaan klubin ansaintamahdollisuudet olisivat voineet olla tulevaisuudessa moninaiset.""

        Tulevaisuutta on hyvä peilata menneisyyteen. Klubihan siirtyi valuuttakauppaan siksi, että vedonlyönnissä alkoivat tuottorajat tulla vastaan. Pettämättömän ja tuottoisan vedonlyöntijärjestelmän kehittäjä kehitti pettämättömän ja tuottoisan valuuttakauppajärjestelmän. Molemmissa oli sama pikkuvika, kumpikaan ei tuottanut oikealla rahalla.


      • lehtori forex kirjoitti:

        "Mutta olihan tässä vanhassa uutisessa näpsäkkä ennustus: " Puolustuksen mukaan klubin ansaintamahdollisuudet olisivat voineet olla tulevaisuudessa moninaiset.""

        Tulevaisuutta on hyvä peilata menneisyyteen. Klubihan siirtyi valuuttakauppaan siksi, että vedonlyönnissä alkoivat tuottorajat tulla vastaan. Pettämättömän ja tuottoisan vedonlyöntijärjestelmän kehittäjä kehitti pettämättömän ja tuottoisan valuuttakauppajärjestelmän. Molemmissa oli sama pikkuvika, kumpikaan ei tuottanut oikealla rahalla.

        " Molemmissa oli sama pikkuvika..."
        Sinähän varsinainen pilkunhöylääjä olet, parahin lehtori.

        Kuten kokeus on osoittanut, moninaisia ansaintamahdollisuuksia putkahti esiin, vieläpä näennäisesti laillisia. Wishwushin soittoiltamien tuotto huiteli jo parissasadassa tonnissa ja mikä parasta, laillinen osakeyhtiö ja nyt jo nurin. Ulosottomies saa tyhjään kynsiä autiotalon ovea. Kun rahaa ei ole, niin sitä vaan ei ole.

        Kyllä pojat oppivat, kun Siperia oikein opettaa.

        Graalian pottukattila on sitten raahattu vieläpä ulkomaille. Saa siinä veroviranomainen turhaan kärkkyä osille. Odotan malttamattomana, että viimeisimmän kusetuksen vastuuhenkilöt vielä osaisivat muuttaa maasta pois, mielellään sinne Panamaan.

        Tulisi sossun luukulle väljempää, kun noita verovaoilla elätettäviä koijareita olisi muutaman vähemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe