Kuinka usein jäähdytysjärjestelmän neste tulisi vaihtaa? Ja miksi niitä pitää vaihtaa?
Jäähdyjännesteen vaihto
5
90
Vastaukset
- T789_1
Kerran kymmenessä vuodessa. Jotta korjaamon omistajasuku saisi kinkkua leipänsä päälle.
- 7+4444§13
Mulla on ollut auto max 4 vuotta, eikä sieltä mitään jääh nesteitä ole tarvinnut vaihtaa. 10 v?
- jou jou
Ne "normaalit" monoetyleeniglygolit pitäisi vaihtaa noin kahden vuoden välein, yleensä väriltään vihreää tai sinistä.
- &=()&=&)
Ruosteenestoaineet katoavat ja kerääntyy möhnää järjestelmään.Lämmöt alkaa heittelemään sakasta ja vesipumppu ei tykkää hyvää.Jäähdytin myös sitten syöpyy reunoistaan ensin vuotamaan ja nykyisiä ei pysty enään niin korjaamaan.
- inhibiittipena
Minä olen lorauttanut pienestä pullosta niitä inhibiittejä lisää joka kolmas vuosi. Niin tekevät isot liikennöitsijät myöskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462