Suomi24 saatanan asialla.

Martteus.

Olemme huomanneet täällä Suomi24:sella, että vainot meikäläisiä kohtaan ovat alkaneet. Tässä mukana on itse Suomi24:sen päätoimitus, joka nostaa tarkoituksella sekä uskontoihin, että myös meidän kristillisyyteen liittyviä kielteisiä juttuja. Tällä hetkellä ensimmäisenä nostona on aihe "Ateistia ahdistaa", jonka tarkoituksena on saada kristinusko mahdollisimman huonoon valoon.
Tämän alta löytyy myös aloitus "henkistä väkivaltaa lestadiolaispiireissä".

Nämä nostot eivät olleet tämän talven aikana ensimmäisiä, vaan niitä on nostettu systemaattisesti tuon tuosta. Suomi24:sen tarkoituksena on vain saada kristityille mahdollisimman huono maine. Erityisesti meidän kristillisyyttämme on paneteltu viime aikoina ihan kunnolla.
Suomi24 on valjastettu saatanan käyttöön.

Olemme yhdessä muiden uskonsisarien kanssa tulleet siihen tulokseen, ettei täällä ole enää meidän uskovaisten millään muotoa hyvä olla. Eihän tämä paikka koskaan ennenkään ole ollut mikään hyvä keskustelukanava, mutta etenkin nyt meno on mennyt niin asiattomaksi, että ihan rukouksen mielellä haluan sanoa teille rakkaat uskon sisaret ja veljet, että ettehän kuluta aikaa täällä. Tiedän, että tämä keskustelupalsta on saanut monia eksymään taivastieltä ja siihenhän tämä palsta onkin omiaan. Onhan tämä saatanan palveluksessa. Ja saatana haluaa, että mahdollisimman moni joutuisi harhaan. Täällä kuuluu voimakkaana sielunvihollisen ääni. Ihan rakkaudella haluan sanoa kaikille uskovaisille, jotka tämän lukee, että ettehän enää kuluta aikaa täällä. Tämä on pelkästään loanheittopalsta.

Olen tehnyt aloitteen siitä, että tämä keskustelupalsta saataisiin lainnimessä suljettua. Tämä palsta ei palvele ketään muita, kuin sensaationnälkäisiä, joita piupaut kiinnostaa asioiden todellinen puoli. Ja Suomessa tunnetusti tällaisia ihmisiä on yllin kyllin. Kuuluuhan mm. Allerin omistama Seiska Suomen luetuimpiin aviiseihin. Lehti, joka kelpaa korkeintaan tapapuolen pyyhkimiseen, jos siihenkään.

48

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+11

      En tiedä palstasta, mutta itse ainakin haluan täällä tuoda esiin Jeesusta Kristusta ja kertoa kirjoituksieni avulla, että Hän on ainoa Syntien anteeksiantaja ja Välimies ihmisten ja Jumalan välillä ja vain yksin usko Häneen vanhurskauttaa ihmisen. Näitä haluan tuoda täällä esille, koska ry:llä ei minun anneta tällaista puhua.

      • Martteus.

        Kirjoituksesi on kyllä täyttä provoa. Nimenomaan seuroissa kirkastetaan Kristusta. Herra Jeesus Kristus sanoi hyvästijättöpuheessaan, että teille minä annan Pyhän Hengen. Ne joille te annatte synnit anteeksi, ne ovat myös taivaassa anteeksi annetut, ja ne, joilta sen pidätätte, ovat myös taivaassa pidätetty.


      • 11+11
        Martteus. kirjoitti:

        Kirjoituksesi on kyllä täyttä provoa. Nimenomaan seuroissa kirkastetaan Kristusta. Herra Jeesus Kristus sanoi hyvästijättöpuheessaan, että teille minä annan Pyhän Hengen. Ne joille te annatte synnit anteeksi, ne ovat myös taivaassa anteeksi annetut, ja ne, joilta sen pidätätte, ovat myös taivaassa pidätetty.

        Nyt sinä itse syyllistyt siihen, mistä moitit palstaa sanomalla minua provoksi. Enkö kirjoittanut ihan asiallisesti. En halunnut loukata ketään ja kerroin omalta kohdaltani niinkuin asia on. Kristuksen kirkastaminen ei ole sitä, että Kristus jätetään ikäänkuin sivurooliin, koska Kristukselle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä, niin Hän on seurakunnan kulmakivi ja vain Hänen kautta, vain Hänen valtansa avulla seurakunta voi toimia niinkuin se toimii. On otettava huomioon Kristusta kirkastamalla, kirkastuu myös seurakunta, mutta seurakuntaa kirkastamalla, niin harmillista,,, niinkuin nyt alamme näkemään yhteisössämme niiden tuloksia. Kiinnittäkäämme UUDELLEEN katseemme Kristukseen ja antakaamme Hänelle ykköspaikka liikkeessämme!


      • Martteus.
        11+11 kirjoitti:

        Nyt sinä itse syyllistyt siihen, mistä moitit palstaa sanomalla minua provoksi. Enkö kirjoittanut ihan asiallisesti. En halunnut loukata ketään ja kerroin omalta kohdaltani niinkuin asia on. Kristuksen kirkastaminen ei ole sitä, että Kristus jätetään ikäänkuin sivurooliin, koska Kristukselle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä, niin Hän on seurakunnan kulmakivi ja vain Hänen kautta, vain Hänen valtansa avulla seurakunta voi toimia niinkuin se toimii. On otettava huomioon Kristusta kirkastamalla, kirkastuu myös seurakunta, mutta seurakuntaa kirkastamalla, niin harmillista,,, niinkuin nyt alamme näkemään yhteisössämme niiden tuloksia. Kiinnittäkäämme UUDELLEEN katseemme Kristukseen ja antakaamme Hänelle ykköspaikka liikkeessämme!

        Sinussa ilmenee selkeää väärähenkisyyttä. Mielestäni sinun ei tarvikkaan pyrkiä tuomaan omia näkemyksiään meidän seuroissa, koska se ei vastaa henkeen.
        Toki voit uskoa tavallaan, mutta vanhoillislestadiolaisuutta sun ei tarvi tulla muuttamaan. Vain tällä ainoalla oikealla tavalla voi pelastua. Sen sanoo jo itse Raamatun sana!


      • 11+11
        Martteus. kirjoitti:

        Sinussa ilmenee selkeää väärähenkisyyttä. Mielestäni sinun ei tarvikkaan pyrkiä tuomaan omia näkemyksiään meidän seuroissa, koska se ei vastaa henkeen.
        Toki voit uskoa tavallaan, mutta vanhoillislestadiolaisuutta sun ei tarvi tulla muuttamaan. Vain tällä ainoalla oikealla tavalla voi pelastua. Sen sanoo jo itse Raamatun sana!

        Valitettavasti sinun kannaltasi kyllä tuon omia näkemyksiä melkein joka viikko ja välillä kolmekin kertaa viikossa, varsinkin kun on talkoita. Ei hävetä yhtään vaikka olen ollut aina silloin tällöin puhuttelussa,väittäessäni että Raamatussa sanotaan, että Jeesus Kristus on ainoa välimies Jumalan ja ihmisten välillä ja että Hän on syntien anteeksiantamus ja elämä, niin miksi luopuisin näistä näkemyksistä. Ja puhuttelussa auttaa aina se kun sanon, että minä yhdyn täysin vanhoillislestadiolaiseen näkemykseen, että vain yksin usko Kristukseen vanhurskauttaa ihmisen ja että ihminen tulee autuaaksi yksin uskosta, yksin armosta ja yksin Kristuksen tähden.


      • onania
        Martteus. kirjoitti:

        Kirjoituksesi on kyllä täyttä provoa. Nimenomaan seuroissa kirkastetaan Kristusta. Herra Jeesus Kristus sanoi hyvästijättöpuheessaan, että teille minä annan Pyhän Hengen. Ne joille te annatte synnit anteeksi, ne ovat myös taivaassa anteeksi annetut, ja ne, joilta sen pidätätte, ovat myös taivaassa pidätetty.

        Paljonko juotte salaa viinaa kun kirjoitatte tuollaisia valheita?


      • unto
        Martteus. kirjoitti:

        Sinussa ilmenee selkeää väärähenkisyyttä. Mielestäni sinun ei tarvikkaan pyrkiä tuomaan omia näkemyksiään meidän seuroissa, koska se ei vastaa henkeen.
        Toki voit uskoa tavallaan, mutta vanhoillislestadiolaisuutta sun ei tarvi tulla muuttamaan. Vain tällä ainoalla oikealla tavalla voi pelastua. Sen sanoo jo itse Raamatun sana!

        Jumalan ja Jeesuksen Sana ei noin sano!
        Ilmeisesti opetat tuollaista sopaskaa lisää rikollisia lahkoonne houkutelevana!!!


      • unto
        Martteus. kirjoitti:

        Kirjoituksesi on kyllä täyttä provoa. Nimenomaan seuroissa kirkastetaan Kristusta. Herra Jeesus Kristus sanoi hyvästijättöpuheessaan, että teille minä annan Pyhän Hengen. Ne joille te annatte synnit anteeksi, ne ovat myös taivaassa anteeksi annetut, ja ne, joilta sen pidätätte, ovat myös taivaassa pidätetty.

        tunnustit olevasi eksyttäjä, sielunvihollinen:
        Matteuksen evankeliumi:
        24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."


      • sdkfhjogopisdprt
        Martteus. kirjoitti:

        Sinussa ilmenee selkeää väärähenkisyyttä. Mielestäni sinun ei tarvikkaan pyrkiä tuomaan omia näkemyksiään meidän seuroissa, koska se ei vastaa henkeen.
        Toki voit uskoa tavallaan, mutta vanhoillislestadiolaisuutta sun ei tarvi tulla muuttamaan. Vain tällä ainoalla oikealla tavalla voi pelastua. Sen sanoo jo itse Raamatun sana!

        "Vain tällä ainoalla oikealla tavalla voi pelastua. Sen sanoo jo itse Raamatun sana!"

        Vittu tämä kiteyttääkin miksi uskonnot ovat niin helvetin perseestä. Ei saatanan saatana mitä eksyneitä sokeita olentoja.


    • Vastaa henkeen.

      Olen sama mieltä. Suomi24 on ollut mukana tuomasa vl-lastenraiskaamisen päivänvaloon. Asia pitäisi salata, kuten olemme tähänkin saakka vaivalla tehneet. Olemme koko vl-kansa salanneet rikokset ja sojelleet rikollisia sekä vaientaneet uhrit, mutta nyt asioistamme (siionin sisäisistä) keskustellaan jopa täällä. Sielunvihollinen tekee työtään häpäisemällä uskovaisia perheenisiä.

      • unto

        Rikoksien salaamiset eivät ole oikea tie!
        Joka sellaista opettaa rikkoo Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lakia!

        Ne rikollisia suojaavat rippi ja salarippi rituaalinne on saatavat loppumaan ja lapsilta otetta taakka pois sille heille ei Jeesus ole ristiä antanut kannettavaksi vaan sen tekee rikollisenne.


      • Yleinen rikos vl:ssä
        unto kirjoitti:

        Rikoksien salaamiset eivät ole oikea tie!
        Joka sellaista opettaa rikkoo Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lakia!

        Ne rikollisia suojaavat rippi ja salarippi rituaalinne on saatavat loppumaan ja lapsilta otetta taakka pois sille heille ei Jeesus ole ristiä antanut kannettavaksi vaan sen tekee rikollisenne.

        Vl-pedofiliaa tutkiva YTT Johanna Hurtig arvioi vl-uskonyhteisössä olevan tuhansia vl-pedofilian uhreja. Tuhansilla uhreilla täytyy olla vähintään tuhat lasten hyväksikäyttäjää, joten alle 20.000:sta vl-miehestä yli 5% on lasten hyväksikäyttäjiä!


      • oikaisu --
        Yleinen rikos vl:ssä kirjoitti:

        Vl-pedofiliaa tutkiva YTT Johanna Hurtig arvioi vl-uskonyhteisössä olevan tuhansia vl-pedofilian uhreja. Tuhansilla uhreilla täytyy olla vähintään tuhat lasten hyväksikäyttäjää, joten alle 20.000:sta vl-miehestä yli 5% on lasten hyväksikäyttäjiä!

        Vl-pedofiliaa tutkinut Johanna Hurtig on arvioinut, että uhreja voi olla "satoja, jopa tuhansia". Sekin arvio voi mennä ylikanttiin, sillä Johanna Hurtigin objektiivisuutta rajoittaa jonkin verran kiihkofeministinen vakaumus. Tuskin kuitenkaan ratkaisevasti, koska tieteen tekemisessä joudutaan omista mielihaluista jonkin verran irrottautumaan. Hurtigin tutkimus on lukemieni otteiden perusteella objektiivisempaa tekstiä kuin hänen muutaman vuoden takaiset kiihkofeminismiä pursuavat haastattelunsa.


    • poliisiasia

      Onko niin, että SRK:n johto on langennut piilottelemaan vl-pedofiliaa.
      Täällä on tuotu esille, että SRK:n johto lähetti yhden pedofiliaepäilyn Ameriikkaan.
      Jos näin on, tämä on poliisiasia.
      Kuka asian oikean laidan tietää, niin hänen PITÄÄ tehdä ilmoitus asiasta poliisille.

      • RIKOSTENSALAAJAT!

        SRK:n johtokunta salasi puheenjohtajansa Olavi Voittosen johdolla ainakin yhden vl-pedofiliatapauksen vuosikausia. Kysymyksessä on V.V:n omiin lapsiinsa ja heidän lapsiinsa ulottunut lasten raiskaaminen. V.V. sai tuomion koska eräs uhreista erosi vl-yhteisöstä ja teki rikosilmoituksen... ja SRK:n johtokunta näkee toimineensa oikein!


    • kjkliö

      Kuulaeppas rakas Martteus..mistäkähän nämä jutut suurimmaksi osaksi on alkanut kiehumaan yli täällä netissä, jos olet rehellinen niin voit tunnustaa että siksi koska laaja insesti harrastus meidän keskuudessamme on revähtänyt julkisuuteen ja miten on paljastunut yhtä laaja salaus operaatio ,myös hk.seuraamukset ovat nostettu traumaantuneitten uhrien osalta esille ja kaiken tämän on SRK tunnustanut ja pahoitellut vasta sitten kun on ollut pakko.
      Ihminen ja vielä puhuja joka on pystynyt seksuaalisesti hyväksikäyttämään ja häpäisemään omia lapsiaan ei kuulu saada olla puhujan paikalla eika tällainen ihmisen kuulu salailun piiriin vaan vankilaan teoistaan ja joka näitä puolustelee, vähättelee ja sallaa , hänen täytyy olla ssamassa veneessä jollainlailla,Normaali aikuinen uskovainen kauhistuu tällaisista asioista.

      • SRK on SAA.TANA!

        SRK erottaa lastenpuolustajat kaikista luottamustoimista yhteisössään. Nyt jopa Heikki Rainiota ollaan panemassa puhekieltoon, koska hän ei hyväksy lasten raiskaamista!


      • SRK vaientaa.
        SRK on SAA.TANA! kirjoitti:

        SRK erottaa lastenpuolustajat kaikista luottamustoimista yhteisössään. Nyt jopa Heikki Rainiota ollaan panemassa puhekieltoon, koska hän ei hyväksy lasten raiskaamista!

        Sittemmin Heikki lupasi vaieta ja lakata ottamasta kantaa vl-lastenraiskaamiseen saaden sillä pitää paikkansa vl-uskonyhteisössä.


    • "Olen tehnyt aloitteen siitä, että tämä keskustelupalsta saataisiin lainnimessä suljettua."

      :))

      Täällä ei kuule pelaa vl-säännöt: Kaikki ikävä maton alle.

    • Faktinen

      No niihän on SRK:kin.

    • 3+4

      Oikeassa on sisar.

      Ihan kauheata että Siionin salaripillä salatut sisäiset pedo- ja insestijutut paljastuu kaikelle kansalle. Ihan kauheaahan sellainen on.

      Joutuvat vielä lopettamaan ne. Kyllä sisaren suojelu huoli on "aiheellinen".

      Lopun aikoja eletään...

      • Ihan pikkusyntejä.

        On lopun ajan merkki, etteivät epäuskoiset pötköt hyväksy vl-lastenraiskaamista. Lopun aika alkoi vuonna 2009, jolloin Lappeenrannan vl-lastenraiskaaja-isä jäi kiinni kahden tyttärensä kahdeksan vuoden mittaisesta raiskaamisesta. Tästä joutui itse Tuomas Hänninen epäuskoisia ojentamaan kertomalla, ettei tämä muutaman vuoden ja ainoastaan kahteen tyttäreen kohdistunut raiskaaminen ole yhtään sen pahempi synti kuin se, mihin jokainen vl-uskovainen on sydämessään valmis!


    • Isiäkin vainotaan!

      Olen samaa mieltä. Uskovaisten lapsiaan raiskaavien isien olot ovat hankaloituneet todella paljon asian saaman julkisuuden vuoksi. Heitä ivataan ja pilkataan, vaikka ovat saaneet kaikki lastenraiskaamisen ja muut pikkusynnit jeesuksen pyhässä nimessä ja kalliissa, maahan vuotaneessa sovintoveressä rauhaan, vapauteen ja iloon saakka!

      • uskomatonta((((((

        Sen minkä teette yhdelle näistä minun pienimmistäni,sen te teette MINULLE......kaikki pedofiilit joudutte vielä tuomiollenne,vaikka ilman maallista rangaistusta jäisittekin.Tuommoiset "ns isät " siperiaan....


    • unto

      Ei teitä kukaa vainoa vaan teidän teot etenkin Lakia rikkomiset ovat asettavat teidät tarkkalun kohteeksi. Uskoja ei ole vapaudettu Lakien noudattamisista joten eläkää ihmisiksi ja valehtelematta. Pitäs teidän itsekkin sen verran ymmärtää.

      • Enkeleitäki vainotaa

        Helvetin Enkeleitäkin vainotaan! Ovatkohan hekin oikeassa uskossa, kun heidän laittomuuksiaan ei hyväksytä?


      • nbvgcfd
        Enkeleitäki vainotaa kirjoitti:

        Helvetin Enkeleitäkin vainotaan! Ovatkohan hekin oikeassa uskossa, kun heidän laittomuuksiaan ei hyväksytä?

        Siis lestadiolaisuus on samaa kuin HE toiminta!!!

        Hyvä tietää!


    • Vl-vihaboikotti!

      Oletko tehnyt samanaisen aloitteen sanomalehti Kalevasta, ota vastaan teillä on vihaboikotti meneillään?

    • Huh!

      Avaaja = kyllä voi ihminen olla sekaisin!

    • Turmi Armio

      Siinä avaaja on oikeassa,ettei täällä kannata uskovaisen ihmisen aikaa kuluttaa. täällä trollien ja ateistien seassa. Koko palstan vois lopettaa. Ainakin rekisteröimispakko pitäisi olla. Kun rekkauspakkoa ei ole,Palstanpitäjä on vastuussa kirjoituksista. Puskistahuutelijathan eivät vastuuta ota,koska sananvapauden nimissä pitää tyhmlenkin kommenttien kirjoittaminen hyväksyä?

      • hjklökll

        Häpeä! uskon lahko, joka ei täytä edes uskonvapauden Suomen Perustuslain vaatimuksia on rikollisuutta niin Jumalan, Jeesuksen kuin Suomen Perustuslain suhteen. Joten olette lainsuojattomia jos asia tutkitaan niinkuin LAKI on kirjoitettu:

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731


        11.6.1999/731
        Dokumentin versiot

        Viitetiedot
        På svenska

        Suomen perustuslaki

        Katso tekijänoikeudellinen huomautus käyttöehdoissa.

        Eduskunnan päätöksen mukaisesti, joka on tehty valtiopäiväjärjestyksen 67 §:ssä määrätyllä tavalla, säädetään:
        1 luku
        Valtiojärjestyksen perusteet
        1 §
        Valtiosääntö

        Suomi on täysivaltainen tasavalta.

        Suomen valtiosääntö on vahvistettu tässä perustuslaissa. Valtiosääntö turvaa ihmisarvon loukkaamattomuuden ja yksilön vapauden ja oikeudet sekä edistää oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa.

        Suomi osallistuu kansainväliseen yhteistyöhön rauhan ja ihmisoikeuksien turvaamiseksi sekä yhteiskunnan kehittämiseksi. Suomi on Euroopan unionin jäsen. (4.11.2011/1112)
        2 §
        Kansanvaltaisuus ja oikeusvaltioperiaate

        Valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.

        Kansanvaltaan sisältyy yksilön oikeus osallistua ja vaikuttaa yhteiskunnan ja elinympäristönsä kehittämiseen.

        Julkisen vallan käytön tulee perustua lakiin. Kaikessa julkisessa toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia.
        3 §
        Valtiollisten tehtävien jako ja parlamentarismi

        Lainsäädäntövaltaa käyttää eduskunta, joka päättää myös valtiontaloudesta.

        Hallitusvaltaa käyttävät tasavallan presidentti sekä valtioneuvosto, jonka jäsenten tulee nauttia eduskunnan luottamusta.

        Tuomiovaltaa käyttävät riippumattomat tuomioistuimet, ylimpinä tuomioistuimina korkein oikeus ja korkein hallinto-oikeus.
        4 §
        Valtakunnan alue

        Suomen alue on jakamaton. Valtakunnan rajoja ei voida muuttaa ilman eduskunnan suostumusta.
        5 §
        Suomen kansalaisuus

        Suomen kansalaisuus saadaan syntymän ja vanhempien kansalaisuuden perusteella sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään. Kansalaisuus voidaan myöntää laissa säädetyin edellytyksin myös ilmoituksen tai hakemuksen perusteella.

        Suomen kansalaisuudesta voidaan vapauttaa vain laissa säädetyillä perusteilla ja sillä edellytyksellä, että henkilöllä on tai hän saa toisen valtion kansalaisuuden.
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus

        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.

        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.

        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        /jatkuu


      • hjik765f34
        hjklökll kirjoitti:

        Häpeä! uskon lahko, joka ei täytä edes uskonvapauden Suomen Perustuslain vaatimuksia on rikollisuutta niin Jumalan, Jeesuksen kuin Suomen Perustuslain suhteen. Joten olette lainsuojattomia jos asia tutkitaan niinkuin LAKI on kirjoitettu:

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731


        11.6.1999/731
        Dokumentin versiot

        Viitetiedot
        På svenska

        Suomen perustuslaki

        Katso tekijänoikeudellinen huomautus käyttöehdoissa.

        Eduskunnan päätöksen mukaisesti, joka on tehty valtiopäiväjärjestyksen 67 §:ssä määrätyllä tavalla, säädetään:
        1 luku
        Valtiojärjestyksen perusteet
        1 §
        Valtiosääntö

        Suomi on täysivaltainen tasavalta.

        Suomen valtiosääntö on vahvistettu tässä perustuslaissa. Valtiosääntö turvaa ihmisarvon loukkaamattomuuden ja yksilön vapauden ja oikeudet sekä edistää oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa.

        Suomi osallistuu kansainväliseen yhteistyöhön rauhan ja ihmisoikeuksien turvaamiseksi sekä yhteiskunnan kehittämiseksi. Suomi on Euroopan unionin jäsen. (4.11.2011/1112)
        2 §
        Kansanvaltaisuus ja oikeusvaltioperiaate

        Valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.

        Kansanvaltaan sisältyy yksilön oikeus osallistua ja vaikuttaa yhteiskunnan ja elinympäristönsä kehittämiseen.

        Julkisen vallan käytön tulee perustua lakiin. Kaikessa julkisessa toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia.
        3 §
        Valtiollisten tehtävien jako ja parlamentarismi

        Lainsäädäntövaltaa käyttää eduskunta, joka päättää myös valtiontaloudesta.

        Hallitusvaltaa käyttävät tasavallan presidentti sekä valtioneuvosto, jonka jäsenten tulee nauttia eduskunnan luottamusta.

        Tuomiovaltaa käyttävät riippumattomat tuomioistuimet, ylimpinä tuomioistuimina korkein oikeus ja korkein hallinto-oikeus.
        4 §
        Valtakunnan alue

        Suomen alue on jakamaton. Valtakunnan rajoja ei voida muuttaa ilman eduskunnan suostumusta.
        5 §
        Suomen kansalaisuus

        Suomen kansalaisuus saadaan syntymän ja vanhempien kansalaisuuden perusteella sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään. Kansalaisuus voidaan myöntää laissa säädetyin edellytyksin myös ilmoituksen tai hakemuksen perusteella.

        Suomen kansalaisuudesta voidaan vapauttaa vain laissa säädetyillä perusteilla ja sillä edellytyksellä, että henkilöllä on tai hän saa toisen valtion kansalaisuuden.
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus

        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.

        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.

        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        /jatkuu

        7 §
        Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen

        Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen.

        Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti.

        Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.
        8 §
        Rikosoikeudellinen laillisuusperiaate

        Ketään ei saa pitää syyllisenä rikokseen eikä tuomita rangaistukseen sellaisen teon perusteella, jota ei tekohetkellä ole laissa säädetty rangaistavaksi. Rikoksesta ei saa tuomita ankarampaa rangaistusta kuin tekohetkellä on laissa säädetty.
        9 §
        Liikkumisvapaus

        Suomen kansalaisella ja maassa laillisesti oleskelevalla ulkomaalaisella on vapaus liikkua maassa ja valita asuinpaikkansa.

        Jokaisella on oikeus lähteä maasta. Tähän oikeuteen voidaan lailla säätää välttämättömiä rajoituksia oikeudenkäynnin tai rangaistuksen täytäntöönpanon varmistamiseksi taikka maanpuolustusvelvollisuuden täyttämisen turvaamiseksi.

        Suomen kansalaista ei saa estää saapumasta maahan, karkottaa maasta eikä vastoin tahtoaan luovuttaa tai siirtää toiseen maahan. Lailla voidaan kuitenkin säätää, että Suomen kansalainen voidaan rikoksen johdosta tai oikeudenkäyntiä varten taikka lapsen huoltoa tai hoitoa koskevan päätöksen täytäntöönpanemiseksi luovuttaa tai siirtää maahan, jossa hänen ihmisoikeutensa ja oikeusturvansa on taattu. (24.8.2007/802)

        Ulkomaalaisen oikeudesta tulla Suomeen ja oleskella maassa säädetään lailla. Ulkomaalaista ei saa karkottaa, luovuttaa tai palauttaa, jos häntä tämän vuoksi uhkaa kuolemanrangaistus, kidutus tai muu ihmisarvoa loukkaava kohtelu.
        10 §
        Yksityiselämän suoja

        Jokaisen yksityiselämä, kunnia ja kotirauha on turvattu. Henkilötietojen suojasta säädetään tarkemmin lailla.

        Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton.

        Lailla voidaan säätää perusoikeuksien turvaamiseksi tai rikosten selvittämiseksi välttämättömistä kotirauhan piiriin ulottuvista toimenpiteistä. Lailla voidaan säätää lisäksi välttämättömistä rajoituksista viestin salaisuuteen yksilön tai yhteiskunnan turvallisuutta taikka kotirauhaa vaarantavien rikosten tutkinnassa, oikeudenkäynnissä ja turvallisuustarkastuksessa sekä vapaudenmenetyksen aikana.

        > Nuo yllä olevat Lain kohdat tulee lahkojen täyttää saadakseen Suomen Perustuslain mukaisen LAILLISEN uskonvapauden.:
        11 §
        Uskonnon ja omantunnon vapaus
        Jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus.
        Uskonnon ja omantunnon vapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa, oikeus ilmaista vakaumus ja oikeus kuulua tai olla kuulumatta uskonnolliseen yhdyskuntaan. Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen.

        HUOM!
        11§ "Jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus." tarkoittaa sitä, että lapsillakin on oikeudet eikä saa tulla pakkokastetuksi!


    • VAIN ME pilas uskonn

      Vain ME pilas uskontokulttuurin.

      Sen teki 1900 luvun alussa LLL seuralainen, joka nimen oman
      levitti saarnaa "VAIN ME"

      Raamatun vastainen seuraoppi "Siis älä tuomitse, että..."

      Ei ihme siis, että ns. vainotaan?

      Miksi esitetään Raamatun vastaista, oppia???????

      Mukamas "vain me olemme oikeassa"

    • Carnivale

      Voisiko joku uskovainen kertoa miten te voitte hyväksyä sellaisen korkeamman olennon julmuuttaa, joka viskaa tiedostavia sieluja tulimereen ikuisiksi ajoiksi?

      Mitä maagista energiaa siinä että uskoo korkeampiin olentoihin tapahtuu?

      Jonkinlainen energy transfer?

      Sorry, mutta niin kauan kun koekrammat elämänmuodot harjoittavat tällaista terroria alempiin universumin olentoihin, (jos sellaisia siis on) niin yhtä kauan Jumalia ns. vastustetaan.

      En hyväksy tuollaista julmuutta, eikä hyväksy moni muukaan, joten olemme sitten näitä nk. "sielunihollisia". Pitäkää kauhistuttavat olentonne. Olette ne ansainneet.

    • jessepappa

      Ymmärtäkää nyt jo rakkaat toverit että olette koulusta asti suoritetun aivopesun uhreja ja liian heikkoja mentaalisesti päästääksenne siitä irti.

    • kjhgfd

      Jaaaaaaaaaaaa!!!

      Vai oletteko te saaneet liittolaisen????

      En usko... valehtelet....

    • kaikki maksaa joskus

      HOHHOIJAA PAHAT TEOT TULEE JULKI JA SYYTETÄÄN PAHOILAISTA, EN SE MINÄ OLLUT... VASTATKAA NYT MÄDÄSTÄ SISUKSESTANNE.

    • haloo...

      Vittu aloittaja hanki elämä.

    • Korjaus avaukseen

      Vanhoillislestadiolainen herätysliike on saatanan asialla.

    • 48+33

      Vanhoillislestadiolaisena olen ainakin täällä oppinut sen, että Raamattua lukemallakin voi oppia tuntemaan Jeesusta Kristusta ja saada usko Häneen.

    • baddbadd

      Ja insesti,lapsenraiskaukset jatkuvat,koska uskonlahkojen johtohenkilöt peittelevät , salailevat niitä. En oikein tiedä, kumpi on enemmän paholaisen asialla, se joka raiskaa lapsen, vai se joka sen teon peittää ja kieltää.Kuka viisas kertoisi.?

    • fhdlöhjj

      Martteus , ja peittely jatkuu iankaikkisen tappiin.Lapsia raiskataan , jopa omia lapsia. Ja uskonlahkojohtohenkilöt kieltää ja peittelee asian. Näin varmistetaan , että nuo oikeat pirunasianajajat, pedofiilit , saavat mellastella mielensä mukaan.

    • hdiohjjih

      Kyllä täällä kiehuu , se on selvää tyhmemmällekin. Ei suomi24 ole saatanan asialla, näin on ajateltava. Ne lahkolaisjohtajat , jotka kieltävät ja peittelevät omiensa pedofiilijuttuja ja insestirikoksia, he ovat pirun renkejä ihan yhtä paljon kuin nämä lastenraiskaajat sun muut inhotukset. He rikkovat Jumalan lakeja ja maallisia lakeja vastaan. Oksettaa koko helahoito, kuinka voi nykyaikana , tänä päivänä tapahtua näitä ...en löydä nimeä tälle kaikelle pahalle. Ja kyseessä ovat "uskovaiset" ihmiset. Karjalassa sanotaan : "ovat panneet itteesä ihmistappoihe ulkopuolell` .Niin on käynyt ja näyttää jatkuvan.

    • pedonmerkkki

      Kyllä , ihmistavat ovat unohtuneet näiltä pedoilta ja heidän suojelijoiltaan.

    • eivoiollatottaaa

      Niin on ja mikä pahinta ja hulluinta ; eivät edes käsitä, että ovat tehneet jotain väärin. Tuo pedofiilikulttuuri on ollut ja tulee olemaan niin syvällä heidän yhteisössään, siinä se asian ydin taitaa olla.

    • F*u*c*k you

      Menkäähän pedo- ja insestifriikit nukkumaan,että jaksatte huomenna addiktoi-
      tua aiheeseenne.

    • Hyvä ehdotus

      Martteus, olet tehnyt oikean esityksen tämän foorumin poistamisesta. Kannatan. ai sitten paltaa pitäisi moderoida nykyistä tiukemmin. Asiattomuudet pois.

    • Herran saarnaaja

      'Olen sama mieltä. Suomi24 on ollut mukana tuomasa vl-lastenraiskaamisen päivänvaloon. Asia pitäisi salata, kuten olemme tähänkin saakka vaivalla tehneet. Olemme koko vl-kansa salanneet rikokset ja sojelleet rikollisia sekä vaientaneet uhrit, mutta nyt asioistamme (siionin sisäisistä) keskustellaan jopa täällä. Sielunvihollinen tekee työtään häpäisemällä uskovaisia perheenisiä.'

      Tälläinen toiminta on ollut Jumalan pilkkaa!

      Kukaan ei voi antaa toiselle synninpäästöä ennenkuin asia on selvitetty ihmisten ja oikeuden edessä.
      1 Kor 5:11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa

      Älkää pilkatko Jumalaa!

      Sanotko sinä varkaalle, joka tulee luoksesi ja tunnustaa sinulle rikoksensa, ettei hänen tarvitse varastamaansa palauttaa, vaan saa pitää sen, koska on saanut varkautensa anteeksi! Näin te olette toimineet - sekö on oikein ihmisten ja Herran edessä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe