Kaikkien aikojen valtio "petosjytky" !

27.2%eiÄänestänyt

Äänioikeutetuista 27.2% jätti äänestämättä!

Mistä ja mitä tämä kertoo? ! Tunnetko vastuuta ? !

Miten... Saulin tulos voi ola mahdollista maassa jossa yli 95% kuuluu tavallisen työväenluokkaan?

Miten... jokaisessa vaaleissa porvarien, valtaeliitin, ja porvari puolueiden etuja ajavat voittaa? (kok,kesk,sdp,rkp,vihr,ps,vas,kd) Vaikka kansalaisista yli 95% on tavallista työväenluokkaa?

Miten... voi olla mahdollista porvarien vaalivoittot kun kansalaisista vain 5% kuuluu puolueisiin!


Miten... maassa jossa kansalaista 75% kuuluu evlut suuntaukseen ja ovat tuon suuntauksen mukaan kristittyjä, voidaan valita vaaleissa henkilöitä ja puolueita jotka tekee aivan jumalatttomia ja julki jumalattomia päätöksiä?

Missä... on kristityn moraali ja vastuu? Raamatun mukaan se ei ainakaan poistu heiltä, vaan he joutuu vastuuseen teoistaan!

Tuliko nyt...... "PETOSJYTKY"
JONKA MAHDOLLISTI TIETOKONEISTETTU VAALILASKENTA JA IT-HAKKERIT JA KOKOOMUUS OHJELMOITSIJAT JOTKA TEKI NUO LASKENTA OHJELMAT!!!

ps.oliko vaalit vilpittömät kun porvarien omistama ja hallitsema valtamedia alkoi hehkuttaa "gallupeilla" Saulia jo ennen vaaleja. Jo näillä vaikutettiin psykolokisesti äänestäjiin! YLE on kokoomus johtoinen valtiojohdon ohjauksessa oleva latios! Ei mikään vapaan sanan ja vapaan tiedonkulun laitos!

8

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kjblify

      Suomen vaaleista et saa salaliittoa väännetyksi mitenkään.

      "Miten... jokaisessa vaaleissa porvarien, valtaeliitin, ja porvari puolueiden etuja ajavat voittaa? (kok,kesk,sdp,rkp,vihr,ps,vas,kd)"

      Mistä lähtien sossut, vihreät ja vasurit ovat olleet porvaripuolueiden etua ajavia? Ymmärrätkö raukka parka yhtään mitään politiikasta.

      Pressan vaali on henkilövaali ja Niinistö on erittäin hyvä mies edustamaan Suomea. Siksi suuri äänimäärä.

      • Haavisto pressaksi

        Niinistö on vaikea ihminen ja liikemies, joka tunkee kylmää business-ajattelua ihmisten kohteluun. Köyhien kyykky syvenee ja rikkaitten kolesterolitaso kasvaa. Tämä on ollut suuntaus jo pitkän aikaa. Toivottavasti olen väärässä.


    • 235v

      se on mahdollista siten, että suomessa moni luulee siis LUULEE olevansa rikasporvari jos tienaa 4000 / kk ja omistaa laina-asunnon

      • zizet

        Niin,idiootit ei tajua,että kokoomusta kannattaa äänestää vasta kun tulot ylittää 10000 € kk ja kuuluu piireihin.Eli kokoomus ei ole pienyrittäjiä eikä maanviljeliöitä eikä tavallisia duunareita varten.Sikäli typerää tälläinen käytös,kun siinä äänestetään itseä vastaan,pelkän statuksen takia.Oikeita kokoomuslaisia ei Suomessa ole,kuin muutama tuhat.


      • Revolutsijaako????
        zizet kirjoitti:

        Niin,idiootit ei tajua,että kokoomusta kannattaa äänestää vasta kun tulot ylittää 10000 € kk ja kuuluu piireihin.Eli kokoomus ei ole pienyrittäjiä eikä maanviljeliöitä eikä tavallisia duunareita varten.Sikäli typerää tälläinen käytös,kun siinä äänestetään itseä vastaan,pelkän statuksen takia.Oikeita kokoomuslaisia ei Suomessa ole,kuin muutama tuhat.

        Meitsin tulot on työeläkkeellä olevana 1994 egeä kuussa miinus vero 22.5 %.Olen sitä paitsi ollut ihan tavallinen valtion hommisssa ollut duunari,enkä silloin,kuten en edelleekään,kuulunut mihinkään piiriin.

        Ja kun äänestänyt pressanvaaleissa,olen äänestänyt henkilöä enkä puoluetta.

        Ja kun sanon sen,että olen äänestänyt numeroa 6 niin lienee lähes satavarmaa se,että sen ikivanhan neukkupropagandan nykyiset NewAge-ajan uudelleen tulkitsijat polttavat hihansa ja tekevät minustakin illujen kaverin.

        Ja saavat entistä enemmän virtaa niille kuvitelmilleen,että pressanvaalien tulos olisi ennakolta sovittu.

        Mutta nykyaikoinakaan ei päde se vanha revolutsija meininki riippumatta siitä,että miten tahansa vihervasemmistolaiset vasurit ja maailmanparantajat sitä yrittävät.


      • Uskon asioita?
        Revolutsijaako???? kirjoitti:

        Meitsin tulot on työeläkkeellä olevana 1994 egeä kuussa miinus vero 22.5 %.Olen sitä paitsi ollut ihan tavallinen valtion hommisssa ollut duunari,enkä silloin,kuten en edelleekään,kuulunut mihinkään piiriin.

        Ja kun äänestänyt pressanvaaleissa,olen äänestänyt henkilöä enkä puoluetta.

        Ja kun sanon sen,että olen äänestänyt numeroa 6 niin lienee lähes satavarmaa se,että sen ikivanhan neukkupropagandan nykyiset NewAge-ajan uudelleen tulkitsijat polttavat hihansa ja tekevät minustakin illujen kaverin.

        Ja saavat entistä enemmän virtaa niille kuvitelmilleen,että pressanvaalien tulos olisi ennakolta sovittu.

        Mutta nykyaikoinakaan ei päde se vanha revolutsija meininki riippumatta siitä,että miten tahansa vihervasemmistolaiset vasurit ja maailmanparantajat sitä yrittävät.

        Hehheee sentään!

        Nyt tämä skeida petosjytkystä on levinnyt jopa erään "Nokialaisen profeetan" skenelle.

        Ja tämä kyseinen,ennen maallisesti ja nyt hengelllisesti kilvoitteleva sekä numerologiaan erikoistunut profeetta,heittää samanlaista skeidaa näistä pressan vaaleista.

        Siis tosi hupaisaa!

        Nyt herää kysymys siitä,että ovatko uskovaiset salkkareita ja ovatko salkkarit uskovaisia?


      • ugbkyrfhedzky
        Revolutsijaako???? kirjoitti:

        Meitsin tulot on työeläkkeellä olevana 1994 egeä kuussa miinus vero 22.5 %.Olen sitä paitsi ollut ihan tavallinen valtion hommisssa ollut duunari,enkä silloin,kuten en edelleekään,kuulunut mihinkään piiriin.

        Ja kun äänestänyt pressanvaaleissa,olen äänestänyt henkilöä enkä puoluetta.

        Ja kun sanon sen,että olen äänestänyt numeroa 6 niin lienee lähes satavarmaa se,että sen ikivanhan neukkupropagandan nykyiset NewAge-ajan uudelleen tulkitsijat polttavat hihansa ja tekevät minustakin illujen kaverin.

        Ja saavat entistä enemmän virtaa niille kuvitelmilleen,että pressanvaalien tulos olisi ennakolta sovittu.

        Mutta nykyaikoinakaan ei päde se vanha revolutsija meininki riippumatta siitä,että miten tahansa vihervasemmistolaiset vasurit ja maailmanparantajat sitä yrittävät.

        Eläke melkein tonnin isompi, mutta on se verokin 29 %.
        On tullut revolutsioonit nähdyksi. Samaa numeroa (6) äänestän, vaikka Haavisto yksityishenkilönä onkin kunnioitettavan fiksu. Salkkarihöpinät Bildenberg pelkoineen ovat mitä ovat. Pressaksi tarvitaan edustava valtiomiestason henkilö.


    • erttkl

      Jos lie jo humanoideja 27.% kansasta!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe