Onnistuuko? Minun tarvisi laittaa käteistä rahaa muutama sata euroa kaverini tilille. Minulla ei itselläni ole tiliä Suomessa, joten vain käteisenä laitto onnistuisi.
S-Pankkiin käteisen laittaminen toisen tilille
3
1260
Vastaukset
- oiuhio
Ei onnistu jos sinulla ei ole käyttöoikeutta kaverisi tiliin. Pyydä kaveriltasi S-Pankin tilin tilinumero, kyllä sinne voi siirtää rahaa ulkomaisistakin pankeista.
- Miksi ei??
Miten niin ei onnistu?? Tuohan olisi aivan sama kuin tavallinen laskun maksu käteisellä. Noita tehdään tuhansia joka päivä eikä kenelläkään heistä, jotka maksavat laskunsa käteisellä, ole käyttöoikeutta saajan tiliin. Tuskin S-pankki eroaa tässä suhteessa mitenkään kaikista muista pankeista.
Aloittaja yksinkertaisesti menee S-pankin palvelupisteelle ja sanoo "Päivää, haluaisin maksaa laskun, saaja on tämä ja tämä tili". Jos nyt oikein vaikeasti haluaa tehdä niin voi vaikka sitä ennen täyttää paperisen tilisiirtolomakkeen, mutta voi ne tiedot antaa siinä tiskilläkin.
Palvelumaksua tuossa tietysti menee useampi euro. - ...
Miksi ei?? kirjoitti:
Miten niin ei onnistu?? Tuohan olisi aivan sama kuin tavallinen laskun maksu käteisellä. Noita tehdään tuhansia joka päivä eikä kenelläkään heistä, jotka maksavat laskunsa käteisellä, ole käyttöoikeutta saajan tiliin. Tuskin S-pankki eroaa tässä suhteessa mitenkään kaikista muista pankeista.
Aloittaja yksinkertaisesti menee S-pankin palvelupisteelle ja sanoo "Päivää, haluaisin maksaa laskun, saaja on tämä ja tämä tili". Jos nyt oikein vaikeasti haluaa tehdä niin voi vaikka sitä ennen täyttää paperisen tilisiirtolomakkeen, mutta voi ne tiedot antaa siinä tiskilläkin.
Palvelumaksua tuossa tietysti menee useampi euro.Niin - ja voihan tuon maksun tehdä minkä tahansa kivijalkapankin tiskillä. Ei siis tarvitse tapahtua S-Pankin konttorissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568