Laitoin tilaukseen uuden M5.
Toimitus syyskuussa.
Moi
5
116
Vastaukset
- venytin
järki valinta suomen teille,jossa 120km/h maksimi nopeus! no anyway,nythän sinua ei liikenne säännöt koske,kun BMW:n ostit(taas joku sivullinen kuolee......) mut toivottavasti juuri SINÄ et kuole tulevassa kolarissasi,vaan jäät sairaalaan makaamaan vihanneksena loppu elämäksesi!! siinä on rangaistusta kylliksi!! (jääköhän seuraavaksi joku 10-v lapsi tämän sankarin alle?) audii,mersuu,bemarii!! millään muulla asialla ei ole mitään väliä tällä planeetalla!!!
- Ric-Racing
Sitten heräsin...
- 8+6
Se on hieno!. ....minulla itselläni on vain Lada 1200 L. Mutta sekin on vahva auto!!!, niinkuin sun tuleva M5 BMW.
- huohhh...
kiviäkin kiinnostaa..
- Kolmeneljäysi
Terve.Tilasin F10 ///M5:ni tänään. Hi-Fi Proffat eivät ole vakiona,joten ne kannattaa ruksata lisävarustelistalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701