Matti Esko Hytönen 68 vuotta

Pieni natu

treenaa täyttä häkää kuusi kertaa viikossa ja on kovassa kunnossa

Iltalehdessä on juttu häenstä.

Sen sijaan hormoonihirvöt ovat tuossa iässä jo haudassa, olleet jo vuosia.

9

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Decamies.

      Pitääkö tollasia itsestäänselvyyksiä täällä lausua?

    • qq

      Jo vain...olen itse 42-vuotia natu ja mielestäni hytönen on aika paska kunnossa.."sorry". Kun tulen hytösen ikään harkitsen ensimmäisen kerran elämässäni viagraa sekä hormooneja, tiedätte varmasti miksi:)

      • Luukäsi

        Alat 68 vuotiaana vetään hormone niin kuolet alle kuukauden. Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla.


      • Pieni natu
        Luukäsi kirjoitti:

        Alat 68 vuotiaana vetään hormone niin kuolet alle kuukauden. Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla.

        Kyllä ne horkat voivat tappa nuorenkin miehen, myös heillä se on venäläisen ruletin peluuta. Toki vanhemmilla miehillä riskit ovat vielä suuremmat.

        Ja nuori mies joka roinaa ei elä vanhemmaksi mieheksi.


      • gfgfgfgfhh
        Luukäsi kirjoitti:

        Alat 68 vuotiaana vetään hormone niin kuolet alle kuukauden. Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla.

        Päinvastoin, bioidenttinen testosteroni tuossa iässä, ja paljon aikaisemminkin jo, ehkäisee mm. sydän- ja verisuonitauteja.

        Kysy vaikka William Faloonilta:

        http://www.lef.org/magazine/mag2010/jun2010_Startling-Low-Testosterone-Blood-Levels-in-Male-Life-Extension-Members_01.htm

        Jotain synteettisiä steroideja nyt ei kukaan järkevä käytä minkään ikäisenä.


      • Kovat_piipussa__
        Luukäsi kirjoitti:

        Alat 68 vuotiaana vetään hormone niin kuolet alle kuukauden. Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla.

        Tuu meidän salille käymään, niin näytän sulle suihkussa kuudestilaukeavan.


    • - Jason -

      "Hormonit on nuorten miesten hommaa kun maksa ja munuaiset pystyy niitä suodattamaan. 45 jölkeen hormoonie nveto on kuin pelaisi kerran viikossa venäläistä rulettia viidellä patruunalla kuudestilaukeavalla. "


      Hormoneja en suosittelisi kenellekään parikymppiselle luuviululle, naruhyppely sopii pojille ja myrkyt miehille.

    • ei mulla muuta

      Olette kaikki idiootteja.

    • peräsuoli24/h

      suomi24 perustaja on suurin idiootti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe