Suomen vihollisia on täällä koto-Suomessa huolestuttava määrä. Joku heistä hokee: "Suomalaisilla on vielä niin paljon annettavaa Euroopalle!" narisuttaen ääntään kurkussaan.
Suomalaisia hän ja he eivät sääli, vaikka suomalaisia nuoria miehiä surmattiin 100 000 tuonne itärajan rintamille "suuren idän jättiläisen" hyökätessä ylivoimallaan Suomen kimppuun niinkin hiljattain... kuin 1939- 1945 ...ja Suomi joutui yksinään pitämään rajaa siellä. Haavoittuneita tuli ainakin 100 000 myöskin, ruumiillisesti ja henkisesti. Ja heidän omaisensa saivat myöskin kovan kohtalon.
Suomalaisten karmea historia on koko viime tuhatluvun ajan ollut täynnä sortoa ja alistamista naapureitten taholta,... ja jotkut haluavat vain jatkaa sitä.
Sellainen ihminen voisi ottaa tavaransa mukaansa ja lähteä 'antamaan' sitä sinne Eurooppaan pysyvästi.
Me muut jäämme taistelemaan tänne kovia luonnonolojamme vastaan, lapioimaan ja kolaamaan lunta ja koettamaan pitää pakkanen ulkona, samoin home ym. meidän asuinolosuhteisiimme vaivaa ja hankaluutta tuova elementti.
Kaikesta huolimatta täällä on paljon kunnon ihmisiä, jotka rakastavat maataan ja kansaansa.
"Tää kansa kieltään rakastaa,
ja lakejaan ja laulujaan
ja isäin muistojaan!"
Eino Leino.
On monta maata, jotka pitävät kiinni omista eduistaan kuten Ruotsi tai Norja. Miksi Suomen viholliset eivät nimittele niitä Albaniaksi?
Miksi en ole kertaakaan kuullut Englantia omine valuuttoineen nimitettävän eristäytyneeksi maaksi?
Nuo maat ovat kautta historiansa pitäneet oman etunsa tärkeimpänä.
Suomella ja suomalaisilla on omat oikeutensa Euroopassa ja maailmassa!
Rohkaistaan muuttamaan maasta ne, jotka vihaavat tätä maata! Varsinkaan meidän asioistamme päättämään ei sellaista ihmistä tarvita!
Ikävää, että on myös ihmisiä, jotka eivät tunne suomalaisten historiaa. Heissä juuri noita vihollisia on. Miksi ihmeessä he eivät muuta pois Suomesta? !!
Rohkaistaan muuttamaan pois maasta Suomea vihaavat ihmiset!
7
83
Vastaukset
- Taktikoijan ylläri
Pekka Haaviston valinta voi taktikoinnin ansiosta
tapahtua helpostikin ekalla rundilla.
Mutta:
Nyt jokainen meistä voi itse päättää, kuinka hyviä seuraavat kuusi vuotta ovat.
Valitse viisaasti. Äänestä numeroa neljä. 4 .
Se on viisain valinta sinun ja meidän kannaltamme. - Numero 4, Paavo Väy-
rynen on suomalaisten puolustaja! Äänestä 4.
- Väyrynen nousee
ja menee voittoon jo ekalla rundilla!
- Niin uskon
minäkin! Hyvä Paavo! Lisää : www,vayrynen.fi
- Korjaan:
Se on niin pienestä kiinni, eli pilkusta!
www.vayrynen.fi - NYT mrni jollain
Korjaan: kirjoitti:
Se on niin pienestä kiinni, eli pilkusta!
www.vayrynen.fikummallisella tavalla vikaan. Otan selvää.
- Kokeillaanpas sit
tätä:
www.keskusta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222