http://www.facebook.com/photo.php?fbid=173106599414523&set=a.114365108622006.17335.114351431956707&type=3&theater
JA
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=114367735288410&set=a.114365108622006.17335.114351431956707&type=3&theater
mielestäni tatuoija ei osaa kyl hommaansa, häntä kehutaan kyllä todella paljon ja itse piti mennä ottamaan tatuointi tuonne.. mutta jos kattoo vaikka muita tatuointinettisivuja niin mielestäni värejä käytetään luonnollisemmin eikä noin kuin olisi värikynillä piirretty
haluan nyt vain mielipiteitä. kehukaa jos tuo kuva tai muut on hienoja tai kertokaa mielipiteenne jos ei nappaa... kaikki otetaan vastaan!
onko teidän mielestä käytetty väriä hyvin?
32
753
Vastaukset
- tätämieltä.
http://www.tattooheka.com/
tuolla käytetään väriä niinkuin varmaan ajat takaa?
noi sun linkit oli kyl aloittelija näkösiä, kamalia :(
anteeksi nyt vaan mutten kehoita sua tuohon liikkeeseen menemään.
kuva on kuitenkin ikuinen joten etsi ihmeessä hyvä ja osaava tatuoija!- maksakaa.laadusta
hekan tattoot kyl paljon parempii kuin aloittajan linkit..
kutsuuko aloittajan linkkien takana oleva "artisti" itseään tatuoijaksi?
SAISI KYLLÄ LOPETTAA LIIKKEEN NOILLA TAIDOILLA.
ei meinaan suju väritys sit yhtään.
- TATTOOFAN
http://www.angeltattoo.net/index.php?sivu=main
tuolla kans vähän huonohkoja niinkuin noi sun linkitkin..
sen sijaan hyvä on http://www.duckstattoo.fi/home.html- asdfgthghgffwt
voi olla et on vaan huono kamera
- vorssasta-itsekin
http://www.omenart.fi/index.php?p=galleria
jon liikut hämeessä päin muualla kuin vorssassa niin mene ihmeessä riihimäelle aika varaamaan.. itse käynyt siellä kerran ja aion mennä toistekkin! - tatuointineitsyt
no on noi ihan kivoja kuvia,, mee vaa :)
- ihan ok...
Ei nuo musta nyt mitään ihan kauheita oo, värityshän riippuu paljon siitäkin että millasen mallin asiakas tuo mukanaan ja millasen värityksen siihen ottaa. Itellä on yks kuva joka on paljon noita paskempi, ja täytyykin kohta mennä värityttämään uusiks...Kun vie mukanaan kunnollisen mallin ni luulis väritki saavan kunnollisina...Tosin mulla näin ei käyny mutta en käynytkään tossa liikkeessä..
- daivaaja
Puuttumatta nyt mihinkään muuhun, kuin vain väreihin niin heti voi sanoa värienlaitossa olevan puutteita. Jos täyttä ns. normihintaa ottaa niin mene muualle.
Värit eivät sulavasti häivy toiseksi, eli kuvissa näkyy selkeä raja siirtyessä toiseen väriin. Tekijä ei taida kayttää, tai ei osaa käyttää värinblandausta juurikaan.
Itse en pidä myöskään kuvista joissa ei ole tehty tarpeeksi hyvin pohjustusta eli musta/harmaa häivytystä. No noissa kahdessa kuvassa sitä ei ole lainkaan.
Sanoisin asialla olevan aloittelijan, jolla ei ole ehkä tietotaitoa asiaan. - ncdjdj
aika karua jälkeä! Suosittelen menee muualle..viivat rakeisia ja väritys ei luonnistu..
- muuallaparempilaatu
joo. sitähän minäkin..
- Iloinen asiakas
Tämän ruusun omistajana halusin ruusun näillä väreillä ja tyylillä! Mielestäni kenenkään muun ei tarvitse olla tyytyväinen kuvan laatuun kuin kantajansa!! Ja olen käynyt ottamassa lisääkin kuvia samalla tämän jälkeen.
- Juu juu
http://touch.facebook.com/#!/photo.php?fbid=147076402017543&id=114351431956707&set=a.114365108622006.17335.114351431956707&__user=628389716
Tässä näkyy saman kuvan koko käsi eikä näytä ollenkaan huonolta vai mitä? - makunsa kullakin..
Jokaisella on eri maku, ihmiset tykkää erilaisista asioista, mun mielestä on tyhmää alkaa haukkumaan toisten kuvia, sillä kuvat voivat kantajansa mieleen olla juuri mieluisia ja sellaisia kuin ovatkin halunneet.
Jokaisen täytyy aloittaa jostain, jos tatuoijaksi haluaa eikä oo takana 20 vuoden kokemusta, niin eihän se jälki oo samaa tasoa kuin jollain Kat Von D:llä, mutta mitä väliä sillä on jos asiakas on tyytyväinen?
Harjoittelemalla oppii, ja vaikkei oppiskaan niin ei just teidän oo pakko ottaa kyseisessä paikassa kuvia, vaan menkää sitten johonkin muualle.
Itelläni on ns. "ammattitatuoijan" tekemä kuva josta tuli ihan paska. Värit ja ääriviivat on ihan päin vittuja, ja korjailtu on jälkeenpäin. Yksinkertainen kuva vielä mukana, häpeän kesäisin käyttää edes toppia joka paljastaa tuon kuvan.
Eli ei se kokemuskaan aina takaa laatua...- daivaaja
Tuota pitikin myös sanoa aiemmassa kommentissani.
Jos tekijä tituleeraa itseään aloittelijaksi, on asia aivan ok.
Vain tekemällä oppii ja olen nähnyt paaaaljon surkeampia tekeleitä. Ei nuo kuvat totaalista kuraa ole.
Mieluummin käy liikkeessä harjoittelijalla, kuin jonkun kotona hämärissä olosuhteissa.
Noiden kuvien tekijälle suositan eritehtaiden väriblandista (Silverback,Moms) käyttöä runsaammin. Väri blandautuu ja ohenee niin kuvassa värin lopettaminen ei tule olemaan "töksähdys". Ja rohkeemmin vaan sekoittaa väriä suoraan tipissä.
Jokainen voi ostaa Brandon Bondin dvdn asiaan. Youtubestakin löytyi jotain, en jaksanut katsoa onko se kokonaisuutena tuossa, mutta värien soljuvuutta käsittelee:
http://www.youtube.com/watch?v=h5jPWdJWtZ0
Eli, ei aloittelijalla käynti ole huono asia. Itse kotona treenaavana käyn liikkeessä aloittelijalla sotkemassa ihoani, jolta saan myös mukavasti vinkkejä asioihin. Kuten vaikkapa tuohon värienkäyttöön on tullut jeesiä hyvin.
- muuallaparempilaatu
kiitos kaikille kommenteista joita tähän mennessä on tullut.. en tarkoittanut herjata linkkieni takana olevaa tatuoijaa mutta olen vielä 17 vuotias joten taidan harkita vielä täysikäisyyten asti ainakin..
kuvien värit kun ei mielestäni sulaudu toisiinsa vähän niinkuin liukuvärjäys vaan juuri niinkuin joku kirjoitti eli töksähtelee..- hohhoijaa
Lopetit edellisen ketjun Forssa-osiossa ja siellä loppukommentti viittaa tänne. Sinulla siis sittenkin kosto mielessä, etkä osaa lopettaa.. Toivottavasti ihmissuhteissa et ole samanlainen, elämä olisi äärettömän vaikeaa..
- ohikulkuri
hohhoijaa kirjoitti:
Lopetit edellisen ketjun Forssa-osiossa ja siellä loppukommentti viittaa tänne. Sinulla siis sittenkin kosto mielessä, etkä osaa lopettaa.. Toivottavasti ihmissuhteissa et ole samanlainen, elämä olisi äärettömän vaikeaa..
Forssa-osiossa kirjoitteleva on jo täysi-ikäinen kun täällä aloittaja on vasta 17, tuskin siis on kostomielessä kumpaakin ketjua aloitettu.
- hohhoijaa
ohikulkuri kirjoitti:
Forssa-osiossa kirjoitteleva on jo täysi-ikäinen kun täällä aloittaja on vasta 17, tuskin siis on kostomielessä kumpaakin ketjua aloitettu.
..ja mä olen 127-vuotias :) Kirjoitustyyli ihan sama ja kronologista jatkumoo löytyy.
- muuallaparempilaatu
hohhoijaa kirjoitti:
..ja mä olen 127-vuotias :) Kirjoitustyyli ihan sama ja kronologista jatkumoo löytyy.
mitä tarkottaa kronologinen jatkumo? no pitää googlettaa ja ottaa itte selvää..
tiedän ketjun tuolla forssa palstalla mutta en ole ikinä sinne kirjottanu.. ja anteeksi nyt vaan mutta kysyin mielipiteitä.. en ole ikinä edes koko jailbirdtattoossa käyny enkä sitä tatuoijaa nähny..
tatuointi vasta harkinnassa... eikä vanhemmat anna edes lupaa joten pakko odottaa ainakin syskyyn :/ - muuallaparempilaatu
muuallaparempilaatu kirjoitti:
mitä tarkottaa kronologinen jatkumo? no pitää googlettaa ja ottaa itte selvää..
tiedän ketjun tuolla forssa palstalla mutta en ole ikinä sinne kirjottanu.. ja anteeksi nyt vaan mutta kysyin mielipiteitä.. en ole ikinä edes koko jailbirdtattoossa käyny enkä sitä tatuoijaa nähny..
tatuointi vasta harkinnassa... eikä vanhemmat anna edes lupaa joten pakko odottaa ainakin syskyyn :/enkä edes uskaltais omaa nimeeni kertoo kun mun yks kaveri on niin jailbird fani että... se haukkuis mut maan tasalle :/ anteeksi että tulin kysymään mielipiteitä.. ajattelin vain saada vahvistusta jo omaan olemassa olevaan mielipiteeseeni. nyt ainakin tiedän et saletisti menen johonkin muualle, en ainakaan forssan tatuoijille
- mimmelitimmeli
älä nyt ainakaan alaikäisenä ota tatuointeja! itselläni on otettu ja kyllä kaduttaa... peitetty sitten jälkikäteen.
en kuitenkaan halua yleistää, tiedän ihmisiä ketkä ovat ottaneet 15 v tatuointeja eikä kaduta...
mutta henk.koht.mielipiteeni on se, että suomessa pitäisi olla laki siitä, ettei alaikäisille laiteta edes huoltajan luvalla tatuointeja...
ihokin siitä vielä voi venyä ja paukkua jos ei ole pituuskasvu täysin loppunu.. huoh.- EI_alaikäisille
samaa mieltä
vastuutonta tatuoida alaikäisen ihoa vaikka kuinka huoltaja antaisi luvan.. sitä paitsi tiedän tapauksen jossa alaikäinen otti tatuoinnin salaa, oli kaverin äiti väittämässä tätä lapsekseen.. että sellasta :P
- tattooed
tällä tatuoialla on värien liäksi symmetria hakusessa, en ottaisi häneltä yhtäkään kuvaa ihooni
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=137631596295357&set=a.114365108622006.17335.114351431956707&type=3&theater- vittuun symmetria
mun tatska ja itse piirtänyt tän paperille joten ei ole alunperinkään ollut symmetrinen. täällä on helppoa puhua asioista joista ei tiedä mitään!!!
- Eräs..otus..
vittuun symmetria kirjoitti:
mun tatska ja itse piirtänyt tän paperille joten ei ole alunperinkään ollut symmetrinen. täällä on helppoa puhua asioista joista ei tiedä mitään!!!
Mä kans ajattelin, kun linkin näin, et varmaan joku vanhempi ottanut lapsensa piirtämän kuvan.
- ei hyvä.
No otin just AMMATTItatuoijalta nilkkaan tatuoinnin jonka piti tulla keskelle nilkkaa, ei tuo kyllä ihan keskellä ole vaan enemmänkin nilkan takaosassa... Et silleen...Onneks kuvio on sellanen että sitä pystyy jatkaa, joten täytynee lisätä siihen vähän juttuja, kylläkin eri tyypillä tällä kertaa.
Että se siitä kokemuksesta. - bloodymary78
olkoon ammattilainen tai ei niin nuo aloittajan linkkien kuvat on huonosti väritetty! itse välttelisin kyseistä paikkaa kuin ruttoa
- bloodymary78
köynnökset ja tribaalit nyt jotenkin onnistuvat mutta ei mitkään haastavat tatuoinnit
- dd
onko käynyt mielessä että kuvat on otettu heti hakkaamisen jälkeen ja puhelimen kameralla? värit tasoittuu ja varjostukset tulee näkyville vasta paranemisen aikana....
- muuallaparempilaatu
on käyny.. mut olen nähny livenäkin joitakin tän tekemii töitä... et sillee.. mut tein jo miun päätöksen.. ja ainaki pitää odottaa 18vuotiaaks
- usean leiman omaava
Eiköhän se tatuoinnin ulkonäkö ole aika paljon asiakkaan mallista ja mieltymyksistä kiinni, makuasioita.
- sitoutunut
kyllä tälläkin omat faninsa on (facessakin yli tuhat) ja harjoittelemalla oppii...mä ainakin käyn jatkossakin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325111Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783137Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182859Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252565- 452371
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321831Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?751821Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731526- 661314
- 821251