treenaa täyttä häkää kuusi kertaa viikossa ja on kovassa kunnossa
Iltalehdessä on juttu häenstä.
Sen sijaan hormoonihirvöt ovat tuossa iässä jo haudassa, olleet jo vuosia.
Matti Esko Hytönen 68 vuotta
9
326
Vastaukset
- Decamies.
Pitääkö tollasia itsestäänselvyyksiä täällä lausua?
- qq
Jo vain...olen itse 42-vuotia natu ja mielestäni hytönen on aika paska kunnossa.."sorry". Kun tulen hytösen ikään harkitsen ensimmäisen kerran elämässäni viagraa sekä hormooneja, tiedätte varmasti miksi:)
- Luukäsi
Alat 68 vuotiaana vetään hormone niin kuolet alle kuukauden. Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla.
- Pieni natu
Luukäsi kirjoitti:
Alat 68 vuotiaana vetään hormone niin kuolet alle kuukauden. Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla.
Kyllä ne horkat voivat tappa nuorenkin miehen, myös heillä se on venäläisen ruletin peluuta. Toki vanhemmilla miehillä riskit ovat vielä suuremmat.
Ja nuori mies joka roinaa ei elä vanhemmaksi mieheksi. - gfgfgfgfhh
Luukäsi kirjoitti:
Alat 68 vuotiaana vetään hormone niin kuolet alle kuukauden. Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla.
Päinvastoin, bioidenttinen testosteroni tuossa iässä, ja paljon aikaisemminkin jo, ehkäisee mm. sydän- ja verisuonitauteja.
Kysy vaikka William Faloonilta:
http://www.lef.org/magazine/mag2010/jun2010_Startling-Low-Testosterone-Blood-Levels-in-Male-Life-Extension-Members_01.htm
Jotain synteettisiä steroideja nyt ei kukaan järkevä käytä minkään ikäisenä. - Kovat_piipussa__
Luukäsi kirjoitti:
Alat 68 vuotiaana vetään hormone niin kuolet alle kuukauden. Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla.
Tuu meidän salille käymään, niin näytän sulle suihkussa kuudestilaukeavan.
- - Jason -
"Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla. "
Hormoneja en suosittelisi kenellekään parikymppiselle luuviululle, naruhyppely sopii pojille ja myrkyt miehille. - ei mulla muuta
Olette kaikki idiootteja.
- peräsuoli24/h
suomi24 perustaja on suurin idiootti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483