Valtava meteoriitti iskeytyi Pohjois-Amerikan mantereelle

Viimeiset hetket

Yhdysvaltain presidentti valoi uskoa kansalaisiin vaikealla hetkellä. Pelastustyöntekijät työskentelevät äärimmäisen vaikeissa olissa pelastaen ihmisiä sortuneista rakennuksista. Radioaktiivinen laskeuma peittää kolmasosan Pohjois-Amerikasta ja leviää nopesti länteen päin. Ohessa presidentti Obaman puhe.
http://www.youtube.com/watch?v=bHxm5RKTG3U&feature=player_embedded#!
Jumala varjelkoon Amerikan kansaa ja koko ihmiskuntaa. Onneksi on rakennettu sentään luolasto johon maan hallitus ja ihmiskunnan parhaimmisto pääsevät suojaan odottamaan radioaktiivisuuden laskemista.

18

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeiset hetket
    • Hyvä Mauno

      Presidentit Halonen, Ahtisaari ja Koivisto kokoontuivat Mäntyniemessä. Koivisto kommentoi suuronnettomuutta; "Kyllä se siitä.!

      • On luolassa kamina,

        Please remain underground the next 12 months - Pysytelkää maan alla seuraavat 12 kuukautta.


    • Miksi?

      Huomatkaa että video on tehty ETUKÄTEEN.

    • You stupid fuck

      Ikivanha hurrikaanipuhe.

      • Nice lad!

        Oletko jo varannut paikkasi vivos luolastosta? Jo kymppitonnilla pääsee mukaan. Laitapa linkkiä siihen hurrikaanivideoon. ;-)


      • You intelligent dude

        Tuliko pojulle jo Uni-Matti vetämään hihasta kun ei ehtinyt laittaa linkkiä siihen "hurrikaani" videoon.


    • soowhat

      So what? Sanoisi P.Lipponen. Haittaisiko tuo mitään, jos meteoriitti tippuisi Valkoiseentaloon!

    • Paska puhetta

      sinne mikään ole iskeny, kai siitä jo kerrottaisiin muuaallakin kuin juutuupissa :))

      • Ehkäpä...

      • Kritiikki tervetuloa

        Youtube on ainakin yhtä luotettava uutislähde kuin valehteleva media!


      • Survivalcenter

      • Hitman -1

      • No ei
        Ehkäpä... kirjoitti:

        Löytyisikö vastaus American Reassurance Communities sivustolta?
        http://www.archbunkers.com/

        löytyny. sinne mikään oo iskeny.

        Silloin ku kaksoistorneihin iskettiin niin ylimmääräistä uuttista tuli joka tuutista kellon ympäri.

        Ja ne oli VAIN kaksi taloa:))

        Ja oikeastaan, mitä sitten, oikeeseen maahan jysähti.


      • Avaisko vai eikö?
        Hitman -1 kirjoitti:

        En avaa epämääräisiä linkkejä.

        Minkä tiedossa menettää sen pöyhkeydessä voittaa. Vaaraton linkki ja hauska.


    • Amenhotep Akhenaten

      Isä meidän, joka olet taivaissa.
      Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
      Tulkoon sinun valtakuntasi.
      Tapahtukoon sinun tahtosi,
      myös maan päällä niin kuin taivaassa.
      Anna meille tänä päivänä selitykseen
      meidän jokapäiväinen leipämme.
      Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
      jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
      Äläkä saata meitä kiusaukseen,
      vaan päästä meidät pahasta.
      Sillä sinun on valtakunta
      ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
      Amen-RA

    • bullshittiä,,

      höpöhöpö, aprillipäivä on vasta edessäpäin...
      mutta Lipponen avautuu, siinä tärkeimmät uutiset, Paavo on herkkis;)

    • maailma päättyy vasta kun Chuck Norris antaa sille luvan ,. !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe