Yritin saada yhteyden kyseessä olevaan firmaan puhelimitse sekä sähköpostilla. Posti tulee bumerangina takaisin ja puhelu menee vastaajaan.
Kyseessä on autonpesufirma jonka pitäisi pestä ja säilyttää auto esim. loman ajan. Onko oikeasti olemassa vai liekö huijari? Toimipisteen pitäisi olla Helsinki/Vantaa lentokentällä. Toimitusjohtaja sivuston mukaan on Petzman Alisah eli Viivi Pumpasen ex-poikaystävä....
E4 corporation europe
5
276
Vastaukset
- yks vaan
Hei! Saitko yhteyden kyseiseen firmaan ja käytitkö palveluja? Mulle vastasivat sähköpostiin vuorokaudessa, mutta silti epäilyttää.. (ei muuten mutta on lahjakortti sinne, jossa rahaa kiinni)
- minätässäväään
Itse en autoani sinne jättäisi! Sen verran epäilyttävä paikka.. Vähän kotikutosen olonen firma...
- tosi huono kokemus
En todellakaan suosittele.
Mulla oli offerium-lahjakortti sinne, vein auton tänään renkaanvaihtoon, moottoripesuun ja ulkopesuun. Olin varannut etukäteen netistä ajan että tuon auton klo 12 ja haen klo 13. Olin paikalla tasan klo 12 ja pistin merkille, että yksi mies paiskoi hullun lailla hommia ja muuten hallissa oli paljon ulkomaalaisen näköisiä miehiä "lorvimassa". Menin sitten viemään avaimeni sille, joka teki töitä, ja kysyin kauanko menee. Hän sanoi, että menee tunti ja kysyi, jäänkö odottamaan. Sanoin jääväni.
Yläkerrassa oli odotushuone, josta ei nähnyt hallitiloihin. Kun tulin sieltä alas tunnin kuluttua klo 13, oli todella ikävä ylläri ettei autolleni oltu tehty vielä yhtään mitään. Siinä vaiheessa päätin jäädä hallin puolelle tarkkailemaan tilannetta. Koko päivän aikataulut meni ihan pilalle. Ulkomaalaisen näköiset tyypit jatkoi rennon näköistä oleskeluaan ja tämä yksi suomalainen puski hullun lailla töitä. Lopulta hän sai minun autoni työn alle. Moottorinpesuista en tiedä itse lainkaan miten se kuuluisi tehdä, hän suoritti sen avaamalla konepellin ja suihkuttamalla sisään painepesuilla minuutin ajan ja sulkemalla konepellin. Itse auton pesuun hän käytti aikaa ja teki sen käsin, mutta esim. konepellissä olleet kädenjäljet olivat pesun jälkeen yhä konpellissä. Lisäksi konepeltiä oli suihkutettu painepesurilla niin rajusti, että kohdista missä on ollut alkavaa maalinhilseilyä oli nyt maalit irti ja ruosteet esillä.
Siellä hallin puolella ollessani toinen offerium-diilin ostanut nainen tuli hakemaan autoaan ja hänellä oli myös jotain huomautettavaa työn jäljestä. Auto sitten ajettiin sisään ja sisältä pikkusen pyyhitiin lisää (ei näyttänyt kyllä kunnolliselta työnteolta se niiden sisäpuhdistuksen teko).
Jos viette tuonne autonne niin vahtikaa sitä ja työntekoa, älkää jättäkö silmistänne. Sellainen fiilis itselle jäi tämän kokemuksen perusteella.
Suomalaisperäinen työntekijä sentään pyyteli lopuksi kovasti anteeksi sitä, että minut oli "unohdettu" ja olin joutunut odottamaan niin kauan (kaksi tuntia siellä vierähti). - -TyytyväinenAsiakaS-
itse ostin city-deal lahjakortin johon sisältyi auton ulkopesu sisäpuhdistus ja korkea laatuinen kovavahaus.. vein auton viime viikolla sovittuun aikaan ja sanoivat että n.1.5 tuntia menee.. odotin sen puolitoista tuntia siellä odotus tilassa ja auto oli valmis ja siistin näköinen. epäilin itsekkin alussa mutta auto kiiltää :)
- Piki
En todellakaan suosittele! Aikoja oli tuplabuukattu. Esimerkiksi silloin kun minä saavuin paikalle ennakkoon varaamanani aikana, oli samaan aikaan otettu toinenkin auto ja työntekijöitä oli yksi (kuulemma piti olla kolme, mutta vain yksi oli tullut töihin ajallaan). Toinen tuli pahasti myöhässä. Odotin tunnin ennenkuin autolleni alettiin tekemään mitään. Tutulleni, joka oli myös ostanut saman lahjakortin (renkaiden vaihto, ulkopesu, moottoripesu) oli käynyt TRIPLABUUKKAUS ja työntekijöitä oli silloinkin vain yksi. Tuttuni autosta eivät olleet saaneet kahta rengasta irti vaan hän oli joutunut mennä erikseen toiseen paikkaan vaihtamaan ne.
Paikassa ei ollut kunnollisia työkaluja, ja minun autoani edellisen auton renkaiden irrotus kesti tuhottoman kauan. Pesukin oli huono. Lisäksi työntekijä tuli sanomaan, että jos moottoripesussa tulee autoon jonkinlainen moottorivika, on vastuu sillon asiakkaalla. ETTÄ MITÄ? En halunnut ottaa riskiä, että autooni tulee vika, joten hän vain pyyhki konepellin alta rätillä. En kuitenkaan ymmärrä, jos lahjakortti on myös moottoripesuun ja yritys on sen itse siihen tarjonnut ja laittanut, eihän silloin todellakaan vastuu ole asiakkaan! Ja miksi laittaa lahjakorttiin moottoripesu, JOS SITÄ EI OSATA TEHDÄ AUTOA VAHINGOITTAMATTA??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462