Onko mitään hyötyä käyttää mass2 ja hera80 samana päivänä reenin jälkeen vai riittääkö pelkästään toinen? yritän saada painoa lisää niin pitäisikö hera jättää pois?
Onko järkeä
3
55
Vastaukset
- Mun lautapeli
Kuulostat nuorelta jannulta. Turha laittaa rahaa noihin mössöihin nuorella iällä, menee vaan elimistön läpi eikä mitään tapahdu. Itekin olin laiha luikku kun vasta 30 vuoden jälkeen alkoi massaa tulla. Jos on nuori ja nopea aineenvaihdunta niin ei siinä auta mitkään massanlisääjät, roina on ainut tie isoksi silloin ja sit onkin 30 haudassa.
- sdadasdadd
Olen 18 noin vuoden käynyt salilla. Eikö heraa kumminkin kannattaisi käyttää palautumiseen?
- Mun lautapeli
sdadasdadd kirjoitti:
Olen 18 noin vuoden käynyt salilla. Eikö heraa kumminkin kannattaisi käyttää palautumiseen?
Palautusjuomaa voi toki ottaa. Melkeen suosittelisin jotain valmista juomaa. Itse käytän gainer pro:ta palautusjuomana. Ostan sitä 12kg kerralla niin tulee ilman postimaksuja ja muutenki halvemmaksi. Jos haluaa lisää massaa niin tuotahan voi sitten vedellä lisäannoksia. Kannattaa kyllä katella mihin rahansa pistää. Kaupan on varmaan satoja tuotteita ja ties mitä ihmepillereitä ja jauhoja joilla ei oo mitään käytönnön merkitystä, ehkä huippuurheilussa jossa kaikki mitä suuhun pannaan lasketaan puntarilla. Tehonlisääjiä kesken treenin, voi jessus mitä paskaa. Kyllä se on se normaali ravinto millä mennään, siinä tulee kaikkea sopivassa suhteessa ja sitten tuota palautusjuomaa kandee ottaa. Itsekin vetelin ties mitä nuorena kollina eikä massaa tullut, ei se keho vaan vedä jos se menee nopeesti läpi, sama mitä sinne tunkee. Ok, tottakai jos aivan hirveitä määriä syö niin tuleehan sitä painoa, mutta läskiksi menee suurin osa. Sitku aineenvaihdunta hidastuu niin ruokakin tulee käytettyä paremmin hyödyksi ja massaa tulee. Turhaan tosiaan muutenkaan on nuorena massoja kerätä kun vanhempana sitä tulee takuulla, ja naiset ne vaan tykkää enemmän hoikista ja lihaksikkaista kuin pullamössö pullistelijoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514