Toimiiko televisiossa netti normaalisti?

Eli kun ostat televsion missä on sisäänrakennettu wifi- yhteys, niin pääsetkö nettii samalla tavalla kuin tietokoneellakin? ja voitko surffailla netissä samalla tavoin?

8

418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin samanlaista

      Tuskin sen television netin käyttö on samanlaista kuin tietokoneella, eihän se netin käyttö kännykälläkään ole samanlaista kuin tietokoneella. Jo pelkästään käyttöliittymä aiheuttaa omat rajansa.

      • Kalakkuna

        Tuohon kännykkä vertaukseen vähän:
        Kännykästä riippuu tuokin, esim. N900 käyttö on tismalleen samanlaita kuin tietokoneella, ei mitään eroja napeissa ja komennoissa, selaimessa tai muussakaan, eli kännykästä on kiinni tuokin.


      • ei ole sama
        Kalakkuna kirjoitti:

        Tuohon kännykkä vertaukseen vähän:
        Kännykästä riippuu tuokin, esim. N900 käyttö on tismalleen samanlaita kuin tietokoneella, ei mitään eroja napeissa ja komennoissa, selaimessa tai muussakaan, eli kännykästä on kiinni tuokin.

        No et varmaankaan kirjoita kännykän kosketusnäytöllä, olkoonkin qwerty-virtuaalinäppis siinä, samalla tavalla kuin tietokoneen kunnollisella näppiksellä vai mitä? Eli ei sen kännykän käyttö koskaan tule olemaan samanlaista kuin tietokoneen käyttö.


      • Kalakkuna
        ei ole sama kirjoitti:

        No et varmaankaan kirjoita kännykän kosketusnäytöllä, olkoonkin qwerty-virtuaalinäppis siinä, samalla tavalla kuin tietokoneen kunnollisella näppiksellä vai mitä? Eli ei sen kännykän käyttö koskaan tule olemaan samanlaista kuin tietokoneen käyttö.

        Nokia N900 on aivan aito fyysinen näppis, kontrollitkin on tietokoneesta tutut, ctrl c, ctrl v ym. pikakomentoja.
        Se on totta että kosketusnäytöllä ei ole sama asia kirjoittaa mutta siitähän en punutkaan.


      • Kalakkuna
        Kalakkuna kirjoitti:

        Nokia N900 on aivan aito fyysinen näppis, kontrollitkin on tietokoneesta tutut, ctrl c, ctrl v ym. pikakomentoja.
        Se on totta että kosketusnäytöllä ei ole sama asia kirjoittaa mutta siitähän en punutkaan.

        Vielä vähän:
        Jos laitat hiiren ja monitorin kytkennän N900 kiinni niin N900 toimii keskusyksikkönä esim. nettisurffailuun oikein hyvin.


    • lampunvaihtaja

      Ostin Philipsin jolla kans nettiin pitäs päästäm en ole vielä kokeillu. Olen lukenu jostain, että telekku ei tue Flassia ja sitä taitaa olla vielä monella sivulla, mutta eihän Applekaan tetääkseni tue sitä i-vehkeissään.

    • Elikkä televisiosta voi siis surffailla kaikilla sivuilla samaisella tyylillä kuin kännykällä? ajattelin vain kun tarvitsisin television ja tietokoneen, mutta jos on tarjolla molemmat televisiossa niin olisiko tämä järkevämpi vaihtoehto?

      • hanki oikea PC + TV

        No telkkarilla voi kyllä surffailla mutta kuten lampunvaihtaja totesi, ei kaikilla sivuilla. Mm. Flashia vaativat sivut on out, poissa laskuista.

        Ja lisäksi tulee muistaa ettei tv ole se mikään yleiskone jolla voi tehdä kaikkea. Itse hankkisin sekä television että oikean tietokoneen. Vain oikealla tietokoneella voi tehdä kaikkea mitä tietokoneella on tarkoituskin tehdä. Itse en pärjäisi ilman oikeaa tietokonetta, koska käytän konetta muuhunkin kuin Suolisto24 sivulla surffailuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe