Moi, olen kolmekymppinen sinkkumies Tampereen läheltä ja muutin tänne työn perässä toiselta puolen Suomea. Kertokaas, mikä on paras baari/yökerho/pub tämmöselle mun ikäselle sinkkumiehelle?
Mulla ei oo täällä ketään kaveria tai tuttujakaan vielä, keltä kysellä tai lähteä mihinkään...
Niin että missä ne fiksut ja kauniit mansen naiset käy viihteellä?
Mikä on paras paikka, entä mihin ei ainakaan kannata mennä?
Treen yöelämä
14
1591
Vastaukset
- eaeeaess
Vedä käteen. Ettei tuo tauti leviä.
- mä e osaa
voisikko tarkemmin kertoa miten sitä harrastat, oot kuitenkin alan harrastaja!
- vcxvcxvx
Kannattaa vain kokeilla ja löytää se itselle sopiva paikka. Gloriassa on nuoresta vanhaan porukkaa. Rumassa on nuorehkoa porukkaa, mutta myös 30-vuotiaita. Ilonassa mahdollisesti myös vanhempaa porukkaa, en ole käynyt...
- -ismolaitela-
Henry's Pub ja Jack the Rooster!!!!
- ryhmäturvaseksiä
semaforissa sieltä voi saada useita saman aikaan.
- n_28
Ilona on ehdottomasti paras mesta 30 ihmisille. Porukka on vähä vanhempaa ja hyvät musiikit. Miinusta vaan siitä että paikka on ainaki lauantai-iltaisin kattoon asti täynnä. Gloria on myös hyvä paikka, miksei myös Bricks.
- n_28
Niin ja kaikki teinihelvetit on sillä ei kannata mennä- listalla. Esim. Tivoli, Armas,Kuuba ja Fat Lady.
- OLE MIES,älä hiiri!
ehdotat vain kadulla naiselle treffejä ja jos hän ei iske sinua nenään, olet saanut naisen itsellesi. Rohkea rotankin syö.
- Riuttala seppo 36v.
Kaijakka on tampereen paras ravintola ainakin mun mielestä.
- Sorin krouvi!
Riuttala seppo 36v. kirjoitti:
Kaijakka on tampereen paras ravintola ainakin mun mielestä.
Onks se vielä hengis? Siellä virsu vippasi takavuosina!
- Maijaha
Bricks, Ilona, London pub.. Siä käy aikuisempaa väkee eikä hihittelijöitä.
- homo haavisto
mixei on sulle sopiva paikka
- entä sitten
Missä Tampereella voi tavata illalla ja päivällä uusia ihmisiä.
- vcxvxvxc
Harrastusten parissa mahdollisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514