Moi
Nyt on lennot Lontooseen varattu, toukokuun puolen välin tietämissä lähtö.
Hakusessa olisi nyt mukava majapaikka. Emme tee hotellissa muuta kuin peseydymme ja nukumme, joten emme halua maksaa siitä turhan paljoa. Emme tosin halua myöskään nukkua lutikoiden kanssa, ja haluamme oman suihkun ja wcn.
Alueena olen miettinyt tuota Paddingtoni aluetta, sinne kun pääsee helposti lentokentältä.
Onko siis kellään suositella hyvää majapaikkaa ?
Kiitos jo etukäteen vinkeistä ;)
Hyvää hotellia Paddingtonin aseman läheltä
8
1029
Vastaukset
- travelbagt
Kuten tietanette, hotellit ovat kalliita Lontoossa, alkaen 35 liiraa per huone per henkilo. Voisitte ajatella aluetta Paddington ja sen lahettyvilta, kavelymatkan paassa Marble Archista, jossa tukkukaupalla eri luokkaisia ja hintaisia hotelleja.
- Londoner123
Lentokentältä pääsee hyvin myös Russel's squarelle. Halvempi matkustaa hotellille metrolla kuin lentokentälle menevillä junilla.
Russels squarella on th Resident hotelli. Halpa, surkea aamiainen, mutta muuten hyvä. Olimme siellä lapsen kanssa ja tilava, rauhallinen huone hyvien kulkuyhteyksien päässä. Kiva oli myös puisto, välillä istua ja syödä eväitä.- Londoner123
Siis The President
- *** *** ***
Hinta-laatusuhteeltaan hyvä valinta on The Rhodes Hotel, sijainti kaksi korttelia Paddingtonista. Olen itse yöpynyt kahdesti, ja juuri varaamassa kolmatta vierailua.
Ehdottoman siisti bed & breakfast, hyvä palvelu ja loistosijainti. Bonuksena Paddintonin lisäksi lähellä oleva Lancaster Gaten asema. - matkamimmi
Olimme syksyllä Norfolk Towers Paddington nimisessä hotellissa.
Matkaa juna-asemalta oli vain muutama kortteli. Tämä voisi hyvin sopia teille, jos vaan käytte huoneessa nukkumassa ja suihkussa, sillä huone oli melko pieni ja vaatimaton.
Toisaalta plussaa on huoneen hintaan sisältyvä ok aamiainen ja mukava henkilökunta. Eikä hintakaan ole aivan päätähuimaava. - Primrose
Semmoinen kun Nayland Hotel on lähellä Paddingtonia ja täyttää nuo teidän ehdot kyllä ihan mukavasti ja on suht edullinen. Maksoimme itse kolmen hengen huoneesta n. 120 e/yö.
- Majoituimme
Glendale Hyde Park Hotelliin
- KarhuherraB
Olimme viime viikonloppuna kaksi yötä Novotel Paddington hotellissa. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483