Tunnistaisitteko Tapsan jos tulisi esim. kadulla vastaan ihan arkivaatteissa kuten tässä kuvassa :
http://www.tietotori.fi/suur-espoonlahti/Suur-Espoonlahti Uutiset/FAV3-00103991/FOV3-0010399A/0010B06E-000F52ED.4/922003_202339_4.gif?src=.PNG
Tunnistaisitteko?
10
298
Vastaukset
- Paarmat tuloo!
Kyllähän Tapsuliinin nyt tunnistaa - jo pelkästään ominaishajun perusteella ja jos on kauhea nuha niin viimeistään siinä vaiheessa kun hän avaa suunsa: se rako hampaitten välissä ja sieltä ulos lentävät raatokärpäset, oikeat paarmat, jotka hyökkäävät vastaantulijan kimppuun...huhhuh: ei voi tyypistä erehtyä!
- Sepitini
No voi jestas ! Ei Tapsalla mitään ominaishajua ole ! Eikä hänen suustaan mitään raatokärpäsiä ja paarmoja lentele. Tämä on taas tätä turhanpäiväistä mustamalaamista mitä jotkut täälä harrastaa tämäntästä.
- minäitte
Tottakai ryhdikkään ja komean Tapanin tunnistaa jo kaukaa.
- Gilla*
Niin on ! Tapsassa on sellaista tyylikkyyttä ja karismaa kuin entisaikaan suomalaisilla filmitähdillä ( Tauno Palo yms...).
- 2nen on Tapsan 1nen
Tapsukan tunnistaa AINA:
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/yllatys-uudenmaan-aanten-joukossa---suudelmin-suljettu/art-1288444205450.html
Vaalivirkailija kertoi, että huulipunan alla oleva numero oli kakkonen (2) ja äänestyskopista tuli ulos erästä Kansantaiteilijaa muistuttava mieshenkilö jolla oli ollut huulipunaa huulillaan !!!!!!! Mites se oli muutaman vuoden takaiset linnanjuhlat? Kukas se siellä liikkuikaan TV:ssä Koiviston Assia haastateltaessa Haaviston Pekan ja Antonion seurassa? Taisipa olla eräs Kansantaiteilija avovaimoineen....- HIH;D
HEHHEE! ;D Aika paha ! Nehän ( siis Tapsa avovaimoineen ja Pekka miesystävineen) oli silloin siinä presidentinlinnan kättelyjonossakin peräjälkeen. Liekö tulleet linnanjuhliin samaa matkaa kaikki neljä ?
- Gilla*
HAH! Tapsa tuskinpa miitään huulipunaa käyttää. Eikä tarvitse heti vetää jotain johtopäätöksiä vaikka Tapsa ja Nina siellä linnanjuhlissa olisikin liikkunut sen Pekka Haaviston ja Antonion seurassa. Pekka vaikuttaa oikein miellyttävältä herrasmieheltä. Eikä se tee Tapsasta mitään homppelia jos vaikka Pekka Tapsan tuttavapiiriin kuuluukin tai Ninan tuttavapiiriin. Täällä jotkut suvaitsemattomat ja umpimieliset homofoobikot heti kehittelevät omia teorioitaan jos vaan vaikka juttelee jonkun homon kanssa tai seisoo kolmea metriä lähempänä.
Ite olet tainnut käydä rääpystämässä siellä äänestyskopissa lappuusi kaikenmaailman kirkkoveneitä. Minkään muun ajatteluun ei teikäläisen älynystyrät yllä.
- NÄIN ON
Tuollaisia vanhoja, ihan tavallisen näköisiä miehiä tulee kaduilla vastaan niin paljon, että ei tuo kuvan henkilö millään lailla kiinnittäisi huomiota.
- gilla!
Silmistä tunnistasin! Ihan niinku
ei ois silmiä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592