hei, onks kukaan käyny noissa thaihierontapaikoissa? siis ihan hierontaa ottamassa? Tuli käytyä thaimaassa ja siellä oli aivan ihanaa käydä hieronnassa, esin tunnin öljyhieronta maksoi vaan n 6 euroa. Ja ihan pelkkää hierontaa vaan , ei mitään intiimialueiden koskettelua.
Niin, eli saako noista hierontapaikoista just tollasta hierontaa? Mitähän maksaa?
ja mä oon nainen ja halusin mennä, mut en uskalla ku en tiedä mitä noi mestat on.
Mikä noista hyvinkään mestoista olis paras?
Kokemuksia?
Thaihierontaa
Niska jumissa
4
617
Vastaukset
- kfjiu
Samaa täälläkin on tuumailtu... Siis onko yksikään paikallinen thaihieronta lähelläkään sitä, mitä ne oikeasti on ??? Vai täytyykö odotella seuraavaa lomamatkaa...Nyt siis paikalliset yrittäjät pistäkääs infoa !
- Mainos-mainos
kyllä keltaisilta sivuilta löytyy ja jokunen netistäkin.
- Siisti paikka
Mainos-mainos kirjoitti:
kyllä keltaisilta sivuilta löytyy ja jokunen netistäkin.
Harvassa lienevät siistit paikat mutta jos pieni junamatka käy niin ehdottaisin heti tätä:
http://www.k-homespa.com/
Aivan Hiekkaharjun aseman lähellä, helppoa mennä junalla.
- Jotku hieroo hyvinkin
30€ puoltuntia ja 50€ tunti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463