Hyvät papit! Tehkää työnnek un joku kadonnut lammas tulee kyselemään ortodoksisuudesta, niin käyttäytykää edes hyvin.
Vain kirjoilla oleva ortodoksi joutuu teidän mokia korjaamaan vaikka ei pätkääkään huvittaisi.
Hävetkää. Mua ottaa päähän, sillä en ole enää kirkon palkkalistoilla vaan sieltä poispyyhitty.
Papit, tehkää työtänne
4
165
Vastaukset
- siis mitä?
Katkeruusko vaivaa vai mikä?
- !!!!
Niin monta, niin monta on taistoissa kaatunut... Turhan moni kirkon työntekijä on joutunut hyllytetyksi. Useimmiten vielä parhaasta päästä.
- ulkosuomalainen2
Ussan ope,kiitos! 80-luvulla itselleni ja monelle kavi niin etta menimme Helsingin ortodoksisen seurakunnan toimistoon kyselemaan ortodoksisuudesta. Siella oli joku hirvea lohikaarme-tati joka oli erittain epaystavallinen ja suorastaan ajoi kyselijat pois. Mitaan tietoa ei saanut - vain ynseytta. Sen seurauksena moni ei liittynyt tai liittyi vasta vuosikymmen myohemmin. Muualla maailmassa en ole vastaavaa nahnyt - papit ja henkilokunta AINA valmiita auttamaan kadonnutta lammasta tai etsijaa. Mista moinen kopea asenne Suomessa? Johan tama on kristinuskon vastaista.
- minä vain
Jos kerron mistä Suomea on kyse niin kuolemantuomin saan. Mutta sanon: älkää uskoko pappejanne. Vain harva niistä Jumalan asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502