R-L Luukanen-Kilde NRJ:llä 19.1.2012

Uutta linkkiä

"Aamupojat saivat tänä aamuna studioon äärimmäisen mielenkiintoisen vieraan. Kyseessä on kontaktihenkilö Rauni-Leena Luukanen-Kilde, joka kävi valaisemassa aamutiimiä muun muassa ihmisistä löytyvistä mikrosiruista, rokotusten oikeasta tarkoitusperästä sekä planeettojen välisestä vaihto-oppilasohjelmasta."

"22. heinäkuuta Norjaa ja koko maailmaa ravisuttaneet Utöyan saaren tapahtumat ovat Luukanen-Kilden mielestä oiva esimerkki ihmisen siruttamisesta. Traagisen veriteon suorittanut Breivik ei suinkaan ole kirjailijan mielestä yksinäinen mielisairas mies, vaan hän on koe, joka pistettiin tekemään tämä hirmuteko. Luukanen-Kilden mukaan veritekoon liittyy liian paljon kysymyksiä joihin ei ole vielä saatu vastauksia."

http://www.nrj.fi/uutiset/viihde/2012/01/19/aamupoikien-lahetyksessa-puitiin-totuuksia-ihmisten-olemassaolosta

12

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutta linkkiä

      Haastattelu onkin näköjään jaettu osiin, jotka löytää NRJ:n sivuston oikealla puolella olevasta Uusimmat-listasta.

    • ufotutkija.

      Oliko RLLK:lla humisystävii mukana studiossa?

      • He elävät hämyssä.

        Hyvä homma siinäkin mielessä että tietää sen,mitä linkkejä ei kannata ruveta availemaan.Näin jo siitäkin syystä,että noita ufouskis/salaliittohörhöjä on jo muutenkin ihan tarpeeksi.


    • asdfg123+12

      lol "hän tsättäilee ufojen kanssa ahkerasti" ^^

    • Hoh hoh hohhho hoo

      >>...koe, joka pistettiin tekemään tämä hirmuteko.

    • oho hoho

      "kun eräs ihminen oli 5vrk. pois täältä maaplaneetalta sen parta oli
      kasvanut. Ja sehän ei ole mahdollista että parta kasvaa noin äkkiä"
      (Johon haastattelija oho virn, virn).

      Miettisi hieman mitä päästelee suustaan. Tuo ei ainakaan tuo uskottavuutta näihin juttuihin.

      • rgujknkhty

        Ilmeisesti oli kyse pitemmästä parrasta kuin 5 päivän sängestä.


      • Rautta kantain pers.
        rgujknkhty kirjoitti:

        Ilmeisesti oli kyse pitemmästä parrasta kuin 5 päivän sängestä.

        Kyse oli varmaan samalaisesta parrasta kuin joulupukilla on.Eli siis muutaman sadan vuoden parrasta.Mutta Korvatunturillahan aikakin käsitetään toisin.

        Mutta ei kai vaan kyseinen henkilö käy eräälaista vaalikampanjaa?

        Jossa hän yrittää kautta rantain ja haavi auki lobata omaan suosikkiaan uudeksi pressaksi muiden samaa mieltä olevin kanssa syystä,että tarvitaan jotain muutosvoimaa.


    • vanha viidakon sanan

      lasku "Kun kuuntelee Kildeä niin saapi paljon pildeä"

      • :D

        Hah. Repesin!


      • ADDDDA.
        :D kirjoitti:

        Hah. Repesin!

        Niin repesin minäkin! Tuo vanha viidakon sanonta päteen todella edelleenkin.Tuota sanontaa voisi ehkä hieman viritellä vaikkapa muotoon:"Kun kuuntelee Kildeä ja ottaa pilveä,niin tapaa humiksia ihan pilvenä".Mutta tällainen humisten tapaaminen,ja varsinkin niistä tapaamisista kertominen,on todellisten ufotutkijoiden mukaan erittäin vaarallista.Siinä voipi kuulemma käydä huonosti koska työ-tai virkakin voi mennä sen sileän tien jos aukoo liikaa suutaan niiden asioiden suhteen.Tällaista he ainakin kuvitteleva koska he ovat omasta,mutta ei muiden,mielestään selvillä ihan kaikista huuhaa-ja hörhöteorioista.Ja tietysti myös salaliitoista,sodankäynnistä etc....


      • Pasilaa
        ADDDDA. kirjoitti:

        Niin repesin minäkin! Tuo vanha viidakon sanonta päteen todella edelleenkin.Tuota sanontaa voisi ehkä hieman viritellä vaikkapa muotoon:"Kun kuuntelee Kildeä ja ottaa pilveä,niin tapaa humiksia ihan pilvenä".Mutta tällainen humisten tapaaminen,ja varsinkin niistä tapaamisista kertominen,on todellisten ufotutkijoiden mukaan erittäin vaarallista.Siinä voipi kuulemma käydä huonosti koska työ-tai virkakin voi mennä sen sileän tien jos aukoo liikaa suutaan niiden asioiden suhteen.Tällaista he ainakin kuvitteleva koska he ovat omasta,mutta ei muiden,mielestään selvillä ihan kaikista huuhaa-ja hörhöteorioista.Ja tietysti myös salaliitoista,sodankäynnistä etc....

        Lääkkeet! Lääkkeet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe