Kuikelon oppivuodet PRÖÖT PRÖÖT

kynis uhoaa prööt2

Mikä ongelmana kun pojalle ei rasvainen roskaruoka maistu? Kaikkihan siitä pitää, siis normaalit ihmiset. Neidit tietysti haluaa pysyä hoikkina, jotta isot bulkkiroinajaskat kiinnittäisivät huomionsa heihin.

On perin hassua todeta, että vuodesta toiseen nämä kynäsankarit syövät tarkalleen tietyn kalorit pysyäkseen lautoina.

Niinhän se menee että miehet raksalla ovat lautoja ja tosimiehet pomoja, eli ne lihavat ja leppoisat roinabulkkimiehet.

15

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiree ukko salilla

      Pakkohan sitä on hoikkana ja kireänä pysyä että hurripojat jaksaa taas innostua meikästä!

      uijui!! vaaka näytti äsken 0.03! apuuva!

    • qq

      Pomoja tai homoja ihan sama.
      Lihaskunnon ja rasvaprosentin ollessa hiukan alle normaalitason on olo kepeä.
      Naisia ajatellen 12-16% rasvaa miehen kehossa on heistä sitä huomiota herättävää. Rasvaprosentin kivutessa yli 25% voisi jo huolestua monestakin syystä eikä vähäisimpänä huolenaiheena ole sydämmen rasvoittuminen ja tukokset.

      Rasvaprosentin ollessa pitkään 25-30% on parempi jos ei tee raskasta työtä vaan ajelee sillä Mersulla raksalle ja huutelee miehille kauempaa. Kävellä ei enää kannata ainakaan kovaa koska tukokset voivat lähteä liikkeelle ja kysymyksessä olisi ns. viimeinen urakka! Sänkygammarissa kannattaa laittaa aina vaimo päälle hommiin, ei ole kiva puristaa hikeä lakanoista muutaman minuutin tuoksennan tuloksena:)

      Vatsanympäryksen ollessa suurempi kuin rinnanympärys on toivo jo lähes menetetty. Ei saa adonista enää kirveelläkään, ainakaan hetkessä.

      Onneksi Suomessa liikkuu myös naisia joiden vatsanympärys on suurempi kuin rinnanympärys, parit voivat löytää helposti toisensa. Jokaiselle jotain kun vain pitää silmät auki.

      Maailmalla oleva t-paitamuoti jossa paita nostetaan helmastaan paljastaen vatsa tulee ensikesänä myös Suomeen. Muistakaa pojat kaljoitella ja syödä rasvasta makkaraa. Tuolla ruokavaliolla ja energianmäärällä takaatte helman pysymisen siellä minne se kuuluukin. Vatsa paljaana on sitten kiva kaupungilla steppailla sen hoikan mallineidin kanssa. Hän varmasti nostaa katsettaan ylpeänä esitellessään teidän vatsaa kaikille vastaantulijoille.

    • janne kuusankoskelta

      älä lässytä hinari

    • janne.

      muuta sä et saa ku kaltaiseltasi hinarilta p*rsettä onhan se jo selvää että nää sixpakkipellet on samaa klaania ja pamputtaa toisiaan takamukseen
      kovasti selität täällä mutta käy ulkona ja totea että pulleammat ukot saa kauniimpia naisia mitä peräpukkaripojat

      • Uhkuja uhkun

        tykkääkö tytöt ampua sun finnejä seksin jälkeen? "uuh ihania finnejä sulla selässä/olkapäissä/käsivarsissa/rinnassa/reisissä! saanko ampua pari?"

        silleenkö ne sulta kyselee?

        pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur

        PRRRRRRÖÖÖÖÖÖT!


    • Janne.

      Haluatsä sä turpaas?
      ihan oikeasti alkaa mennä hermo suhun.... nythän se voidaan todistaa mihin fitness pellestä on niillä kaurapuuroilla, laitas mailia niin vetelen sua korville heti kun kouvolaan pääset tulemaan ellet asu täällä?

      [email protected]

      näytä nyt vähän mistä tuulee ?

    • Janne Jokinen.

      "QQ" on tämä prööttäilijä vai?

      tommosen v*tun irstailijan ja itseään kovana pitävän narsistin pää lohkeaa kivasti kun iskee kangella naamaan

      v*ttuile nimelläs jos sulla on jotain asiaa apina
      kyllä sua kovempia jätkiä löytyy ja jotka työntää noi sun juttus p*rseeseesi.
      minä en minkään v*tun horojen takia ole bodannut vaan sen takia että kasvaisin isommaksi ja että vois lintata tollaset päänaukojat katuun heti kun tilanne vaan tulee.

      v*tun kurpat jeesustelee täällä mutta taitaa lihat olla hankittu kaurapuurolla ja sen takia auotaan päätä kun miehet bulkkaa ja roinaa.

      laita nyt vähän nettivinkkiä kytille tässä ollaan ihan p*skat housussa

    • -Janne.

      Sorry, jos osui väärään mieheen.
      EI tuosta yhdestä p*skapäästä ota selvää. Arvostan suoraselkäisyyttä ja tässä tapauksessa esiintulemista joten
      siksi v*ttuunnun kun huudellaan piilosta.

    • prööt prööt

      Sä oot sekopää ja luuseri. Odottele yhteydenottoa poliisilta. Sut on ilmiannettu laittomista uhkauksista.

      • sua komeampi

        itse olet luuseri ja puskistahuutelija, sekä kynäniska.
        olet kateellinen isommillesi koska et uskalla käyttää roinaa.
        vai oikein ilmiannoit.. hohohoo. odotellaan ja naureskellaan.


    • qq

      Jaahas, ja joku poisti viestini. Aika outo palsta kaiken kaikkiaan. Aihepiirinä Bodaus ja täällä käy jatkuvasti enemmän vain haukkujia, ei harrastajia.

      Ylläpidolle sellaisia terveisiä, alkeellista provosoivaa työskentelyä.

      • - jaska -

        sinäkin huomasit että on outo palsta.
        varsinkin kun toi yksi "prööt" viestittelijä joka luuseroi täällä koko ajan
        ja on kateellinen isoille roinaajille... voi voi miten säälittävää.

        olisi kannattanut prööttäilijän opetella bulkkaamaan ja roinaamaan niin
        ei tarvis puskista vikistä :) hehheh

        kiukuissaan pisti oikein poliisille ilmiannon.. ah hah hah

        ps. paljos menee penkistä ?


      • - jaska -
        - jaska - kirjoitti:

        sinäkin huomasit että on outo palsta.
        varsinkin kun toi yksi "prööt" viestittelijä joka luuseroi täällä koko ajan
        ja on kateellinen isoille roinaajille... voi voi miten säälittävää.

        olisi kannattanut prööttäilijän opetella bulkkaamaan ja roinaamaan niin
        ei tarvis puskista vikistä :) hehheh

        kiukuissaan pisti oikein poliisille ilmiannon.. ah hah hah

        ps. paljos menee penkistä ?

        "pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur

        PRRRRRRÖÖÖÖÖÖT! "


        katopa tuotakin viestiä? kukahan se sekopää lieneekään ja kuka enää edes kehtaisi tuollaisten lapsellisten viestien jälkeen esiintyä nimellään edes yhden kerran :) jätkä kommentoi jokaiseen viestiini samalla tyylillä ja kateus paistaa läpi kun se tietää että olen sitä isompi ja komeamp niin heti vedetään finnit haitaksi :)

        aika säälittävää.. sitten laittoi vielä ilmiannon poliisille hahhaa

        tosi miehekästä.

        ja huutelee vieläpä puskista... no tottakai mitäpä se reppana muuta tekiskään tämmösissö jutuissa.... hahhahaa.. en ole kuunaan h uvittunut näin pitkään aikaan.
        olisit nyt edes jatkanut sitä prööttäilyä mutta taisin murtaa henkisesti sen kun alkoi mennä oikein poliisille jutut hahhahhaa

        varmasti joku tavis ripakinttu joka ei ole koskaan onnistunut kohauttamaan salielämässä ja pelkää tietty piikittämistä, eikä saa suhteita mistään. voi voi pojuparkaa...


      • pur pur pur
        - jaska - kirjoitti:

        "pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur

        PRRRRRRÖÖÖÖÖÖT! "


        katopa tuotakin viestiä? kukahan se sekopää lieneekään ja kuka enää edes kehtaisi tuollaisten lapsellisten viestien jälkeen esiintyä nimellään edes yhden kerran :) jätkä kommentoi jokaiseen viestiini samalla tyylillä ja kateus paistaa läpi kun se tietää että olen sitä isompi ja komeamp niin heti vedetään finnit haitaksi :)

        aika säälittävää.. sitten laittoi vielä ilmiannon poliisille hahhaa

        tosi miehekästä.

        ja huutelee vieläpä puskista... no tottakai mitäpä se reppana muuta tekiskään tämmösissö jutuissa.... hahhahaa.. en ole kuunaan h uvittunut näin pitkään aikaan.
        olisit nyt edes jatkanut sitä prööttäilyä mutta taisin murtaa henkisesti sen kun alkoi mennä oikein poliisille jutut hahhahhaa

        varmasti joku tavis ripakinttu joka ei ole koskaan onnistunut kohauttamaan salielämässä ja pelkää tietty piikittämistä, eikä saa suhteita mistään. voi voi pojuparkaa...

        niinpä.

        samoin voitaisi kysyä, millainen sekopää käy täällä vuosi toisensa jälkeen, ainoana antinaan vain kehoittaa ihmisiä lihottamaan itsensä kromosomihäiriöistä pingiiniä muistuttavaksi olioksi jolle on laitettu makkaraimplantit niskaan. lisäksi tietenkin ne uhomamisesi joissa uhkaat ihmisiä väkivallalla.

        jokainen voi päässään miettiä, onko tuo normaalia yli 30 vuotiaan ihmisen käytöstä.

        tosi miehekästä.

        eipä minuakaan ole huvittanut aikoihin seurata kenekään edesottamuksia samalla tavalla kuin sinun. enkä varmsti ole ainoa. toki hieman provosoin, että saan sinusta irti parasta itseäsi.

        voin kuvitella kuinka hikoilet ja puhiset näppäimistösi takana kun kirjoittelet pitkin yötä näitä viestejä ja täriset. sen jälkeen menet nukkumaan ensin silitellessäsi gaspin takkia eteisen naulakossa ja heität pari most muscular posea kokovartalopeilin edessä jonka aikana selästäsi räjähtää pari finniä. uuh. on varmasti monen naisen mielestä todella kiihottava näky. voimme vain kuvitella, missä maailmassa elät, kun väität saavasi naisia. onkohan niihin sinun feikkikamoihisi sekoitettu vielä jotain pippuria tujumpia yrttejä, kun ne saa aikaa tuollaisia hallusinaatioita.

        mitäs tässä sit muuta kuin että

        PRÖÖT!


    • Olen tiukka hinari

      niinpä.

      samoin voitaisi kysyä, millainen sekopää käy täällä vuosi toisensa jälkeen, ainoana antinaan vain kehoittaa ihmisiä menemään öljyttynä lavalle itsensä kromosomihäiriöistä matelijaa muistuttavaksi olioksi jolle on laitettu tyypillinen h*omon asuste päälle. lisäksi tietenkin ne uhomamamamisesi ( kyniksellä on kirjoitushäriö ) joissa uhkaat ihmisiä väkivalalla ja se on tosi kamalaa ja menetän yöunenikin asian vuoksi :(

      jokainen voi päässään miettiä, onko tuo normaalia yli 30 vuotiaan minua suuremman ja vahvemman käytöstä?

      tosi miehekästä? :( yhyyy

      eipä minuakaan ole huvittanut aikoihin seurata kenekään edesottamuksia samalla tavalla kuin sinun. enkä varmsti( kirjoitusvirhe, kirjoitusvirhe! ) ole ainoa. toki hieman provosoin, että saan sinusta irti parasta itseäsi.( isot alkukirjaimet, isot alkukirjaimet! )

      voin kuvitella kuinka hikoilet ja puhiset näppäimistösi takana kun kirjoittelet pitkin yötä näitä viestejä ja täriset. sen jälkeen menet nukkumaan ensin silitellessäsi öljyttyjä hinarin asusteita eteisen naulakossa ja heität pari most muscular posea kokovartalopeilin edessä jonka aikana selästäsi räjähtää pari finniä. uuh. on varmasti monen miehen mielestä todella kiihottava näky. ( no ihan varmasti on, sillä kukaan hetero ei halua olla tuollainen matelija ) voimme vain kuvitella, missä maailmassa elät, kun väität saavasi miehiä. onkohan niihin sinun proteiineihisi sekoitettu vielä jotain pippuria tujumpia yrttejä, kun ne saa aikaa tuollaisia hallusinaatioita että pitäisi olla heteromies ja kasvaa isoksi ja saada naisia eikä pelleillä lavalla öljyttynä hoikkana pellenä miehiä houkutellakseen?

      mitäs tässä sit muuta kuin että

      PRÖÖT! Sitähän se natuproteiini teettää :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe