Alan oikeasti huolestua puolestasi. Taas 04.35 linjoilla. Teetkö oikeasti noin paljon töitä? Minä heräsin tänään 05.00 aikaan ja olin päivällä pikku tirsoillakin, kun väsytti niin hemmetisti. Jos vain pystyn, niin nukun huomenna 06.00 asti. Minun pitäisi "antaa" sinulle unilääkettä illalla niin nukkuisit kuin tukki aamulla!:-))
Olet sinä "ajis" uskomaton!
48
588
Vastaukset
- couhen
Väärinymmärrys tai näköharha taitaa olla kysymyksessä? Selvennä hyvä mies. Miksi pikku tirsoilla?
- Sinun miehesi
Moi!
Mikä ihmeen näköharha? Kyllä minä lukea osaan,,, Tirsat=nokkaunet. Otin siis pienet nokoset päivällä, kun väsytti. Nyt heräsinkin vasta 06.30 ja olen pirteä kuin peipponen. - couhen
Sinun miehesi kirjoitti:
Moi!
Mikä ihmeen näköharha? Kyllä minä lukea osaan,,, Tirsat=nokkaunet. Otin siis pienet nokoset päivällä, kun väsytti. Nyt heräsinkin vasta 06.30 ja olen pirteä kuin peipponen.Jaa, semmonen nenä että tarvii lepuuttaa, huhu. Nokoset on sitte niin kuin kauneusleikkaus..toimiiko kysyn vaan =))
Sen verran on duunia, että fiilikset niinkuin liidokilla ilman siipii. - Sinun miehesi
couhen kirjoitti:
Jaa, semmonen nenä että tarvii lepuuttaa, huhu. Nokoset on sitte niin kuin kauneusleikkaus..toimiiko kysyn vaan =))
Sen verran on duunia, että fiilikset niinkuin liidokilla ilman siipii.Joo niin ne on. Ai sinulla kiirettä? Minulla on talvella hiljaisempaa. Voisin vaikka siivoilla näin talvella, mutta en viitsi. Asun sotkun keskellä, kun et sinä ole komentamassa. Koska ajattelit muuttaa minun luo? Aloitetaan nyt kuitenkin niistä lihanpaloista ja viinin litkusta :-))
- couhen
Sinun miehesi kirjoitti:
Joo niin ne on. Ai sinulla kiirettä? Minulla on talvella hiljaisempaa. Voisin vaikka siivoilla näin talvella, mutta en viitsi. Asun sotkun keskellä, kun et sinä ole komentamassa. Koska ajattelit muuttaa minun luo? Aloitetaan nyt kuitenkin niistä lihanpaloista ja viinin litkusta :-))
Aha, pysyt ojennuksessa minun komennuksessa? Pitänee alkaa harjoittaa äänijänteitä, jos viitsin. Miten voin muuttaa kodistani sinun luo?
Hauskaa päivänjatkoa, mä lähen soppaa. - ei uusavuton
Sinun miehesi kirjoitti:
Joo niin ne on. Ai sinulla kiirettä? Minulla on talvella hiljaisempaa. Voisin vaikka siivoilla näin talvella, mutta en viitsi. Asun sotkun keskellä, kun et sinä ole komentamassa. Koska ajattelit muuttaa minun luo? Aloitetaan nyt kuitenkin niistä lihanpaloista ja viinin litkusta :-))
OMG..tätä sammaa ajista..menkää real lifeen..elkää noin notkuko palstoilla..
- Sinun miehesi
ei uusavuton kirjoitti:
OMG..tätä sammaa ajista..menkää real lifeen..elkää noin notkuko palstoilla..
Niinpä. Kyllä ajiksen pitäisi kirjoittaa minulle [email protected] eikä vain täällä huhuilla,,,
- Sinun miehesi
Sinun miehesi kirjoitti:
Niinpä. Kyllä ajiksen pitäisi kirjoittaa minulle [email protected] eikä vain täällä huhuilla,,,
Oletko "ajis" hevoshullu?
- aina tätä samaa.....
Sinun miehesi kirjoitti:
Ei kun olen oikeasti ihan hullu,lopeta jahtaaminen !
- couhen
Sinun miehesi kirjoitti:
Ei nyt tossa kohtaa osunut, mutta miksi kysyit?
- Sinun miehesi
couhen kirjoitti:
Ei nyt tossa kohtaa osunut, mutta miksi kysyit?
Niin mitä? Mikä ei osunut ja mitä kysyin? En mitään?
- couhen
Sinun miehesi kirjoitti:
Niin mitä? Mikä ei osunut ja mitä kysyin? En mitään?
Noku nää puhepallot tjsp (eli: tai jotain sinne päin) eivät oikeen täsmää = (
Väärään loosiin meni "sir". - Sinun miehesi
couhen kirjoitti:
Noku nää puhepallot tjsp (eli: tai jotain sinne päin) eivät oikeen täsmää = (
Väärään loosiin meni "sir".Oi sorry! Nyt vasta tajusin. Ai hevoshullu-et siis ole. Hmm-onkohan täällä joku oikea "ajis"? Toivottavasti sinä olet, mutta epäilen silti tämän illan kirjoitukset alkavat kuulostaa liian tutuilta erääseen kuppikuntaan kuuluvilta. Miksi sinä tuollaisella nimimerkillä liikut? Mikset vain ole sitten ajis?
- "Cohen"
Sinun miehesi kirjoitti:
Oi sorry! Nyt vasta tajusin. Ai hevoshullu-et siis ole. Hmm-onkohan täällä joku oikea "ajis"? Toivottavasti sinä olet, mutta epäilen silti tämän illan kirjoitukset alkavat kuulostaa liian tutuilta erääseen kuppikuntaan kuuluvilta. Miksi sinä tuollaisella nimimerkillä liikut? Mikset vain ole sitten ajis?
Yes sir.
- Sinun miehesi
"Cohen" kirjoitti:
Yes sir.
Mitä tähän pitäisi sanoa? My madame?
- "Couhen"
Sinun miehesi kirjoitti:
Mitä tähän pitäisi sanoa? My madame?
Entäs jos olen väärää kuppikuntaa ja kirjoitan sulle? Parempi olisi välttää. Vahvistaa pitää ainakin pilkut ja
- Sinun miehesi
"Couhen" kirjoitti:
Entäs jos olen väärää kuppikuntaa ja kirjoitan sulle? Parempi olisi välttää. Vahvistaa pitää ainakin pilkut ja
No ei kait se maailma nyt siihen sitten pysähdy. Ilman kokeilua ei voi tietää,,,
- I can boogie
Sinun miehesi kirjoitti:
No ei kait se maailma nyt siihen sitten pysähdy. Ilman kokeilua ei voi tietää,,,
Oikeastaan mitään ei voi, eikä perjantaita ei peruuttaakkaan. Gutnat.
- Sinun miehesi
I can boogie kirjoitti:
Oikeastaan mitään ei voi, eikä perjantaita ei peruuttaakkaan. Gutnat.
Mitä tänään mielessä "Couhen"?
- "Couhen"
Sinun miehesi kirjoitti:
Mitä tänään mielessä "Couhen"?
Wau aikaa on, alko justiiins ja päättyy parin parin päivän päästä, koska hobby alkaa. Mitä mietit?
- Sinun miehesi
"Couhen" kirjoitti:
Wau aikaa on, alko justiiins ja päättyy parin parin päivän päästä, koska hobby alkaa. Mitä mietit?
No en minä sen kummempia. Kysyinkin sinulta,,,
- "Cohen"
Sinun miehesi kirjoitti:
No en minä sen kummempia. Kysyinkin sinulta,,,
Illan sitten yksin herkkuateriani kera, jonka juuri saan valmiiksi...
- Sinun miehesi
"Cohen" kirjoitti:
Illan sitten yksin herkkuateriani kera, jonka juuri saan valmiiksi...
Hetkinen. Tunnetaanko me jostain edellisistä keskusteluista? Olet joskus jo kirjottanut? Niistä nyt ei kyllä mistään juttua tullut. Ei edes nähty. Jos kiinnostaa tutustua, vaikka nyt uudestaan niin kokeillaanko?
- "Couhen"
Sinun miehesi kirjoitti:
Hetkinen. Tunnetaanko me jostain edellisistä keskusteluista? Olet joskus jo kirjottanut? Niistä nyt ei kyllä mistään juttua tullut. Ei edes nähty. Jos kiinnostaa tutustua, vaikka nyt uudestaan niin kokeillaanko?
Voihan se olla mahdollista.
- Sinun miehesi
"Couhen" kirjoitti:
Voihan se olla mahdollista.
Sama vastaus lienee sopivan moniin kysymyksistäni?,,,
- "Couhen"
Sinun miehesi kirjoitti:
Sama vastaus lienee sopivan moniin kysymyksistäni?,,,
Kyllä
En voi käyttää "ajiksen" nimimerkkiä, ilman tarkennuksia. - Sinun miehesi
"Couhen" kirjoitti:
Kyllä
En voi käyttää "ajiksen" nimimerkkiä, ilman tarkennuksia.Hmm. Nyt taas saisit hieman tarkentaa. Miksi et? Ei sinun tarvitse mitään ujostella. Alan kyllä oikeasti kiinnostua.
- Sinun miehesi
"Couhen" kirjoitti:
Kyllä
En voi käyttää "ajiksen" nimimerkkiä, ilman tarkennuksia.Saanko kuitenkin sen hoitoajan tilata sinullekin?
- "Couhen"
Sinun miehesi kirjoitti:
Saanko kuitenkin sen hoitoajan tilata sinullekin?
Minulle? Mitä hoitoo olis tiedos?
- Sinun miehesi
"Couhen" kirjoitti:
Minulle? Mitä hoitoo olis tiedos?
Ei, kun sinä olet hoitaja ja minä potilas!:-))
- "Cohen"
Sinun miehesi kirjoitti:
Ei, kun sinä olet hoitaja ja minä potilas!:-))
Mitä vaivaa, kuinka kauan, oletteko käyttäneet siihen jotain lääkitystä?
- Sinun miehesi
"Cohen" kirjoitti:
Mitä vaivaa, kuinka kauan, oletteko käyttäneet siihen jotain lääkitystä?
Vahva lääkitys sydänsuruun-kiitos!!! Ei siis ole vielä käytössä.
- "Cohen"
Sinun miehesi kirjoitti:
Vahva lääkitys sydänsuruun-kiitos!!! Ei siis ole vielä käytössä.
Lääkitys tulisi välittömästi ottaa käyttöön. Viimmeistään lähiaikoina.
Mikäli näin ei toimita, ovat sivuvaikutukset merkittävät. Haittavaikutuksien riski kasvaa äärimmilleen ja toipuminen sen johdosta on mahdotonta. - Sinun miehesi
"Cohen" kirjoitti:
Lääkitys tulisi välittömästi ottaa käyttöön. Viimmeistään lähiaikoina.
Mikäli näin ei toimita, ovat sivuvaikutukset merkittävät. Haittavaikutuksien riski kasvaa äärimmilleen ja toipuminen sen johdosta on mahdotonta.Tämä "ilmoitus ei oikein tunnu säväyttävän markkinoita! Taidan poistua kuvioista. Näppylähanskojakin on olemassa.
Vastaukseesi-:-))
- Mee hoitoon
Mistä helvetistä näitä stalkkereita oikein sikiää!?
- Sinun miehesi
Mitä helvetin stalkkereita? Kehoitan kyllä sinua harkitsemaan hermoparantolaa. En keksi mitään yhteyttä stalkkaamisella ja tällä "ajiksen" huhuilulla!?
- Mee hoitoon
Täytyykö täällä etsitäkuulutuspalstalla toteuttaa hulluuttaan? Ihan oikeesti!
- couhen
Missä sinä voit toteuttaa hulluuttasi? Täh?
- Sinun miehesi
couhen kirjoitti:
Missä sinä voit toteuttaa hulluuttasi? Täh?
Alan olla aika täynnä tätä. Taitaa olla paras jättää sivut ja jatkaa tätä elämää jotenkin muuten. Voisin alkaa vaikka chattailla seksisivuilta seuraa,,,
- sooffia
Sinun miehesi kirjoitti:
Alan olla aika täynnä tätä. Taitaa olla paras jättää sivut ja jatkaa tätä elämää jotenkin muuten. Voisin alkaa vaikka chattailla seksisivuilta seuraa,,,
Ollen weeri seeksikäs, tykkkään sä. oh, heti tavatta, sopia minua.
- D)
Sinun miehesi kirjoitti:
Seksisivu voi olla sinun tapauksessa liian XXXXXXX. Siksi olemme puolellasi automaattisessa palvelussa ja toteutamme Sinun unelmasi heti. Ohjelmoi seuraavasta: aloita A) Paina tätä B) Mikäli haluat vähemmän C) Mitä mies tekee
- Sinun miehesi
Täytyy! Miten sinulla on aikoja vapaana, jos aloitetaan hoito mahdollisimman pian?
- Sinun miehesi
Siis hoitoon on kiire! Anna jo aika, ettei tarvi tilata jollekin toiselle!??:-))
- Heh heh ja jne.
Sinun miehesi kirjoitti:
Siis hoitoon on kiire! Anna jo aika, ettei tarvi tilata jollekin toiselle!??:-))
Voi taivas varjele,mistä näitä tyyppejä oikein tulee ?
- "Sinun miehesi"
Heh heh ja jne. kirjoitti:
Voi taivas varjele,mistä näitä tyyppejä oikein tulee ?
Saunalahdelta tietenkin,,,:-)
- Heh heh ja jne.
"Sinun miehesi" kirjoitti:
Saunalahdelta tietenkin,,,:-)
Ja olet vielä noin "näppärä ja nokkela"....Ei todellakaan ole ihme ettei sinulla ole naista...Vaikutat hyvin epätoivoiselta,pitäisikö sinua sääliä?
- Sinun miehesi
Heh heh ja jne. kirjoitti:
Ja olet vielä noin "näppärä ja nokkela"....Ei todellakaan ole ihme ettei sinulla ole naista...Vaikutat hyvin epätoivoiselta,pitäisikö sinua sääliä?
Eli annat säälistä? Oletko muuten huomannut koskaan, että mikäli antaa myös saa?
Olen poistumassa epäsuosiostani johtuen täältä sivustolta. Minulle on ihan sama mitä ajattelette. Tämä vain on osaltani mennyt hieman yli hilseen. "Ajis" varmaan vihaa minua, mutta onneksi sekin on ansaittu. En silti vieläkään ymmärrä miksi hän ei ketään ole kelpuuttanut ja se arvoitus jää minulta kokematta ja kuulematta.
Kiitos ja näkemiin-nähdään seuraavassa elämässä mahdollisesti koirana!
- Herrag
http://www.faceplantstatus.com/faceplant-56 LOOOOL :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891007
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48458- 34437
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418