Onko feministit mielestänne oikein, että onnettomuustilanteissa naisten oikeudet asetetaan miesten oikeuksien edelle? esim. Titanicin upotessa 1912 pelastusveneisiin otettiin vain naisia, tyttöjä ja alle 12-vuotiaita poikia.
Feministeille kysymys
8
58
Vastaukset
- Ghkvgfhjkk
Niinhän on nykyisinkin. Tosiaan, toivoisin feministeiltä näkemystä tähän. Taitaa vaan olla niin etteivät uskalla antaa näkemystä koska huomaavat ettei näkemys kestäkään päivänvaloa
- Titanica
Eikös täällä kaakateta lähes joka ketjussa että NAISET ovat IHAN ERI ASIA kuin feministit.
Eli missä nyt mättää? Eivätkö (herras-)miehet sittenkään enää pidä naisten puolta? - oma puatti--
Titanica kirjoitti:
Eikös täällä kaakateta lähes joka ketjussa että NAISET ovat IHAN ERI ASIA kuin feministit.
Eli missä nyt mättää? Eivätkö (herras-)miehet sittenkään enää pidä naisten puolta?Todellisessa elämässä Titanic-romantiikka on aika kaukana. Jos muyistellaan vaikka Estonia turmaa niin pelastuneet olivat melkeinpä poikkeuksetta hyväkuntoisia aikuisia, mikäli oikein muistan.
Kyllä noissa tilanteissa jäävät lapset ja naiset jalkoihin, ikäihmisistä puhumattakaan. Se, joka pelastuu on nuorehko terve mies jolla on terävin kyynäpäätaktiikka ja joka kävelee kaikkien muiden yli. Poikkeuksia tietysti on mutta asioihin liittyy paljon turhaa romantisoimista ja silmien sulkemista todellisuudelta.
Useimmat ihmiset käyttäytyvät kuin italopaatin kapu eli oma itse on tärkein, paitsi ne joilla on omia lapsia mukana, he yrittävät viimeiseen asti pelastaa nämä. - Toinen tilanne
oma puatti-- kirjoitti:
Todellisessa elämässä Titanic-romantiikka on aika kaukana. Jos muyistellaan vaikka Estonia turmaa niin pelastuneet olivat melkeinpä poikkeuksetta hyväkuntoisia aikuisia, mikäli oikein muistan.
Kyllä noissa tilanteissa jäävät lapset ja naiset jalkoihin, ikäihmisistä puhumattakaan. Se, joka pelastuu on nuorehko terve mies jolla on terävin kyynäpäätaktiikka ja joka kävelee kaikkien muiden yli. Poikkeuksia tietysti on mutta asioihin liittyy paljon turhaa romantisoimista ja silmien sulkemista todellisuudelta.
Useimmat ihmiset käyttäytyvät kuin italopaatin kapu eli oma itse on tärkein, paitsi ne joilla on omia lapsia mukana, he yrittävät viimeiseen asti pelastaa nämä.Estonia upposi nopeasti ja pelastuslauttoja käytännössä roiskittiin mereen ja niihin uivat ne jotka kykenivät. Siinä on vähän vaikea alkaa antamaan kellekään etuoikeuksia. Taisi suurin osa niihin lauttohinkin päässeistä jäätyä hengiltä.
Kyllä käytäntö on edelleen: naiset ja lapset ensin, mutta täytyy kai sinne pelastuslauttaan laittaa joku joka hallitsee värkit ja tilanteen eli mies/miehiä. - 2+4
oma puatti-- kirjoitti:
Todellisessa elämässä Titanic-romantiikka on aika kaukana. Jos muyistellaan vaikka Estonia turmaa niin pelastuneet olivat melkeinpä poikkeuksetta hyväkuntoisia aikuisia, mikäli oikein muistan.
Kyllä noissa tilanteissa jäävät lapset ja naiset jalkoihin, ikäihmisistä puhumattakaan. Se, joka pelastuu on nuorehko terve mies jolla on terävin kyynäpäätaktiikka ja joka kävelee kaikkien muiden yli. Poikkeuksia tietysti on mutta asioihin liittyy paljon turhaa romantisoimista ja silmien sulkemista todellisuudelta.
Useimmat ihmiset käyttäytyvät kuin italopaatin kapu eli oma itse on tärkein, paitsi ne joilla on omia lapsia mukana, he yrittävät viimeiseen asti pelastaa nämä.Jep.
Saman käytännön mukaisesti pakolaisleireiltä tai avustusjakeluissa ovat aina ensin jonoon punkeamassa nuoret, röyjkeät, aggressiiviset ja riittävän hyväkuntoiset miehet. - dishu.
2+4 kirjoitti:
Jep.
Saman käytännön mukaisesti pakolaisleireiltä tai avustusjakeluissa ovat aina ensin jonoon punkeamassa nuoret, röyjkeät, aggressiiviset ja riittävän hyväkuntoiset miehet.Niinhän se on, avustuksista vie ensin paikallinen byrokraatti veron, sotilaat ottavat seuraavaksi omilleen minkä saavat. Lopuista, jos jotain on , taistelevat hyväkuntoisimmat. Lapset ainakin jäävät yleensä ilman. Maailma on edelleen hyvin fyysinen ja raadollinen siellä missä kaikesta on pulaa ja henki halpa.
- a-fem
Jep feministejä ei pidä pelastaa, koska hehän ovat yhtä vahvoja kuin miehet.
- 29
Vastakysymys antifeministeille : miten itse hoitaisit tällaiset poikkeustilanteet, joissa ilman sopimuksia, käytäntöjä, ohjausta tai lakeja fyysisesti vahvimmat syrjäyttävät heikommat?
Jos olet sitä mieltä, että vahvin voittakoon, oletko valmis soveltamaan samaa käytäntöä muillakin elämän alueilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483