Monesko autonne oli ensimmäinen uusi?

poll galluppi

Elikkä monesko autonne oli ensimmäinen uusi autonne ja kauanko siihen meni?
Itse ajelin kolmella käytetyllä autolla melkein 19v ennenkuin sain hankituksi uuden pikkuauton. Olisin varmastalli päässyt nopeamminkin jos olisi ollut enemmän töitä 90-luvulla.

11

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmas

Ensimmäinen oli ostaessani 8 vuotta vanha.
      Toinen 4 vuotta vanha.
      Kolmas oli uusi.

Taisi olla 6 vuotta ensimmäisen hankkimisesta kun tuon kolmannen hankin.

• Kolmasssss

Ostin aika nopeasti. Kolmas auto oli jo uusi. Tokan kanssa oli niin paljon rempaa ja kaliita osia meni rikki. Kyllästyin siihen ja ostin uuden velaksi. Nyt sillä jo ajeltu 6v ilman vioja. Auto maksettu ja halvat kilsat menossa. Autokuumetta kyl pukkaa tällä hetkellä. Saa nähdä, että malttaako viel ajaa tällä pitkän. Uutta en kyl viel tuu ostaa ikinä. Pirun kalliita oli ekat kilometrit. Tietty oli mukava päästä valitsee auton väri ja lisävarusteet. Ja luottaa ajaa autolla näin pitkään kun tietää täysin historian.

• jokumuu.

15 vuotta, parikymmentä eri autoa ja käytetyillä mennään edelleen.

Olisihan noihin poltetulla rahalla varmasti saanut parikin uutta autoa mutta se nyt ei toistaiseksi ole ollut itseä kiinnostava vaihtoehto.

• datsun 1000

Hienosti on mennyt 36 vuotta ilman uutta autoa. Käytetyissä pienet osamaksut ja ylimääräinen hinta on jo haihtunut pois. Tuorein oli vain 30 tkm ajettu.
      Jos vanhoja vähän rempataan, niin vuotuiset kulut on paljon pienemmät kuin uuden osamaksut kalliit huollot. Eikä aikuisen miehen tarvitse pönkittää egoa.
      Riittää kun kulkine millä pääsee tarvittaessa liikkeelle.

• S80

29 Vuotta, jotain 50-60 autoa, ei yhtään uutta. Eikä tule. Käytetyllä ajaminen on todella paljon halvemppa, varsinkin jos ostaessa katsoo mitä on ostamassa. Neljästä autosta olen saanut myydessä vähemmän kuin ostettaessa, muilla olen tehnyt voittoakin. Nämä neljä ovat olleet myös kalleimmat ja uusimmat autot.

• kukamitämiksi

Miksikähän tämä ketään kiinnostaa?

Kolme käytettyä -84, kaksi -87. Uudet -89, -92, 2002 ja 2011.

Kuten näkyy autot eivät ole bisnes vaan liikkumisväline. Ajan niin kauan kuin se kohtuudella palvelee ja vaihdan sitten. Kuten näkyy, -87 toteutui käytetyn ostajan painajainen...

• autot on kivoja

ensinmäinen oma auto oli bmw325i vuonna 2009 (täysin velaton ),seuraava Mercedes E-sarja 280 -07 vuonna 2010, sitten 530i vuonna 2011 ja nyt nykyinen on ilmestynyt talliin viime marraskuussa,320dA-09.
      Uuden auton olisin saanut heti jo ensimäisen kohdalla mutta kalliimmasta merkistä pitävänä en oikein lämmennyt järkyttävälle arvon putoamisille ensimäisten vuosien aikana.Vaikka.kyllähän se bmw:n uusi 3 sarjalainen F30 polttelisi.

• K-Kauppiaan poika

Ensimmäinen.

Iskä osti mulle Golf GTI:n ja osti samalla itelleen uuden A6:n

• nytten -09

Eihän sitä kysytty, pöllö, itselläsi ei ole kai latinlatia. No se kolffi oli jostain -70 luvulta.
        Itse ei ole uutta autoa ostanut, sellaisia vajaan vuoden ikäisiä ollut useita mistä on hinta tippunut reilusti, kilometrit olleet 700- 15000km välillä.

• Öööö...
        nytten -09 kirjoitti:

Eihän sitä kysytty, pöllö, itselläsi ei ole kai latinlatia. No se kolffi oli jostain -70 luvulta.
        Itse ei ole uutta autoa ostanut, sellaisia vajaan vuoden ikäisiä ollut useita mistä on hinta tippunut reilusti, kilometrit olleet 700- 15000km välillä.

Sitähän juuri kysyttiin. "Monesko autosi oli ensimmäinen uusi?"

Luetun ymmärtäminen...

• Auto Masentaja 2

Ensimmäinen oli käytetty, ajoin sillä vajaat 2 kk ja möin pois. Sitten kouluun ja ulkomaille töihin. Sitten ostin uuden. Käteisellä, tottakai. Seuraavakin oli uusi, käteisellä, tottakai, Sitten vähän käytettyjä. Käteisellä, tottakai.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe