HELPPOA, KUIN HEINÄN TEKO

SpainForexAgain

Kirjoitin alla olevan jutun 07.01 n. klo. 12:30 keskusteluun "ROBO ALKAA OLLA TIKISSÄÄN"
--------------------------------------------------------------------------
NYT SITTEN PÄÄLLE OSTOTOIMEKSIANTO, KOSKA EKP TUKEE TAAS EUROA, JA EURO VAHVISTUU ENSI VIIKOLLA LYHYTAIKAISEKSI.

Ensiviikolla tehdään taas mukava siivu massia ostotoimeksiannolla (€/USD).
Kurssi tulee nousemaan, ja tili pullistumaan.

HELPPOA, KUIN HEINÄN TEKO!!!!!! EIKÖ TOTTA!!!!!

PS: Kiitokset "eräälle nerolle" ammattimaisesta............
---------------------------------------------------------
Toteutin sitten tuon em. treidauksen, eli tein maanantaita vasten yöllä oston hintaan 1.2685 ja löin kaupat kiinni tuossa illalla jossain 19:00 nurkilla, kun €/USD oli arvossa
1.2773, eli voittoa tuli 98 pipsiä, josta valuutta-alusta otti 1,5 pipsin spreadin(pips=1/10000), eli voittoa jäi 96,5 pipsiä, ELI 20-KERTAISELLA VIVULLA VOITTOA TULI VOITTOA REILUT 19 %.
€/USD-kurssikäyrästä voitte vielä varmistaa todenperäisyyden.

ELI HELPPOA, KUIN HEINÄN TEKO.

Nyt en sitten viitsi opettaa enää teille paukapäille treidausta, vaan poistun "takavasemmalle".

35

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maljantäyte

      Palkkiot kun vähentää niin muutamalla eurolla ei pitkälle pötki, ja maljakkopuoti tappiolla.
      Hyvää tappiollista valuuttakuppaa teillekkin

      • Viisi euroa

        Siinä kun viittä euroasi vaihdat dollariin ja takaisin, niin 96,5 pipisiä tuottaakin tosi paljon.


    • opetusta ennenkaikea

      Hyvä kun näin valaistaan porukoita, todellisilla vallu kaupoilla ja sitten kun muistetaan ne pissitetyt valehen kannssa puhutun pipsikaupat,

      jotta valkeisi näille pissitysuhdeille-- viimeisillekin kuinka heitä vietiin ja nousi näistä vastaisuuden varalle vähän vastarintaa näitä pyörittäjiä kohtaan,

      kun nämä pyörittäjä vaanivat kokoajan koska saisivat taasen kiepsauttaa.

    • Niinhän täällä hyppelee tämä ikuinen Ali-Baba ja hänen taikamaljansa.
      Olin positiivisesti ilahtunut hänen lupauksestaan "poistua takavasemmalle", mutta yleinen elämänkokemus on opettanut minua epäilemään tällaisia pyhiä lupauksia. Mitenpä se kusettaja voisi vastustaa sisäistä sankariaan.

      Näistä myfxbook-käppyröiden postaajista tulee mieleen se gambialaismies Playa del Inglesin rannoilla. Miehellä oli mukana apina ja kaikenlaista krääsää. Turistit sai sitten valokuvata itsensä ukon tai sen kapisen apinan kanssa. Moinen lysti maksoi muutaman euron. Minä en halunnut valokuvaan, jolloin ukkoa alkoi myydä apinaansa minulle. Tuhat taalaa ja apina olisi minun. Apina kuulemma paskoo aamuisin kulhollisen timantteja. Vakuudeksi ukko näytti minulle postikorttia, jossa oli Kohi-Noorin kuvia. Ostin sitten sen postikortin eurolla. Varsinainen veijari. Arvasi, että pähkähullulla tarinalla saisi myytyä minulle jotakin.

      Näillä FinFx Trading Oy:n markkinointipelleillä on kapinen apina ja postikorttikuvia timanteista. Aina joku hullu ostaa jotakin, jos ei sen apinan niin ainakin postikortin.

    • ainako pökkää?:)

      >Aina joku hullu ostaa jotakin, jos ei sen apinan niin ainakin postikortin.

      Joo, niinhän sinä kerroit ostaneesi sen postikortin.;) Tyhmä pelle, joka todisti itsensä myös hulluksi. Hah hahha!

      • perämies hommia

        Ei siitä tuosta sivuhommasta enää paljoa heru kun vuokrailee noita väljiä kortteja, se on vähän sellaista hommaa kuin kenttäsirkeli sahauksessa ennenvanhaa, jotta perämieheksi kelpasi kuka vaan ja aina ei tarvittukaan miestä, kun poikaaset ajoi saman asian, ei siitä sitten palkkaakaan makseltu paljon nimeksikään, vähän siinä kintaat pihkaantui ja putua pölisi silmille.


      • tuli paha lipsaus
        perämies hommia kirjoitti:

        Ei siitä tuosta sivuhommasta enää paljoa heru kun vuokrailee noita väljiä kortteja, se on vähän sellaista hommaa kuin kenttäsirkeli sahauksessa ennenvanhaa, jotta perämieheksi kelpasi kuka vaan ja aina ei tarvittukaan miestä, kun poikaaset ajoi saman asian, ei siitä sitten palkkaakaan makseltu paljon nimeksikään, vähän siinä kintaat pihkaantui ja putua pölisi silmille.

        Perun kenttäsaha perämiesvertaukseni, ei näitä kunnon työmiehiä voi ottaa vertaukseksi näihin tämänpäivän kluuserihommiin, jotta olen pahoillani.


      • "Joo, niinhän sinä kerroit ostaneesi sen postikortin."

        Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)


      • shot is hot
        valuuttakauppias kirjoitti:

        "Joo, niinhän sinä kerroit ostaneesi sen postikortin."

        Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        Muistakaas ottaa taas snap-shotteja screeneistä, samoin excel-kopioita, niitä tarvitaan kolmen vuoden päästä oikeudenkäynnissä.


      • Ei tosin voittoakaan
        shot is hot kirjoitti:

        Muistakaas ottaa taas snap-shotteja screeneistä, samoin excel-kopioita, niitä tarvitaan kolmen vuoden päästä oikeudenkäynnissä.

        Ajatelkaa en ole hävinnyt DEMOlla euroakaan, ihanaa olla valuuttakauppias, tulkaa mukaan


      • pelle mikä pelle
        valuuttakauppias kirjoitti:

        "Joo, niinhän sinä kerroit ostaneesi sen postikortin."

        Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        >>"Joo, niinhän sinä kerroit ostaneesi sen postikortin."

        Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        Niinhän sinä postikortin kerroit ostaneesi ja samalla määrittelit itsesi oman määritelmäsi perusteella hulluksi ja niin sinä saat tietenkin tehdä, mutta olehan varovainen kun lähdet haukkumaan rehellisiä yrityksiä kuten mm. FinFx Trading Oy:ä innovaatiopalkinnonkin saanutta yritystä kusetukseksi, sillä se saattaa aiheuttaa syytteen ja tulla kalliiksi.;) Vaikka kuinka vivuttaisi heidän hyvinvointinsa.:)


      • TosiPahaLipsaus
        tuli paha lipsaus kirjoitti:

        Perun kenttäsaha perämiesvertaukseni, ei näitä kunnon työmiehiä voi ottaa vertaukseksi näihin tämänpäivän kluuserihommiin, jotta olen pahoillani.

        Tulipa tosiaan paha lipsaus tuossa kenttäsirkkelin perämiesjutussa.

        Paras perämies on sellainen, joka on itsekin toiminut sahurina ja siihen eivät poikasten rahkeet riitä.
        Poikaset menevät tilapäisissä hanttihommissa vaikkapa perämiehinäkin, mutta kun tosissaan sahataan tukkeja ja suullinen yhteydenpito sahurin kanssa sahan aiheuttaman metelin vuoksi ei onnistu niin silloin korostuu perämiehen kokemus ja ammattitaito.
        Niin sahurin kuin perämiehenkin täytyy osata linjata tukki kohilleen, jotta sahatavaran saanto saadaan optimoitua.

        Pistetään miehet sahan äärelle ja poikaset erottelemaan losoja sahatavarasta.


      • OssiPostikortti
        valuuttakauppias kirjoitti:

        "Joo, niinhän sinä kerroit ostaneesi sen postikortin."

        Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        Valuuttakauppias kirjoitti 10.1.2012 klo 17:42 seuraavaa:

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)


      • tutise pullamössö!
        OssiPostikortti kirjoitti:

        Valuuttakauppias kirjoitti 10.1.2012 klo 17:42 seuraavaa:

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        [-Valuuttakauppias kirjoitti 10.1.2012 klo 17:42 seuraavaa:

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)


      • OssiPostikortti kirjoitti:

        Valuuttakauppias kirjoitti 10.1.2012 klo 17:42 seuraavaa:

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        Ja höpsistä.

        """"""""»Joka
        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
        Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.
        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.»
        (Rikoslain 24. luku, 9 §[1])"""""""""

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus

        Ja mitaan ette voi...


      • Kuka tiedoitti
        pelle mikä pelle kirjoitti:

        >>"Joo, niinhän sinä kerroit ostaneesi sen postikortin."

        Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        Niinhän sinä postikortin kerroit ostaneesi ja samalla määrittelit itsesi oman määritelmäsi perusteella hulluksi ja niin sinä saat tietenkin tehdä, mutta olehan varovainen kun lähdet haukkumaan rehellisiä yrityksiä kuten mm. FinFx Trading Oy:ä innovaatiopalkinnonkin saanutta yritystä kusetukseksi, sillä se saattaa aiheuttaa syytteen ja tulla kalliiksi.;) Vaikka kuinka vivuttaisi heidän hyvinvointinsa.:)

        Rehellinen firma ?
        Kuka sen on todennut??


      • OssiPostikortti
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja höpsistä.

        """"""""»Joka
        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
        Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.
        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.»
        (Rikoslain 24. luku, 9 §[1])"""""""""

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus

        Ja mitaan ette voi...

        Raili Suominen, rehellisyyden perikuva, on siis sitä mieltä, että valuuttakauppiaalla on täysi lakiin perustuva oikeus huutaa turuilla ja toreilla mm. seuraavaa:

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)


      • 24.9.1
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja höpsistä.

        """"""""»Joka
        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
        Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.
        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.»
        (Rikoslain 24. luku, 9 §[1])"""""""""

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus

        Ja mitaan ette voi...

        Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa.

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)


      • OssiPostikortti kirjoitti:

        Raili Suominen, rehellisyyden perikuva, on siis sitä mieltä, että valuuttakauppiaalla on täysi lakiin perustuva oikeus huutaa turuilla ja toreilla mm. seuraavaa:

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        Mä muistan tuollaisen tapauksen aikoinaan, kun luontoterroristiti ja muut viherpiipertäjät kokoontuivat erään turkisliikkeen eteen kadulle huutelemaan vähän kaikenlaista. Heillä oli isoja lakanoita ja julisteita missä oli melkoisen raakoja kuvia (verellä höystettynä). He huutelivat turkisliikkeeseen meneville asiakkaille ja työntekijöille iskulauseita mm., että turkiksen ostajat ovat murhaajia yms. yms......

        Turkisliikkeen henkilökunta pyysi poliisia apuun. Poliisi ei puuttunut kulkueeseen, koska aktivistit eivät menneet liikkeeseen, eivätkä tehneet ilkivaltaa. Lisäksi heitä oli kait opastettu, että heidän pitää pysyä tietyn välimatkan päässä. Poliisit olivat sanoneet, että luontoaktivisteilla on oikeus mielipiteeseensä ja niin pitkään, kun he eivät mm. tuki sisäänkäyntiä, niin he saavat mellastaa.

        Turkistarhaus ja turkisten kauppa on laillista elinkeinotoimintaa, mutta niitä saa arvostella ja sanoa mielipiteensä. Ei sen puoleen, että noita aktivisteja puolustan, mutta musta ainakin turkki on eläimen päällä paljon nätimpi, kuin ihmisen päällä.

        Eikös tossa ennen jouluakin jotkut aktivistit kantaneet pikkupotsien raatoja (vai turkiseläinten raatoja) ja kaikenmaailman julisteita Helsingissä ja he saivat ilmaista näin mielipiteensä täysin laillista elinkeinoa kohtaan?

        Jaa, ettäkö mitä olen mielipuolta noista puljuista? Enpä ole tutustunut niihin kovinkaan kummosesti, koska tollaset valuuttakauppajutut ei mua kiinnosta.

        Ja mitaan ette voi...


      • Huijaa reppanaa
        24.9.1 kirjoitti:

        Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa.

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        Sitä kunniaa ei taida löytyä edelleenkään oikeudenkäynnin jälkeen, voi teitä reppanoita.


      • On muistanut

      • Shahov
        24.9.1 kirjoitti:

        Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa.

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        verkkokauppa. com on kusetusfirma

        Näin väittää eräs kirjoittaja iltalehden keskustelupalstalla. En oikein jaksa uskoa, että verkkokauppa. com on välittömästi haastamassa kyseistä kirjoittajaa oikeuteen. Jaa miksikö?

        Kyse on viimekädessä asiakaspalautteesta. Ehkä palautteen antaja olisi voinut hiukan harkita palautteensa muotoa, mutta kyseessä on spontaani mielenilmaisu kyseisen firman tuotteen tai palvelun laadusta. Normaalisti toimiva firma kyllä antaa tällaiseenkin palautteeseen vastauksen ja pyrkii asiakkaiden palautteen pohjalta muuttamaan toimintaansa. Se palvelee molempien etua.

        Mutta miten toimii kusettajafirma.

        - Ei vastaa palautteeseen.
        - Uhkaa oikeustoimilla.
        - Muuttaa nimeä.
        - Muuttaa osoitetta, puhelinnumeroa.
        - Muuttaa ulkomaille.
        - Syyttää ongelmista kolmatta osapuolta jne.
        - On jatkuvasti viranomaisten hampaissa.

        Ei kait se mikään ihme Wincapitan jälkeen ole jos kaikki valuuttakaupan ympärillä toimivat tahot saavat helposti kusettajan maineen. Varsinkin jos toiminassa on mukana entisiä kusettajia. Avoimuus on suhteellisen tuntematon käsite näille netin syövereissä toimiville rahantekokoneille.

        En minä silti niitä kusettajiksi leimaisi. Ovatpapan jotain pikavippi ja pokerisivuston välimaastoon sijoittuvia epämääräisyyksiä. Kyllä niillä joku rahaa tekee, mutta harvemmin pikavoitoista haaveileva tuulipukukansa. Jos ne haluaa parantaa mainettaan, kannattaisi tulla kaapista ulos.


      • yääääää,yhyyyyyyy
        24.9.1 kirjoitti:

        Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa.

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        --Pahan kerran oli kirjoittajalla pettänyt harkintakyky ja toivottavasti yritykset saavat tietoonsa ko. tekstin. --

        mitä siinä itket, mene tekemään rikosilmooitus viran no mais rikoliisille, mutta varo vaan etteivät laita sinua putkaan.


      • mitä siinä itket
        yääääää,yhyyyyyyy kirjoitti:

        --Pahan kerran oli kirjoittajalla pettänyt harkintakyky ja toivottavasti yritykset saavat tietoonsa ko. tekstin. --

        mitä siinä itket, mene tekemään rikosilmooitus viran no mais rikoliisille, mutta varo vaan etteivät laita sinua putkaan.

        mene tekemään rikosilmooitus viran no mais rikoliisille

        mitä siinä itket


      • Takahikiän ponnistus
        On muistanut kirjoitti:

        > Sitä kunniaa ei taida löytyä

        https://www.finfx.fi/fi/finfx-palkittiin-innosuomi-kilpailussa

        Mitä kusetusta tuossa on ? Voi teitä reppanoita

        Miksi rahanpesufirma MONEYBOOKKERS ?

        Lyövät tilit kiinni milloin sattuu, kuinka tollaseen firmaan voi luottaa maailman johtavin valuuttakauppafirma takahikiällä ?


        Hauskaa tämä provision esittäminen...homma tappiolla heti alusta alkaen.
        Skrill / Moneybookers
        2.9 % 0.29 EUR

        2.9 % 0.39 USD


      • TorkkelinTeräs
        tutise pullamössö! kirjoitti:

        [-Valuuttakauppias kirjoitti 10.1.2012 klo 17:42 seuraavaa:

        ->Niin ostin. Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;)

        Sinuna en "tutise pullamössö!" kirjoittaja alkaisi kauheasti ennustelemaan mihin pisteitä tapissa vedetään, vaan ostele edelleen sieltä Lahden torilta ihan rauhassa pullamössöä itsellesi. Kaltaistesi kanssa on monella kana vielä kynittävnä.

        Ennustuksillesi ei paljon kannata antaa kuin jatkokusetusarvoa: Kirjoitit taannoin mm. seuraavaa:

        "Tuo syyte, joka hyvin heppoisesti saatiin puoliväkisin kasaan ei tule pitämään oikeudessa. Tämä johtuu jo pelkästään siitä, että kun Hannu Kailajärvi edelleen näyttää samaa dokumenttia toteutuneista tuotoista kuin mitä käytettiin Tuusulan käräjillä, niin nämä syytteet on kumottu 100% varmuudella. Jos herrat "asiantuntijat" muistavat, niin näitä kahta jäsentä ei voitu tuomita mihinkään.

        Kuten muistatte puolustus esitti aukottomasti ja argumentoidusti sen tosiasian että valuuttakauppaan sijoitetut rahat olivat moninkertaiset pääomaan verrattuna. Ja mitä teki syyttäjä ? Haparoiden koitti syyttäjä rakennelle virtuaalirahoja ja oikeita rahoja sijoitukseen jonka lopputuloksena tuomarikin jo kysyi ja ihmetteli että tiesikö arvon syyttäjäkään mitä tässä koitettiin todistella oikeudelle.Sitä naurunremakkaa olin itse katsomassa ja kevyet olivat eväät jo silloin. Nämä syytteet ovat mielikuvista ja kuvitelmia jonkun virkamiehen päästä.

        Joten siinähän taas Suomi24-apinalaumalle taas miettimistä. On ihan oikeasti parempi kun jätätte nämä miesten asiat ihan rauhaan, kun mitään ette niistä kuitenkaan ymmärrä tai tule ymmärtämään. Poikasille on varattu ihan oma paikka, sen nimi on pikku-kakkonen !"

        Ja kaikkihan meni kuten ennustit, eikö vain?


    • cleet

      Te oletta pelle kohtapa näettä kuka kyselee tietoaja kyseisistä yrityksistä

      • lusoleeti

        Heitäppä puppeli vaikka voltti.


      • rehellinen lapinmies
        lusoleeti kirjoitti:

        Heitäppä puppeli vaikka voltti.

        "Heitäppä puppeli vaikka voltti. "

        leetticluusoo on puppelin lisäksi vasikka ja vasikathan eivät osaa kuin hulluna piehtaroida kuin tuuliviiri milloin mistäkinpäin tuulee ja hyppiä minne sattuu.


      • touhuan itee
        rehellinen lapinmies kirjoitti:

        "Heitäppä puppeli vaikka voltti. "

        leetticluusoo on puppelin lisäksi vasikka ja vasikathan eivät osaa kuin hulluna piehtaroida kuin tuuliviiri milloin mistäkinpäin tuulee ja hyppiä minne sattuu.

        lapin mies saa puhua mistä huvittaa, mutta minä hoitelen hommani aivan itse, jotten tule ainakaan pyöritetyksi, suuri vaara on sellaiseen joutua näitten kanssa ja sielläkin jängällä kuivassa maassa.


    • 000000000000000000
      • turhaa pullistelua

        jostain kummasta hyö tarttevat kumminkin yhteiskunallisia palveluja verorahoista ja marmattavat virnomais rikollisista, mitä nämä tällä huhtövät takkileveällä, jos meinaavat pärjätä omineen ja onhan ulkomailla lämpimiäkin seutuja mihin voisivat joukkoineen siirtyä ja harrastaa omaa rahauskontoaan.


    • Katselen hymyssä suin ja hyräillen piirongin päällä olevaa Koh-i-Noorin kuvaa. Melkoisen mötikän suurmogoli löysi Intiasta, olisikohan noita lisääkin siellä? Mukava kuva, muistan olla ostamatta sitä kapin vaivaamaan apinaa.

      Jopa näistä apinakauppiaista taas möly irtosi. ;)
      Taisin tökätä arkaan paikkaan?

      "...esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle..."
      Taas se sisälukutaito horjuu ellei vallan lopullisesti puutu. Kas kun yhtiöllä ei ole kunniaa, yhtiö ei tunne kärsimystä ja niin edespäin. Kunnianloukkauspykälä koskee vain luonnollisia henkilöitä. Yhtiölle voidaan toki aiheuttaa vahinkoa levittämällä siitä virheellistä tietoa, mutta tällöin asiasta on tehtävä vahingonkorvauskanne.

      Positiivinen asia tässä on, että apinakauppiaat pika-analysoivat minut hulluksi. Kas syytetakeetonhan voi puhua vallan mitä sattuu vailla rikosoikeudellisia sanktioita ja siviilikanteenkin menestymismahdollisuus on olematon. ;)

      Mutta kaikenkaikkiaan yhteenvetona: Runsas palautteenne ilahdutti minua suuresti. Lupaan pysyä kanavalla ja keskustella vast'edeskin kapisista apinoista ja kusettajista.

      • ky-syjä

        --kapisista apinoista ja kusettajista. --

        onko kapisella apinalla ja kusettajalla jotain eroa ?


      • ky-syjä kirjoitti:

        --kapisista apinoista ja kusettajista. --

        onko kapisella apinalla ja kusettajalla jotain eroa ?

        " onko kapisella apinalla ja kusettajalla jotain eroa ? "

        On toki. Kapi on syyhypunkin (Sarcoptes scabiei) levittämä ihotauti. Siihen on olemassa lääke. Vastuullinen lemmikkieläimen omistaja hoitaakin lemminkinsä kuntoon.

        Näistä valuuttaveijareita en tiedä, olisiko kusetustaipumus hoidettavissa oikeilla lääkeillä. Sen tiedän, että DDT ei kusettajaan tehoa eikä rotanmyrkkyä saa antaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe