Femakoilla käy usein myös näin, koska ovat
18
132
Vastaukset
- hekovaan
Siitäs saivat, sudet, kuka käski ottaa luonnottomasti alfaNAARAS lauman johtajaksi. Eivätköhän nyt kerralla oppineet palata takaisin siihen urosten määrittelemään kuriin järjestykseen joka on ollut vallalla vuosituhansia.
- 23
Mitenkä ne alfaurokset lisääntyvät keskenään, hedelmöityshoidoillako? ;)
- 16
23 kirjoitti:
Mitenkä ne alfaurokset lisääntyvät keskenään, hedelmöityshoidoillako? ;)
Ja anteeksi, tuohonhan lipsahti maailman suurin virhe. Eli korjaan sen ennekuin joku tarkkaporkkana ehtii narisemaan. Siis hedelmöityshoidoilla ei lisäännytä.
- Virhe 2:
16 kirjoitti:
Ja anteeksi, tuohonhan lipsahti maailman suurin virhe. Eli korjaan sen ennekuin joku tarkkaporkkana ehtii narisemaan. Siis hedelmöityshoidoilla ei lisäännytä.
Kukas niiden alfaurosten käski keskenään lisääntyä?
- Varma Epä
Virhe 2: kirjoitti:
Kukas niiden alfaurosten käski keskenään lisääntyä?
Pointti oli ehkä se että eivät kovin suuria laumoja keskenään homosudet perusta. Siis että naaraillakin saattaa olla jokin tarkoitus luonnossa.. Tai mistä minä enää mitään tiedän, täytyy kysyä joltain alfaurokselta ensin ;)
- Bisudet
Varma Epä kirjoitti:
Pointti oli ehkä se että eivät kovin suuria laumoja keskenään homosudet perusta. Siis että naaraillakin saattaa olla jokin tarkoitus luonnossa.. Tai mistä minä enää mitään tiedän, täytyy kysyä joltain alfaurokselta ensin ;)
Kaitpa ne alfaurokset houkuttelevat laumaansa myös naaraita, olivat sitten homo- tai heterosusia. Niinhän se toimii ihmisilläkin.
- Äijät asialla ..
" .. salametsästysrikollisuus rehottaa Suomessa, ja susia tapetaan luvilla tai ilman koko maassa.
Sunnuntaina ammuttu Auli-pantasusi oli Yläneen laumana tunnetun susilauman johtajanaaras. Auli oli myös Luonto-Liiton Salakaadot seis -kampanjan keulakuva.
”Aulin reviirillä asuvana ja tuhansia kilometrejä koiran ja pikkulapsenkin kanssa maastossa liikkuneena en ole koskaan tuntenut pelkoa susien vuoksi, enkä tunne nytkään. Ymmärrän silti, että kun susilaumassa on ikään kuin pakka sekaisin, ihmisille saattaa tulla yhä turvattomampi olo”, Yliselä sanoo.
Hän kaipaakin vastuunkantajia kaatoluvan myöntäjistä sen haltijoihin ja jahtaajiin.
”Asiassa tyritiin pahan kerran”, Yliselä moittii."- Voi kamala
Mitenkäs mahtaa susilaumassa käydä, kun alfanaaras kuolee ihan luonnollisesti ja mitä eroa on sillä, kuoleeko tuo itse metsästäessään vai metsästäjän luotiin?
Luontoväellä taitaa olla pakka sekaisin. - Viherpunkki, hyiiiii
Voi kamala kirjoitti:
Mitenkäs mahtaa susilaumassa käydä, kun alfanaaras kuolee ihan luonnollisesti ja mitä eroa on sillä, kuoleeko tuo itse metsästäessään vai metsästäjän luotiin?
Luontoväellä taitaa olla pakka sekaisin.Nuo viherpunkit ei ole nähneet ja kokeneet luontoa muuten kuin elokuvissa.
- pro family
No kuten sanottua ainoa hyvä feministi on kuollut feministi.
Sama siis myös susilaumassa.- Viimeinen tervehdys
Pitäisikin tehdä lista pahimmista femakoista ja kokoontua aina sellaisen kuollessa hautajaisiin juomaan kuohuviiniä ja heittelemään serpentiinejä.
- KANNATETAAN !!!!!!!!
Viimeinen tervehdys kirjoitti:
Pitäisikin tehdä lista pahimmista femakoista ja kokoontua aina sellaisen kuollessa hautajaisiin juomaan kuohuviiniä ja heittelemään serpentiinejä.
HIENO EHDOTUS !!!
- ggrrgrgrggr
Viimeinen tervehdys kirjoitti:
mulla on seppele päässä ja heittelen sinun eteesi apalmunlehtiä kun ajat aasilla riemukaaren läpi
- tteqerhqerhqerhqwerh
ggrrgrgrggr kirjoitti:
mulla on seppele päässä ja heittelen sinun eteesi apalmunlehtiä kun ajat aasilla riemukaaren läpi
onko se ok? ok?
- qwerqwegwegweg
tteqerhqerhqerhqwerh kirjoitti:
onko se ok? ok?
onko?
- hiopiopbuobjo
qwerqwegwegweg kirjoitti:
onko?
no, onko se ok?
- Diploomiekonomi
KANNATETAAN !!!!!!!! kirjoitti:
HIENO EHDOTUS !!!
...ja Lenitan hautajaisissa heitellään lisäksi valkoisia tennissukkia.
- ererhheerh
hiopiopbuobjo kirjoitti:
no, onko se ok?
no, onko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955