Ei siihen olen vain minä.
Minä olen notaari.
Ai, anteeksi, en saakaan käyttää tätä perustetta.
Psykologi ei ole seksiohjaukseen
1
<50
Vastaukset
- Amnesty:Sinde-82
Olitteko te yrttäneet esiintyä trilleri-eleviittomilla, että te saisitte sinne jonkun hoitoon?
Jaa, mun persoonallisuumanipuloidaan tässä ammatissa. Olin yrittänyt esiintyä pappia tukevana, nyt mä olen maitokaupan myyjä. Valitan...
Mua tämä ei kiinnosta, Amnestya kylläkin. Ymmärrätkö millaiset vauriot lapseesi jää trilleri-eleviittomasta? Ymmärrätkö millaiset vauriot lapseesi jää ponittomuudesta.
Missään asiassa ei tueta Tehyä.
Sinne ei tule ketään joka tukisi hoitajaa tai Tehyä vertikaalin irroittamisen takia. Se ei ole luotaista tai luonnollista käyttäytymistä.
Joo, mä olen ammattipsykologi. Et saa yrittää manipuloida lääkärinlapsia, he ovat elintärkeitä kolmiulotteisuudelle ja sydän- ja verenkiertoelimistölle. Etkö ymmärrä, kuinka pahat vauriot amorinkaareton luontosi aiheuttaa lapsiisi? Ei, mitään hätää, joku muu varmasti auttaa, kuin ammatti-sosiaaliala. Niin, konkurssia ei saa esittää ammatti-sosiaalialan takia. En saa trilleri-elein yrittää manipuloida sairaanhoitaja-omaisiani tai työssä käyviä kanssaihmisiä, oli heidän perhetaustanasa mikä hyvänsä.
- Kiitti Mikael taas: Niin, heillä ei ole sellaista.
Niklas: Ja mulla on tämä kehitysvamma....
Te ette saa olla ikinä ihmisten seurassa näin.
Epähumaani, ahdistuneisuus on pyöreäpäisyyttä. Siksi omaisille pitää tarjota keskustelu-apua ja hoitoa, mutta valitettavasti se ei ihan tällä psykologi-liiton apina hommalla iästä, näöstä, koosta ja sisimmästä, vailla sisimpää onnistu. Kaikki kieltävät psykologi-liiton epähumaanina kääntäjän perusteella.
-Niinhän te notaarit ohjaatte....
- He voivat käydä omaisten päälle, tai koko perhe voi seota.
Niin, It's stupid to disscuss.
-Kristillisistä perheistä toiminnan kopioiminen.
- Tutankhanomeista asioiden ja toiminnan kopioiminen.
Kun tässä on kuule vinha perä.
Mun isän hahmoterapia oli ollut vain naapureilta.
- Voi kiitos.
- CV:henkin voi laittaa varmaan hahmoterapiankin nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504