Nuori nainen pahoinpideltiin törkeästi

jepo17777

23

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12424

      tämähän parantaa futiksen tasoa suomessa, hyvä juttu!

    • abcd...24

      Lainataan koko uutinen tänne, koska kuitenkin tuota uutista sensuroidaan jossain vaiheessa:

      Poliisi tutkii Vaasassa tapahtunutta törkeää pahoinpitelyä.

      Poliisi löysi sunnuntain vastaisena yönä vuonna 1991 syntyneen mustasaarelaisen naisen makaamasta jalkakäytävällä Vaasassa.

      Kävi ilmi, että mies ja nainen olivat pahoinpidelleet naista potkien. Uhrilla oli hengitysvaikeuksia, ja hänet kiidätettiin ambulanssilla sairaalahoitoon.

      Poliisipartio löysi myöhemmin tuntomerkkeihin sopivat epäillyt tekijät. Epäillyt, vuonna 1973 syntynyt ulkomaalainen mies ja vuonna 1981 syntynyt ulkomaalainen nainen, tuotiin Pohjanmaan poliisilaitokselle. Heitä epäillään törkeästä pahoinpitelystä ja pahoinpitelystä.

      Uhrin vammojen vakavuudesta ei ole toistaiseksi tarkempia tietoja.

      IL

      • ....

        "Meillä on hurskaasti kuviteltu, että maahanmuuttajat tulevat hoitamaan vanhuksia, tekemään muita pienipalkkaisia töitä ja palvelemaan kulutusyhteiskuntaa itse pahemmin kuluttamatta, Vihavainen sanoo Helsingin Sanomille."

        "Poliittinen turvapaikka on vanhastaan vainottujen ihmisten oikeus. Samoin kuin tietysti heidän velvollisuutensa on lähteä takaisin, kun turvapaikkaa ei enää tarvita."


        Lähde: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/73099-professori-maahanmuutosta-”meilla-hurskaasti-kuvitellaan”


    • Kyllä se tästä.

      Yksittäis tapaus, tehty täydessä ymmäryksessä.

      Toisaalta, kyllä me tämän ymmärrämme.

      Suvaitsevaisuutta, se on päivän sana.

      Vaasa mukana hyvässä arjessa.

      • Äänestämällä oikein

        voi vaikuttaa. numero 3.


    • Eikös tuo ole

      Rasistinen vihateko ???

      Missäs rasismikortin heiluttajat nyt luuraa???

      Vai onko rasismia vain toisinpäin tapahtuva viha ??

      • Eikös nyt lähetä

        Marssimaan rasistista väkivalta tekoa vastaan.


    • ihme ja kumma

      "kumma" juttu kun pohjalainen ei sanallakaan mainitse että tekijät on ulkomaalaisia..

      • pohjalainen on

        poliittinen pjaska lehti joka ei kirjoita monista muistakaan asioista kuin sensuroiden ja salaillen.


      • P.aska mikä p.aska:.
        pohjalainen on kirjoitti:

        poliittinen pjaska lehti joka ei kirjoita monista muistakaan asioista kuin sensuroiden ja salaillen.

        .

        Todella hävettää se läpyskä

        .


    • Ymmärrystä riittää.

      Pohjallinen omalta osaltaan kotouttaa pohjalaisia tulevaan valtaväestöön.

      • Ei pidä tilata

        Tuollaista "sytykettä", ilman tulee toimeen hyvin, oikeastaan paremmin kun pysyy verenpaine kurissa ilman pohjallisen venkoilua..


    • Ihme rasisteja

      nuo maahanmuuttajat, kivasti kiittävät uutta kotimaata kaikesta saamastaan.

      • Ylimielisiä

        asenteeltaan, sen osoittaa raiskaus ja pahoinpitelytilastot mamujen osalta.

        Kiittämätöntä sakkia, vaikka kaikki kannetaan hopeatarjottimella suomessa eteen.


      • Maahanmuuttajien

        Harjoittamasta rasismista vaietaan täysin !! MIKSI ??!!??


    • Oikea asenne
    • ihan oikein

      Veikkaan että pikkupissis itse kerjäsi verta nenästään, todennäköisesti siiderihumaloissaan. Sitä saa mitä tilaa!

      • Syyllinen löytyi.

        Ja sekö oikeuttaa mielestäsi potkimaa. Taidat olla potkija itse.


      • Niin, mamuthan

        Eivät pysty muutakuin turvautumaan väkivaltaan, eläimiltähän puuttuu kyky kommunikoida verbaalisesti.


      • jepa
        Niin, mamuthan kirjoitti:

        Eivät pysty muutakuin turvautumaan väkivaltaan, eläimiltähän puuttuu kyky kommunikoida verbaalisesti.

        Aivan oikein!


    • On ne röyhkeitä

      perkeleet..

    • Notta noin

      lehti on sopiva vain laskiämpärin pohjapaperiksi.

    • Pois maasta

      tuollaiset rikolliset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe